Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας

Αντί προλόγου: Σχολικό σύστημα, σχολική μονάδα και σχολική τάξη Εισαγωγή: 4 θεωρίες για τη σχολική τάξη ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ Η σχολική τάξη ως χώρος 1. Η παιδαγωγική του διδακτηρίου και της αίθουσας 2. Παιδαγωγική του αύλειου χώρου ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Η σχολική τάξη ως ομάδα 3. Ομοιογένεια και ανομοιογένεια στο...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ.
Μορφή:
Γλώσσα:gre
Έκδοση: Γρηγόρης 2001
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://www.biblionet.gr/author/4742/%CE%97%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82_%CE%93._%CE%9C%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B1%CF%82
Περιγραφή
Περίληψη:Αντί προλόγου: Σχολικό σύστημα, σχολική μονάδα και σχολική τάξη Εισαγωγή: 4 θεωρίες για τη σχολική τάξη ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ Η σχολική τάξη ως χώρος 1. Η παιδαγωγική του διδακτηρίου και της αίθουσας 2. Παιδαγωγική του αύλειου χώρου ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Η σχολική τάξη ως ομάδα 3. Ομοιογένεια και ανομοιογένεια στο σχολείο και στην τάξη 4. Το ψυχολογικο-κοινωνικό περιβάλλον της σχολικής τάξης ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ Η σχολική τάξη ως τρόπος πειθάρχησης της συμπεριφοράς 5. Τάξη στη σχολική τάξη 6. Αταξία στη σχολική τάξη 7. Εξωτερικός έλεγχος στη σχολική πειθαρχία 8. Αυτοέλεγχος στη σχολική πειθαρχία ΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ Η σχολική τάξη ως πλαίσιο μεθοδολογικών επιλογών 9. Μορφές διδασκαλίας 10. Ηθικο-συναισθηματική ανάπτυξη και διδασκαλία Ευρετήριο