Παιδαγωγική αλληλεπίδραση

Η συνάντηση του παιδαγωγού με τον παιδαγωγούμενο - όπου οι δύο τελευταίοι όροι νοούνται με όλες τις παρατηρούμενες εκδοχές - αποτελεί τη βασική προϋπόθεση για την άσκηση παιδαγωγικών επιρροών και την επίτευξη παιδαγωγικού αποτελέσματος. Ανεξάρτητα από το πλέγμα των προσδοκιών, των δυνατοτήτων αλλά κ...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Γκότοβος, Αθανάσιος Ε.
Μορφή:
Γλώσσα:gre
Έκδοση: Gutenberg c200
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://www.biblionet.gr/author/20799/%CE%91%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%82_%CE%95._%CE%93%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CF%82
Περιγραφή
Περίληψη:Η συνάντηση του παιδαγωγού με τον παιδαγωγούμενο - όπου οι δύο τελευταίοι όροι νοούνται με όλες τις παρατηρούμενες εκδοχές - αποτελεί τη βασική προϋπόθεση για την άσκηση παιδαγωγικών επιρροών και την επίτευξη παιδαγωγικού αποτελέσματος. Ανεξάρτητα από το πλέγμα των προσδοκιών, των δυνατοτήτων αλλά και των δεσμεύσεων στις οποίες προσανατολίζεται κάθε φορά αυτή η συνάντηση, το χαρακτηριστικό της γνώρισμα - και ταυτόχρονα το πολύτιμο εργαλείο του παιδαγωγού για την άσκηση των επιρροών - είναι η επικοινωνία. Στόχος του βιβλίου είναι να παρουσιάσει στον αναγνώστη τα γνωρίσματα της παιδαγωγικής επικοινωνίας, εκείνα δηλαδή τα χαρακτηριστικά που τη διαφοροποιούν από τις υπόλοιπες μορφές επικοινωνίας, και με τη βοήθεια έξι παραδειγμάτων παιδαγωγικής αλληλεπίδρασης να δείξει ότι ο μαθητής δεν μπορεί παρά να διαμορφώνεται διαρκώς ως ένας από τους επικοινωνιακά ενεργούς πρωταγωνιστές της παιδαγωγικής συνάντησης. Ειδικά ο εκπαιδευτικός της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα μπορέσει στο βιβλίο αυτό να δει τον εαυτό του ως συντελεστή συμβατικής και κοινωνικής μάθησης στο σχολείο και θα έχει την ευκαιρία να στοχαστεί εάν ορισμένες από τις καθιερωμένες στρατηγικές αντιμετώπισης των μαθητών του συνδέονται με ανεπιθύμητα παιδαγωγικά αποτελέσματα, καθώς επίσης έαν το σχολείο αφήνει περιθώρια για εναλλακτικούς, παιδαγωγικά προσφορότερους, χειρισμούς.