Περίληψη: | «[. . .] Παρά τις αξιοσημείωτες μεταβολές που έχουν ήδη επέλθει στον χώρο της γλωσσικής διδασκαλίας και παρά την υιοθέτηση νέων και καταφανώς αποτελεσματικότερων μεθόδων και τεχνικών, ο τομέας της γραμματικής συνεχίζει να αποτελεί ένα δυσεπίλυτο και πολύπλοκο πρόβλημα για τους διδακτικούς της γλώσσας [. . .] το οποίο, σήμερα, απαιτεί άμεση απάντηση και συνοψίζεται ως εξής: Ποια θέση πρέπει να πάρει η γραμματική στα πλαίσια μιας ανανεωμένης γλωσσικής διδασκαλίας η οποία, σε διεθνές επίπεδο, τείνει να προσλάβει έναν χαρακτήρα όλο και περισσότερο επικοινωνιακό;» Σ' αυτό και σε πολλά άλλα συναφή ερωτήματα επιχειρεί να δώσει απάντηση με την παρούσα εργασία του ο συγγραφέας, στηριζόμενος τόσο σε ιστορικά όσο και σε σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)
|