Παιδαγωγική και εκπαίδευση

Περιέχει: Εισαγωγή Θεωρητική θεμελίωση της αγωγής: έννοιες, ορισμοί, πλαίσιο Η ιστορική διάσταση της αγωγής και του θεσμού της εκπαίδευσης Ο εκπαιδευτικός θεσμός στις κοινωνίες της νεωτερικότητας (18ος - 19ος αιώνας) Η θεμελίωση και η εξέλιξη της παιδαγωγικής και της διδακτικής στο νεωτερικό σχολείο...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Πασιάς, Γεώργιος, Φλουρής, Γεώργιος Σ, Φωτεινός, Δημήτριος
Μορφή:
Γλώσσα:gre
Έκδοση: Γρηγόρη 2016
Θέματα:
Περιγραφή
Περίληψη:Περιέχει: Εισαγωγή Θεωρητική θεμελίωση της αγωγής: έννοιες, ορισμοί, πλαίσιο Η ιστορική διάσταση της αγωγής και του θεσμού της εκπαίδευσης Ο εκπαιδευτικός θεσμός στις κοινωνίες της νεωτερικότητας (18ος - 19ος αιώνας) Η θεμελίωση και η εξέλιξη της παιδαγωγικής και της διδακτικής στο νεωτερικό σχολείο (19ος - 20ός αιώνας). Οι εκπρόσωποι, οι λόγοι και οι πρακτικές Η σχολική γνώση στον ευρωπαϊκό και τον διεθνή χώρο (19ος - 20ός αιώνας) Η μεταπολεμική περίοδος: Εκπαίδευση, ανάπτυξη, κοινωνία και η κρίση της εκπαίδευσης (1960 - 1990) Οι εξελίξεις στην ψυχολογία και οι επιδράσεις τους στην παιδαγωγική θεωρία και στην εκπαίδευση Αλλαγές στις μορφές και στους τρόπους απόκτησης της γνώσης και η "νέα μάθηση" Οι εξελίξεις για τον ανθρώπινο εγκέφαλο και οι προεκτάσεις τους στη μάθηση, την ανάπτυξη, τη νοημοσύνη και την εκπαίδευση Η εκπαίδευση στις κοινωνίες της ύστερης νεωτερικότητας Ποιότητα, αποτελεσματικότητα και ηγεσία στο σχολείο. Το σχολείο ως οργανισμός και κοινότητα μάθησης Προς την κοινωνία των ικανοτήτων: ακαδημαϊκές, εργασιακές και εγκάρσιες ικανότητες στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης Ο εκπαιδευτικός στην Ευρώπη της γνώσης. Πλαίσιο και επαγγελματικά προσόντα/ικανότητες των εκπαιδευτικών Σύγχρονες πολιτικές της γνώσης στην Ελλάδα Τα παιδαγωγικά τμήματα στην Ελλάδα (1983-2007). Η γενεαλογία της κρίσης και οι όψεις μιας παλίμψηστης εξουσίας