Έρευνα και πολιτική κατακτήσεως της αγοράς "Marketing"

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Γεωργιάδης, Μάριος Ε.
Μορφή:
Γλώσσα:gre
Έκδοση: Παπαζήσης 1965
Θέματα:
id OAI-LARISA:4030
spelling OAI-LARISA:40302020-05-28T10:37:57ZΈρευνα και πολιτική κατακτήσεως της αγοράς "Marketing"Γεωργιάδης, Μάριος Ε.Παπαζήσης1965greΜάρκετινγκ4030
institution Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας"
collection Κατάλογος
language gre
topic Μάρκετινγκ
spellingShingle Μάρκετινγκ
Γεωργιάδης, Μάριος Ε.
Έρευνα και πολιτική κατακτήσεως της αγοράς "Marketing"
format
author Γεωργιάδης, Μάριος Ε.
author_facet Γεωργιάδης, Μάριος Ε.
author_sort Γεωργιάδης, Μάριος Ε.
title Έρευνα και πολιτική κατακτήσεως της αγοράς "Marketing"
title_short Έρευνα και πολιτική κατακτήσεως της αγοράς "Marketing"
title_full Έρευνα και πολιτική κατακτήσεως της αγοράς "Marketing"
title_fullStr Έρευνα και πολιτική κατακτήσεως της αγοράς "Marketing"
title_full_unstemmed Έρευνα και πολιτική κατακτήσεως της αγοράς "Marketing"
title_sort έρευνα και πολιτική κατακτήσεως της αγοράς "marketing"
publisher Παπαζήσης
publishDate 1965
work_keys_str_mv AT geōrgiadēsmariose ereunakaipolitikēkataktēseōstēsagorasmarketing
_version_ 1735079026902433792