Παιδεία ή υπνοπαιδεία;
Ας ορίσουμε την παιδεία: το σύνολο των πνευματικών και ψυχικών επιδράσεων που μορφώνουν τον άνθρωπο. Μόρφωση σημαίνει: ενέργεια που δίνει μορφή στον άνθρωπο, μα άλλα λόγια: στην ασχημάτιστη, ακαθόριστη και ρευστή υπόστασή του δίνει ένα ορισμένο σχήμα, που θα πει στην περίπτωση αυτή: οι πνευματικές κ...
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | |
Γλώσσα: | gre |
Έκδοση: |
Ίκαρος
[τύπ
|
Θέματα: |
id |
OAI-LARISA:28120 |
---|---|
spelling |
OAI-LARISA:281202022-12-21T09:53:06ZΠαιδεία ή υπνοπαιδεία;Ανδρόνικος, ΜανόληςΊκαρος[τύπωμα 1976]greΑς ορίσουμε την παιδεία: το σύνολο των πνευματικών και ψυχικών επιδράσεων που μορφώνουν τον άνθρωπο. Μόρφωση σημαίνει: ενέργεια που δίνει μορφή στον άνθρωπο, μα άλλα λόγια: στην ασχημάτιστη, ακαθόριστη και ρευστή υπόστασή του δίνει ένα ορισμένο σχήμα, που θα πει στην περίπτωση αυτή: οι πνευματικές και ψυχικές δυνάμεις του ανθρώπου αποχτούν μια συγκεκριμένη λειτουργία και τείνουν προς ορισμένους σκοπούς ακόμα πιο καθαρά: το μυαλό του ανθρώπου σχηματίζει ορισμένες έννοιες ή καλύτερα δίνει ορισμένο περιεχόμενο στις έννοιες που μαθαίνει με τις λέξεις, η βούλησή του ασκείται ώστε να επιθυμεί ορισμένα πράγματα, τα συναισθήματά του πλάθονται και τείνουν προς μιαν ορισμένη αντίδραση, η φαντασία του ερεθίζεται και δημιουργεί ορισμένα οράματα όλα αυτά σε μια σύνθεση οδηγούν στην πίστη σε ορισμένες ιδέες και στην ανάγκη να τις πραγματοποιήσει αντιμετωπίζοντας τα εμπόδια που θα προβάλουν οι εξωτερικοί παράγοντες. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)ΕκπαίδευσηΕκπαίδευσηΝεοελληνική λογοτεχνίαΕλληνικά δοκίμια28120 |
institution |
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας" |
collection |
Κατάλογος |
language |
gre |
topic |
Εκπαίδευση Εκπαίδευση Νεοελληνική λογοτεχνία Ελληνικά δοκίμια |
spellingShingle |
Εκπαίδευση Εκπαίδευση Νεοελληνική λογοτεχνία Ελληνικά δοκίμια Ανδρόνικος, Μανόλης Παιδεία ή υπνοπαιδεία; |
description |
Ας ορίσουμε την παιδεία: το σύνολο των πνευματικών και ψυχικών επιδράσεων που μορφώνουν τον άνθρωπο. Μόρφωση σημαίνει: ενέργεια που δίνει μορφή στον άνθρωπο, μα άλλα λόγια: στην ασχημάτιστη, ακαθόριστη και ρευστή υπόστασή του δίνει ένα ορισμένο σχήμα, που θα πει στην περίπτωση αυτή: οι πνευματικές και ψυχικές δυνάμεις του ανθρώπου αποχτούν μια συγκεκριμένη λειτουργία και τείνουν προς ορισμένους σκοπούς ακόμα πιο καθαρά: το μυαλό του ανθρώπου σχηματίζει ορισμένες έννοιες ή καλύτερα δίνει ορισμένο περιεχόμενο στις έννοιες που μαθαίνει με τις λέξεις, η βούλησή του ασκείται ώστε να επιθυμεί ορισμένα πράγματα, τα συναισθήματά του πλάθονται και τείνουν προς μιαν ορισμένη αντίδραση, η φαντασία του ερεθίζεται και δημιουργεί ορισμένα οράματα όλα αυτά σε μια σύνθεση οδηγούν στην πίστη σε ορισμένες ιδέες και στην ανάγκη να τις πραγματοποιήσει αντιμετωπίζοντας τα εμπόδια που θα προβάλουν οι εξωτερικοί παράγοντες. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ) |
format |
|
author |
Ανδρόνικος, Μανόλης |
author_facet |
Ανδρόνικος, Μανόλης |
author_sort |
Ανδρόνικος, Μανόλης |
title |
Παιδεία ή υπνοπαιδεία; |
title_short |
Παιδεία ή υπνοπαιδεία; |
title_full |
Παιδεία ή υπνοπαιδεία; |
title_fullStr |
Παιδεία ή υπνοπαιδεία; |
title_full_unstemmed |
Παιδεία ή υπνοπαιδεία; |
title_sort |
παιδεία ή υπνοπαιδεία; |
publisher |
Ίκαρος |
publishDate |
[τύπ |
work_keys_str_mv |
AT andronikosmanolēs paideiaēypnopaideia |
_version_ |
1752862602544807936 |