Ειδική αγωγή
βιβλιογραφία: σ. 289-299
Κύριοι συγγραφείς: | , , , , , |
---|---|
Μορφή: | |
Γλώσσα: | gre |
Έκδοση: |
Πεδίο
c201
|
Θέματα: |
id |
OAI-LARISA:40611 |
---|---|
spelling |
OAI-LARISA:406112023-09-29T08:32:48ZΕιδική αγωγήΑργυρόπουλος, ΒασίληςΜαυροπούλου, ΣοφίαΝικολαραϊζη, ΜάγδαΠαντελιάδου, ΣουζάναΑργυρόπουλος, Βασίλης, editorΠαντελιάδου, Σουζάνα, editorΠεδίοc2011greβιβλιογραφία: σ. 289-299Περιέχει: Έρευνα και διδακτική πράξη: παράλληλες ή ασύμβατες πορείες; Σουζάνα Παντελιάδου και Βασίλης Αργυρόπουλος Η εκπαίδευση παιδιών με σοβαρά προβλήματα όρασης: ερευνητική και πρακτική προσέγγιση στο χώρο της διδασκαλίας Βασίλης Αργυρόπουλος Αποτελεσματικές εκπαιδευτικές προσεγγίσεις και διδακτικές στρατηγικές για τα παιδιά στο φάσμα του αυτισμού Σοφία Μαυροπούλου Εκπαίδευση κωφών / βαρήκοων παιδιών: η αναγκαιότητα αποτελεσματικών και ερευνητικά τεκμηριωμένων εκπαιδευτικών στρατηγικών Μάγδα Νικολαραΐζη Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και αποτελεσματική διδασκαλία Σουζάνα Παντελιάδου Αποτελεσματικές πρακτικές στην εκπαίδευση των παιδιών με νοητική καθυστέρηση Βασίλης ΣτρογγυλόςΤο βιβλίο αυτό επιχειρεί να συμπληρώσει την εξειδικευμένη γνώση και το σχετικό εκπαιδευτικό υλικό για τα παιδιά με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και την πρόσβασή τους στη σχολική ζωή, προσπαθώντας παράλληλα να αναδείξει με σαφήνεια τη σύνδεση ερευνητικής γνώσης και εκπαιδευτικής πρακτικής στην ειδική αγωγή. Υιοθετώντας ένα μοντέλο πολυπρισματικής και μη κατακερματισμένης αλλά συμπαγούς θεώρησης της ειδικής εκπαίδευσης, επιστήμονες από συγκεκριμένες κατηγορίες ειδικής αγωγής παρουσιάζουν πέντε αντιπροσωπευτικούς πληθυσμούς παιδιών με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (μαθησιακές δυσκολίες, φάσμα αυτισμού, νοητική καθυστέρηση, κώφωση / βαρηκοΐα, σοβαρά προβλήματα όρασης) και εξετάζουν σχετικά ζητήματα: (α) οργάνωσης χώρου και μαθησιακού περιβάλλοντος, (β) προσαρμοσμένου και εξειδικευμένου εκπαιδευτικού υλικού, (γ) οργάνωσης της διδασκαλίας (στρατηγικές και τεχνικές διδασκαλίας), και (δ) σύγχρονων τάσεων και προβληματισμών στο χώρο της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης. Ο τόμος αυτός θα δώσει την ευκαιρία σε όσους ενδιαφέρονται και εργάζονται στον συγκεκριμένο χώρο να ανακαλύψουν τον εκπαιδευτικό πλούτο της ειδικής αγωγής και να κινητοποιηθούν έτσι ώστε να αποτελέσουν παράγοντα της δυναμικής λύσης των προβλημάτων. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)Ειδική εκπαίδευσηΠαιδιά με ειδικές ανάγκεςΆτομα με ειδικές ανάγκεςURN:ISBN:978960955229540611 |
institution |
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας" |
collection |
Κατάλογος |
language |
gre |
topic |
Ειδική εκπαίδευση Παιδιά με ειδικές ανάγκες Άτομα με ειδικές ανάγκες |
spellingShingle |
Ειδική εκπαίδευση Παιδιά με ειδικές ανάγκες Άτομα με ειδικές ανάγκες Αργυρόπουλος, Βασίλης Μαυροπούλου, Σοφία Νικολαραϊζη, Μάγδα Παντελιάδου, Σουζάνα Αργυρόπουλος, Βασίλης, editor Παντελιάδου, Σουζάνα, editor Ειδική αγωγή |
description |
βιβλιογραφία: σ. 289-299 |
format |
|
author |
Αργυρόπουλος, Βασίλης Μαυροπούλου, Σοφία Νικολαραϊζη, Μάγδα Παντελιάδου, Σουζάνα Αργυρόπουλος, Βασίλης, editor Παντελιάδου, Σουζάνα, editor |
author_facet |
Αργυρόπουλος, Βασίλης Μαυροπούλου, Σοφία Νικολαραϊζη, Μάγδα Παντελιάδου, Σουζάνα Αργυρόπουλος, Βασίλης, editor Παντελιάδου, Σουζάνα, editor |
author_sort |
Αργυρόπουλος, Βασίλης |
title |
Ειδική αγωγή |
title_short |
Ειδική αγωγή |
title_full |
Ειδική αγωγή |
title_fullStr |
Ειδική αγωγή |
title_full_unstemmed |
Ειδική αγωγή |
title_sort |
ειδική αγωγή |
publisher |
Πεδίο |
publishDate |
c201 |
work_keys_str_mv |
AT argyropoulosbasilēs eidikēagōgē AT mauropoulousophia eidikēagōgē AT nikolaraïzēmagda eidikēagōgē AT panteliadousouzana eidikēagōgē AT argyropoulosbasilēseditor eidikēagōgē AT panteliadousouzanaeditor eidikēagōgē |
_version_ |
1778407149346488320 |