Περίληψη: | Η «προσαρμογή» στο σχολείο είναι μια ιδιαίτερα δύσκολη διαδικασία και τα άτομα που καλούνται να την υλοποιήσουν είναι οι εκπαιδευτικοί: αυτοί αναλαμβάνουν να καλύψουν τις σχολικογνωστικές και ψυχοπνευματικές ανάγκες των μαθητών τους· αυτοί πρέπει να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα μάθησης, συμπεριφοράς, συναισθήματος και τις άλλες σχετικές δυσκολίες που εκδηλώνουν οι μαθητές στη σχολική τάξη· αυτοί επίσης επωμίζονται το βαρύτατο έργο της πρόληψης· αυτοί τέλος βοηθούν τους μαθητές να αντεπεξέλθουν στις ομολογουμένως σύνθετες και σοβαρές προκλήσεις του σύγχρονου σχολείου. Το βιβλίο αυτό επιχειρεί να καλύψει τα ενδιαφέροντα του Έλληνα εκπαιδευτικού στον τομέα της αντιμετώπισης και της πρόληψης των προβλημάτων προσαρμογής στο σχολείο. Συνδυάζοντας τη θεωρία με την πράξη, δείχνει στο δάσκαλο πώς να αντιλαμβάνεται και να εκτιμά σωστά το πρόβλημα του μαθητή του και, ως ένα βαθμό, πώς μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπισή του· και το πιο σημαντικό, του δείχνει πώς μπορεί να δημιουργήσει ένα σχολικό περιβάλλον το οποίο να συντελεί στην πρόληψη των προβλημάτων. Γραμμένο από συγγραφείς με ειδική θεωρητική κατάρτιση και πολύχρονη επαγγελματική εμπειρία, το πρακτικό αυτό εγχειρίδιο απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς και τους προσφέρει τα απαραίτητα εφόδια για να σταθούν με επιτυχία κοντά στο παιδί ή στον έφηβο που αγωνίζεται να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του σχολείου - και μάλιστα σε δύσκολες περιόδους της ζωής του. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)
|