Ανάμεσα στο μέρος και στο όλο

βιβλιογραφία: σ. 402-413

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Καλαβάσης, Φραγκίσκος, Μούτσιος-Ρέντζος, Ανδρέας
Μορφή:
Γλώσσα:gre
Έκδοση: Gutenberg c201
Θέματα:
id OAI-LARISA:40672
spelling OAI-LARISA:406722020-09-27T15:45:24ZΑνάμεσα στο μέρος και στο όλοΚαλαβάσης, ΦραγκίσκοςΜούτσιος-Ρέντζος, ΑνδρέαςGutenbergc2015greβιβλιογραφία: σ. 402-413Περιέχει: Λίστα πινάκων Λίστα σχημάτων Πρελούδιο Εισαγωγή ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΣΘΗΤΟ ΣΤΟ ΝΟΗΤΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΡΙΖΟΥΝ, ΜΑΣ ΕΝΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΥΝ: ΤΑ ΣΥΝΟΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ; ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ; ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ; ΑΠΑΡΙΘΜΗΣΗ ΠΟΣΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΧΩ; ΑΠΑΡΙΘΜΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΥΝΟΛΟΥ (0), 1, 2, 3, 4,...: ΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΓΕΘΩΝ Ιντερλούδιο ΒιβλιογραφίαΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ μελετάει την φαινομενολογία της μάθησης και της διδασκαλίας των μαθηματικών. Η δυνατότητά μας να αντιλαμβανόμαστε και να περιγράφουμε σήμερα με σχετική επάρκεια την αναστοχαστική διεργασία που συμβαίνει κατά την (και για την) οικοδόμηση των μαθηματικών εννοιών, οφείλεται στην εξέλιξη των υποθέσεων και των ερευνών της Διδακτικής των Μαθηματικών τα τελευταία σαράντα περίπου χρόνια. Η ίδια η μαθηματική επιστήμη εξελίσσεται επανερχόμενη συνεχώς σε ανοιχτά ερωτήματα που έχουν τεθεί σε χρονικά μακρινές εποχές. Η μαθηματική έρευνα επαναδιατυπώνει ερωτήματα που μπόρεσαν να εκφωνηθούν χάρη στη δύναμη των μαθηματικών να υπερβαίνουν τα άμεσα αντιληπτά και τα εκφραστικά όρια της εκάστοτε εποχής τους. Η τυχόν επίλυση παλαιών ερωτημάτων πλάι στα νεότερα φωτίζει διαφορετικά τις ιστορικές διαδρομές έως σήμερα και μας επιτρέπει να αντιλαμβανόμαστε νέες νοητικές πραγματικότητες και μαθηματικές θεωρίες. Ορισμένες από αυτές ενδεχομένως να μπορούμε να μοντελοποιούμε και είτε να τις αναπτύσσουμε τεχνολογικά είτε να τις ενσωματώνουμε οργανωσιακά στη δομή και τη λειτουργία των ανθρώπινων κοινωνιών και των δραστηριοτήτων μας. Το νέο αυτό, χαρακτηριστικά μαθηματικογενές περιβάλλον επανέρχεται στον ανθρώπινο νου και δημιουργεί νέες δυνατότητες μαθηματικής επινόησης και κατασκευής. Αντί-στοιχη είναι η πορεία της μάθησης των μαθηματικών και σε αυτά τα ίχνη προσπαθεί να σχεδιάσει τη μαθηματική εκπαίδευση η Διδακτική των Μαθηματικών. [...] (Από την εισαγωγή της έκδοσηςΜαθηματικάURN:ISBN:978960011694640672
institution Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας"
collection Κατάλογος
language gre
topic Μαθηματικά
spellingShingle Μαθηματικά
Καλαβάσης, Φραγκίσκος
Μούτσιος-Ρέντζος, Ανδρέας
Ανάμεσα στο μέρος και στο όλο
description βιβλιογραφία: σ. 402-413
format
author Καλαβάσης, Φραγκίσκος
Μούτσιος-Ρέντζος, Ανδρέας
author_facet Καλαβάσης, Φραγκίσκος
Μούτσιος-Ρέντζος, Ανδρέας
author_sort Καλαβάσης, Φραγκίσκος
title Ανάμεσα στο μέρος και στο όλο
title_short Ανάμεσα στο μέρος και στο όλο
title_full Ανάμεσα στο μέρος και στο όλο
title_fullStr Ανάμεσα στο μέρος και στο όλο
title_full_unstemmed Ανάμεσα στο μέρος και στο όλο
title_sort ανάμεσα στο μέρος και στο όλο
publisher Gutenberg
publishDate c201
work_keys_str_mv AT kalabasēsphrankiskos anamesastomeroskaistoolo
AT moutsiosrentzosandreas anamesastomeroskaistoolo
_version_ 1735088471546003456