Πρώιμη παρέμβαση
Βιβλιογραφία: σ. 422
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | |
Γλώσσα: | gre |
Έκδοση: |
Προμηθεύς
2001
|
Θέματα: |
id |
OAI-LARISA:39915 |
---|---|
institution |
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας" |
collection |
Κατάλογος |
language |
gre |
topic |
Παιδιά με ειδικές ανάγκες |
spellingShingle |
Παιδιά με ειδικές ανάγκες Τζουριάδου, Μαρία, editor Πρώιμη παρέμβαση |
description |
Βιβλιογραφία: σ. 422 |
format |
|
author |
Τζουριάδου, Μαρία, editor |
author_facet |
Τζουριάδου, Μαρία, editor |
author_sort |
Τζουριάδου, Μαρία, editor |
title |
Πρώιμη παρέμβαση |
title_short |
Πρώιμη παρέμβαση |
title_full |
Πρώιμη παρέμβαση |
title_fullStr |
Πρώιμη παρέμβαση |
title_full_unstemmed |
Πρώιμη παρέμβαση |
title_sort |
πρώιμη παρέμβαση |
publisher |
Προμηθεύς |
publishDate |
2001 |
work_keys_str_mv |
AT tzouriadoumariaeditor prōimēparembasē |
_version_ |
1778407148039962624 |
spelling |
OAI-LARISA:399152023-09-29T08:32:48ZΠρώιμη παρέμβασηΤζουριάδου, Μαρία, editorΠρομηθεύς2001greΒιβλιογραφία: σ. 422Πρόλογος, σ. 11. Χαιρετισμός στις ημερίδες από τον Ι. Κιούση αρμόδιο της Ενέργειας για τα προγράμματα της Ειδικής Αγωγής, σ. 13. Εισαγωγή, σ. 17. Κεφάλαιο Α: Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην κατασκευή της αναπηρίας, σ. 21. Ο θεσμός των ειδικών τάξεων: Δομή ένταξης ή περιθωριοποίησης των παιδιών με ειδικές ανάγκες; / Μ. Τζουριάδου, Σ. Κουτσού, Ε. Κυδωνιάτου, Π. Σταγιόπουλος, Ρ. Σταθοπούλου, Θ. Τζελέπη, σ. 22. Παιδιά με ειδικές ανάγκες στην προσχολική αγωγή: οι απόψεις των νηπιαγωγών / Μ. Τζουριάδου, Γ. Μπάρμπας, σ. 35. Κεφάλαιο Β: Αναπτυξιακά προβλήματα παιδιών, σ. 77. Παιδιά με ειδικές ανάγκες στην προσχολική ηλικία / J. Lerner, B. Lodwenthal, R. Egan, σ. 78. Κέντρα Πρώιμης Παρέμβασης: Η ανάπτυξη του παιδιού, παράγοντες επικινδυνότητας και πρώιμα σημεία / M. Maristany, σ. 86. Ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με αναπτυξιακά προβλήματα / Μ. Κοντοπούλου, σ. 103. Σοβαρά γεγονότα ζωής σε παιδιά προσχολικής εκπαίδευσης / Μ. Μαρκοβίτης, σ. 128. Ειδικές αναπτυξιακές διαταραχές σε δίγλωσσα παιδιά / Β. Τριάρχη-Hermann, σ. 139. Κεφάλαιο Γ: Ο ρόλος της οικογένειας στην πρώιμη παρέμβαση, σ. 159. Συμβουλευτική γονέων στα πλαίσια της πρώιμης παρέμβασης: η συμβολή των εκπαιδευτικών / Μ. Κοντοπούλου, σ. 160. Πρώιμη παρέμβαση και καθορισμός παιδιών σε επικινδυνότητα: Εργαζόμενοι ως ομάδα με και μέσα από την οικογένεια / B. Carpenter, σ. 184. Οι υπηρεσίες πρώιμης παρέμβασης για οικογένειες παιδιών με νοητικό πρόβλημα στη γαλλόφωνη περιοχή του Βελγίου / I. Montulet, σ. 199. Η καλύτερη ποιότητα συνεργασίας ανάμεσα σε γονείς και επαγγελματίες στην πρώιμη παρέμβαση / F. Peterander, σ. 209. Η μέθοδος "Κύκλος": Μια καινοτόμος προσέγγιση διεπιστημονικής