Παιδαγωγική της ένταξης

βιβλιογραφία: σ. 339-357

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Σούλης, Σπυρίδων-Γεώργιος
Μορφή:
Γλώσσα:gre
Έκδοση: Τυπωθήτω c200
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://www.biblionet.gr/author/21586/%CE%A3%CF%80%CF%8D%CF%81%CE%BF%CF%82_%CE%A3%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B7%CF%82
id OAI-LARISA:40625
spelling OAI-LARISA:406252023-09-29T08:32:49ZΠαιδαγωγική της ένταξηςΣούλης, Σπυρίδων-ΓεώργιοςΤυπωθήτωc2006gre βιβλιογραφία: σ. 339-357 ευρετήρια ονομάτων-όρων: σ. 359-364Περιέχει: Πρόλογος ΠΡΩΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ: Ένταξη: Προσδιορίζοντας την έννοια ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ: Ένταξη: Η δικαίωση μιας ηθικής ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ: Κοινωνιολογικές θεωρήσεις της Παιδαγωγικής της ένταξης ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ: Το δικαίωμα της διαφοράς: Ένα κοινωνικο - πολιτικό αίτημα ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ: Ψυχολογικές θεωρήσεις της Παιδαγωγικής της ένταξης ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΚΤΟ: Η οικοσυστημική θεώρηση της ένταξης ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ: Σχολική Ένταξη: Εκπαίδευση για μια καλύτερη κοινωνία; ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ: Από - ενταξιακές αγκυλώσεις της Ειδικής Παιδαγωγικής ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ: Δημοτικό σχολείο: Το Σχολείο της ένταξης ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ: Παιδιά με νοητική υστέρηση στο «γενικό» Δημοτικό Σχολείο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ: Διδακτικές προσεγγίσεις με στόχο την ένταξη παιδιών με ειδικές ανάγκες στο «γενικό» Σχολείο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΚΤΟ: Εκπαιδεύοντας τους εκπαιδευτικούς για μια Παιδαγωγική της ένταξης ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ: Ο Εκπαιδευτικός της ένταξης ΤΡΙΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ: Ένταξη των ατόμων με ειδικές ανάγκες ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ: Ο θεσμός της ένταξης στην Ελλάδα ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ: Οι μεταρρυθμίσεις ως αποστολή και προϋπόθεση της Παιδαγωγικής της ένταξης ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ: Η κατάργηση της Ειδικής Παιδαγωγικής ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ: Ένα Σχολείο για Όλους Αντί επιλόγου Βιβλιογραφία Ευρετήριο Ονομάτων Ευρετήριο Όρων Λεπτομέρειες[...] Η «Παιδαγωγική της Ένταξης», αναθεωρώντας απόψεις του παρελθόντος, απορρίπτει την ιδρυματική περίθαλψη και κάθε είδους διαχωριστική εκπαίδευση και προτείνει τη μετατροπή του υφιστάμενου Σχολείου σε ένα «Σχολείο για Όλους», το οποίο θα επιτρέψει την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του κάθε παιδιού. Προς αυτήν ακριβώς την κατεύθυνση προσανατολίζεται και το περιεχόμενο αυτής της μονογραφίας, που απευθύνεται στους Εκπαιδευτικούς, στους Ψυχολόγους, στους Κοινωνιολόγους, στους Ψυχιάτρους, στους φοιτητές που σπουδάζουν τις Επιστήμες της Αγωγής, του Ανθρώπου και της Υγείας, στους γονείς, στα ίδια τα άτομα με ειδικές ανάγκες και στις οργανώσεις τους και σε κάθε άλλον που δραστηριοποιείται στο χώρο της ειδικής εκπαίδευσης. Πρωτίστως όμως απευθύνεται σε όλους εκείνους τους πολίτες και τους πολιτικούς που πιστεύουν ακόμη πως το όραμα μιας κοινωνίας με λιγότερες ανισότητες και διακρίσεις μπορεί να γίνει πραγματικότητα. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)Παιδιά με ειδικές ανάγκεςhttp://www.biblionet.gr/author/21586/%CE%A3%CF%80%CF%8D%CF%81%CE%BF%CF%82_%CE%A3%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B7%CF%82URN:ISBN:960402015340625
institution Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας"
collection Κατάλογος
language gre
topic Παιδιά με ειδικές ανάγκες
spellingShingle Παιδιά με ειδικές ανάγκες
Σούλης, Σπυρίδων-Γεώργιος
Παιδαγωγική της ένταξης
description βιβλιογραφία: σ. 339-357
format
author Σούλης, Σπυρίδων-Γεώργιος
author_facet Σούλης, Σπυρίδων-Γεώργιος
author_sort Σούλης, Σπυρίδων-Γεώργιος
title Παιδαγωγική της ένταξης
title_short Παιδαγωγική της ένταξης
title_full Παιδαγωγική της ένταξης
title_fullStr Παιδαγωγική της ένταξης
title_full_unstemmed Παιδαγωγική της ένταξης
title_sort παιδαγωγική της ένταξης
publisher Τυπωθήτω
publishDate c200
url http://www.biblionet.gr/author/21586/%CE%A3%CF%80%CF%8D%CF%81%CE%BF%CF%82_%CE%A3%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B7%CF%82
work_keys_str_mv AT soulēsspyridōngeōrgios paidagōgikētēsentaxēs
_version_ 1778407149808910336