Ψυχοπαιδαγωγική αποκλινόντων
Στο σύγγραμμα αυτό γίνεται μια συστηματική προσπάθεια προσέγγισης του προβλήματος της φυσιολογικής - κανονικής και της αποκλίνουσας - μη κανονικής συμπεριφοράς. Εδώ εξετάζουμε μόνο δυο κατηγορίες αποκλίσεων: την νοητική καθυστέρηση και τον παιδικό αυτισμό με τα συνοδευτικά σύνδρομά τους. (. . .) (ΑΠ...
Κύριος συγγραφέας: | Σταύρου, Λάμπρος Σ. |
---|---|
Μορφή: | |
Γλώσσα: | gre |
Έκδοση: |
[χ.ο.]
c198
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://biblionet.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%BF/?personid=59672 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Το παιδί με νοητική καθυστέρηση και η κοινωνία
ανά: Galland, Antoine, κ.ά.
Έκδοση: (1997) -
The slow learner in the classroom
ανά: Kephart, Newell C.
Έκδοση: (c196) -
Educating exceptional children
ανά: Kirk, Samuel A.
Έκδοση: (c196) -
Η στάση των κανονικών παιδιών απέναντι στα αποκλίνοντα
ανά: Παπακωνσταντίνος, Κώστας Ν., κ.ά.
Έκδοση: (1982) -
Ειδική εκπαίδευση
ανά: Moseley, David, κ.ά.
Έκδοση: (c198)