συνεργασίας και πρώιμης παρέμβασης με τη συμμετοχή των γονέων / I. Schlienger, H. Jantsch, K. Hasemann, σ. 233. Κοινοτικό πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης: το πείραμα της Coimbra / J. Baovida, M. Espe-Sherwindt, L. Borges, σ. 244. Κεφάλαιο Δ: Εναλλακτικές ψυχοπαιδαγωγικές προσεγγίσεις στην πρώιμη παρέμβαση, σ. 255. Προγράμματα παρέμβασης υπό μορφή γνωστικής "εξάσκησης" / Κ. Μαναβόπουλος, σ. 256. Μνημονικές στρατηγικές στην προσχολική ηλικία: Σχέση τους με τη μάθηση και διδασκαλία τους / Ζ. Μπαμπλέκου, σ. 285. Πρώιμη παρέμβαση σε παιδιά που βρίσκονται σε επικινδυνότητα για σχολικές δυσκολίες / Α. Νάνου, Ε. Αναγνωστοπούλου, σ. 308. Κεφάλαιο Ε: Προγράμματα αισθητικής αγωγής στην πρώιμη παρέμβαση, σ. 327. Παιδική λογοτεχνία και ειδική αγωγή / Α. Καρακίτσιος, σ. 328. Ο ρόλος της δραματικής τέχνης στην πρώιμη παρέμβαση / Ε. Καμπέρη, Μ. Χατζηγεωργίου, Σ. Χρυσοβιτσινού, σ. 364. Η δραματοποίηση σε παιδιά με ειδικές ανάγκες. Η περίπτωση παιδιών με εγκεφαλική παράλυση / Α. Δραμπουκάκη, σ. 378. Η μουσικοθεραπεία σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές: Οι μουσικοθεραπευτικές δραστηριότητες Orff ως μέσο πρώιμης υποστηρικτικής παρέμβασης / Δ. Αντωνακάκης, σ. 409. Συνεργάτες της έκδοσης, σ. 423Το βιβλίο αυτό βασίζεται στις εισηγήσεις που έγιναν στο πλαίσιο του προγράμματος ημερίδων με θέμα: "Επιμόρφωση νηπιαγωγών της γενικής και ειδικής αγωγής στις μεθόδους της Πρώιμης Παρέμβασης". Το πρόγραμμα είχε ενταχθεί στην ενέργεια 1.1.Ζ2 και επιχορηγήθηκε από το Β' Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Το πρόγραμμα είχε ως στόχο (α) να ευαισθητοποιηθούν οι νηπιαγωγοί, και μέσω αυτών η εκπαιδευτική κοινότητα σε θέματα που αφορούν στην πρόληψη και στην πρώιμη παρέμβαση, έτσι ώστε να περιοριστεί η επίδραση των κοινωνικών προκαταλήψεων που αποτελεί το μεγαλύτερο εμπόδιο στην αποδοχή ενός παιδιού με ειδικές ανάγκες, (β) να ενισχυθούν οι εκπαιδευτικοί για να υποστηρίξουν τους γονείς στο δύσκολο δρόμο της αποδοχής και αγωγής των παιδιών τους. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 3.500 περίπου νηπιαγωγοί και εκπαιδευτικοί της ειδικής αγωγής από όλη την Ελλάδα. Το έργο υλοποιήθηκε από επιστημονική ομάδα αποτελούμενη από τους Μ. Κοντοπούλου, Κ. Μαναβόπουλο, Γ. Μπάρμπα και Δ. Κωνσταντινίδου υπό την ευθύνη της Μ. Τζουριάδου, καθηγήτριας Ειδικής Αγωγής στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ. Η υλοποίηση συνάντησε δυσκολίες λόγω της μεγάλης έκτασης του προγράμματος, έδωσε όμως την ευκαιρία στην επιστημονική ομάδα να επικοινωνήσει με εκπαιδευτικούς που βρίσκονταν σε απομακρυσμένα μέρη της χώρας, όπου δεν είχε φθάσει μέχρι τότε κανένα επιμορφωτικό πρόγραμμα. [...] (Από τον πρόλογο της έκδοσης)Παιδιά με ειδικές ανάγκεςURN:ISBN:960-7592-09-339915 |