id OAI-LARISA:40611
spelling OAI-LARISA:406112023-09-29T08:32:48ZΕιδική αγωγήΑργυρόπουλος, ΒασίληςΜαυροπούλου, ΣοφίαΝικολαραϊζη, ΜάγδαΠαντελιάδου, ΣουζάναΑργυρόπουλος, Βασίλης, editorΠαντελιάδου, Σουζάνα, editorΠεδίοc2011greβιβλιογραφία: σ. 289-299Περιέχει: Έρευνα και διδακτική πράξη: παράλληλες ή ασύμβατες πορείες; Σουζάνα Παντελιάδου και Βασίλης Αργυρόπουλος Η εκπαίδευση παιδιών με σοβαρά προβλήματα όρασης: ερευνητική και πρακτική προσέγγιση στο χώρο της διδασκαλίας Βασίλης Αργυρόπουλος Αποτελεσματικές εκπαιδευτικές προσεγγίσεις και διδακτικές στρατηγικές για τα παιδιά στο φάσμα του αυτισμού Σοφία Μαυροπούλου Εκπαίδευση κωφών / βαρήκοων παιδιών: η αναγκαιότητα αποτελεσματικών και ερευνητικά τεκμηριωμένων εκπαιδευτικών στρατηγικών Μάγδα Νικολαραΐζη Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και αποτελεσματική διδασκαλία Σουζάνα Παντελιάδου Αποτελεσματικές πρακτικές στην εκπαίδευση των παιδιών με νοητική καθυστέρηση Βασίλης ΣτρογγυλόςΤο βιβλίο αυτό επιχειρεί να συμπληρώσει την εξειδικευμένη γνώση και το σχετικό εκπαιδευτικό υλικό για τα παιδιά με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και την πρόσβασή τους στη σχολική ζωή, προσπαθώντας παράλληλα να αναδείξει με σαφήνεια τη σύνδεση ερευνητικής γνώσης και εκπαιδευτικής πρακτικής στην ειδική αγωγή. Υιοθετώντας ένα μοντέλο πολυπρισματικής και μη κατακερματισμένης αλλά συμπαγούς θεώρησης της ειδικής εκπαίδευσης, επιστήμονες από συγκεκριμένες κατηγορίες ειδικής αγωγής παρουσιάζουν πέντε αντιπροσωπευτικούς πληθυσμούς παιδιών με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (μαθησιακές δυσκολίες, φάσμα αυτισμού, νοητική καθυστέρηση, κώφωση / βαρηκοΐα, σοβαρά προβλήματα όρασης) και εξετάζουν σχετικά ζητήματα: (α) οργάνωσης χώρου και μαθησιακού περιβάλλοντος, (β) προσαρμοσμένου και εξειδικευμένου εκπαιδευτικού υλικού, (γ) οργάνωσης της διδασκαλίας (στρατηγικές και τεχνικές διδασκαλίας), και (δ) σύγχρονων τάσεων και προβληματισμών στο χώρο της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης. Ο τόμος αυτός θα δώσει την ευκαιρία σε όσους ενδιαφέρονται και εργάζονται στον συγκεκριμένο χώρο να ανακαλύψουν τον εκπαιδευτικό πλούτο της ειδικής αγωγής και να κινητοποιηθούν έτσι ώστε να αποτελέσουν παράγοντα της δυναμικής λύσης των προβλημάτων. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)Ειδική εκπαίδευσηΠαιδιά με ειδικές ανάγκεςΆτομα με ειδικές ανάγκεςURN:ISBN:978960955229540611
institution Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας"
collection Κατάλογος
language gre
topic Ειδική εκπαίδευση
Παιδιά με ειδικές ανάγκες
Άτομα με ειδικές ανάγκες
spellingShingle Ειδική εκπαίδευση
Παιδιά με ειδικές ανάγκες
Άτομα με ειδικές ανάγκες
Αργυρόπουλος, Βασίλης
Μαυροπούλου, Σοφία
Νικολαραϊζη, Μάγδα
Παντελιάδου, Σουζάνα
Αργυρόπουλος, Βασίλης, editor
Παντελιάδου, Σουζάνα, editor
Ειδική αγωγή
description βιβλιογραφία: σ. 289-299
format
author Αργυρόπουλος, Βασίλης
Μαυροπούλου, Σοφία
Νικολαραϊζη, Μάγδα
Παντελιάδου, Σουζάνα
Αργυρόπουλος, Βασίλης, editor
Παντελιάδου, Σουζάνα, editor
author_facet Αργυρόπουλος, Βασίλης
Μαυροπούλου, Σοφία
Νικολαραϊζη, Μάγδα
Παντελιάδου, Σουζάνα
Αργυρόπουλος, Βασίλης, editor
Παντελιάδου, Σουζάνα, editor
author_sort Αργυρόπουλος, Βασίλης
title Ειδική αγωγή
title_short Ειδική αγωγή
title_full Ειδική αγωγή
title_fullStr Ειδική αγωγή
title_full_unstemmed Ειδική αγωγή
title_sort ειδική αγωγή
publisher Πεδίο
publishDate c201
work_keys_str_mv AT argyropoulosbasilēs eidikēagōgē
AT mauropoulousophia eidikēagōgē
AT nikolaraïzēmagda eidikēagōgē
AT panteliadousouzana eidikēagōgē
AT argyropoulosbasilēseditor eidikēagōgē
AT panteliadousouzanaeditor eidikēagōgē
_version_ 1778407149346488320