Ο κάβος του αγίου Αγγέλου

Πώς και γιατί βρέθηκε ο Μιγκέλ Θερβάντες, συγγραφέας του«Δον Κιχώτη», στα ανήσυχα νερά του Κάβο Μαλιά; Και γιατί για ένα διάστημα έμεινε άπραγος στην Ελαφόνησο; Τι γύρευε ο Θεόδωρος Μαργέτης, άρχοντας από την Μονεμβάσια, στη μακρινή Κεϋλάνη του 1800; Και γιατί την εγκαταλείπει εκών άκων; Και τι πολύ...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Σαραντίτη - Παναγιώτου, Ελένη
Μορφή:
Γλώσσα:gre
Έκδοση: Καστανιώτης 1999
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://biblionet.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%BF/?personid=14860
Περιγραφή
Περίληψη:Πώς και γιατί βρέθηκε ο Μιγκέλ Θερβάντες, συγγραφέας του«Δον Κιχώτη», στα ανήσυχα νερά του Κάβο Μαλιά; Και γιατί για ένα διάστημα έμεινε άπραγος στην Ελαφόνησο; Τι γύρευε ο Θεόδωρος Μαργέτης, άρχοντας από την Μονεμβάσια, στη μακρινή Κεϋλάνη του 1800; Και γιατί την εγκαταλείπει εκών άκων; Και τι πολύτιμο κλείνει στις αποσκευές του επιστρέφοντας στην πατρίδα; Τι είχε προφητεύσει ο Γκαίτε όταν συναντήθηκε μαζί του στο «Καφέ Φλωριάν» της Βενετίας; Και άραγε ποια είναι η κατάσταση στην Πελοπόννησο, όπου γυρνά να ζήσει ο αριστοκράτης Μονεμβασίτης; Γεμάτα τα βουνά του Μοριά από κλέφτες, με πρώτον ανάμεσα στους καλύτερους τον καπετάν Ζαχαριά Μπαρμπιτσιώτη, του οποίου η δεκαοκτάχρονη κόρη Κωνσταντία σήκωσε, πρώτη αυτή, το λάβαρο της Επανάστασης στη Σπάρτη και, ακολουθώντας τ' όνειρο του δολοφονημένου πατέρα της, αγωνίστηκε ξεπερνώντας τα ανθρώπινα όρια, για να εξαφανιστεί μυστηριωδώς στα 25 της χρόνια. Ένα όνειρο ακολουθεί και η Αγγελική διασχίζοντας τη λακωνική ύπαιθρο σαν νύφη στολισμένη, τ' όνειρό της αναζητεί και η πανέμορφη Αγγλίδα, η Ρουθ, επισκεπτόμενη τη Μονεμβασιά παραμονές της Επανάστασης. Με όνειρα μεγαλωμένη και η Πελαγία, τα όνειρα οδηγούν και τη δισέγγονή της Ευγενία. Αλλά η Ευγενία άγεται και από την καρδιά της... Τέσσερις σπουδαίες γυναίκες, τέσσερις γενιές της ίδιας φαμελιάς, 120 χρόνια στη γη της Λακωνίας, όπου έρωτες και μάχες, στέρηση και ταπείνωση, εκδίκηση και πράξεις θεϊκές, θυσίες και ολοκαυτώματα, προδοσίες, απώλειες, αλλά και η λατρεία της ζωής, δεν έχουν αρχή και τέλος. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)