Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας
Αντί προλόγου: Σχολικό σύστημα, σχολική μονάδα και σχολική τάξη Εισαγωγή: 4 θεωρίες για τη σχολική τάξη ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ Η σχολική τάξη ως χώρος 1. Η παιδαγωγική του διδακτηρίου και της αίθουσας 2. Παιδαγωγική του αύλειου χώρου ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Η σχολική τάξη ως ομάδα 3. Ομοιογένεια και ανομοιογένεια στο...
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | |
Γλώσσα: | gre |
Έκδοση: |
Γρηγόρης
2001
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://www.biblionet.gr/author/4742/%CE%97%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82_%CE%93._%CE%9C%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B1%CF%82 |
Περίληψη: | Αντί προλόγου: Σχολικό σύστημα, σχολική μονάδα και σχολική τάξη
Εισαγωγή: 4 θεωρίες για τη σχολική τάξη
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
Η σχολική τάξη ως χώρος
1. Η παιδαγωγική του διδακτηρίου και της αίθουσας
2. Παιδαγωγική του αύλειου χώρου
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
Η σχολική τάξη ως ομάδα
3. Ομοιογένεια και ανομοιογένεια στο σχολείο και στην τάξη
4. Το ψυχολογικο-κοινωνικό περιβάλλον της σχολικής τάξης
ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ
Η σχολική τάξη ως τρόπος πειθάρχησης της συμπεριφοράς
5. Τάξη στη σχολική τάξη
6. Αταξία στη σχολική τάξη
7. Εξωτερικός έλεγχος στη σχολική πειθαρχία
8. Αυτοέλεγχος στη σχολική πειθαρχία
ΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ
Η σχολική τάξη ως πλαίσιο μεθοδολογικών επιλογών
9. Μορφές διδασκαλίας
10. Ηθικο-συναισθηματική ανάπτυξη και διδασκαλία
Ευρετήριο |
---|