Αυτοαξιολόγηση σχολείου
Η αυτοαξιολόγηση σχολείου είναι έκφραση λογικότητας των ατόμων που υπηρετούν στη σχολική μονάδα. Τα άτομα αυτά, αυτόβουλα και με κριτική διάθεση, εξετάζουν τις διαδικασίες που ακολουθούν, τις δράσεις που αναπτύσσουν, τη σχολική κουλτούρα που διαμορφώνουν, τα αποτελέσματα της καθημερινής τους εργασία...
Κύριος συγγραφέας: | Θεοφιλίδης, Χρήστος |
---|---|
Μορφή: | |
Γλώσσα: | gre |
Έκδοση: |
Γρηγόρη
2014
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://www.biblionet.gr/author/14959/%CE%A7%CF%81%CE%AE%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%82_%CE%98%CE%B5%CE%BF%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
ανά: Μπαγάκης, Γιώργος, κ.ά.
Έκδοση: (2005) -
Ο ρόλος του σχολείου εντός της Ατλαντικής Κοινότητος
ανά: Δενδρινού - Αντωνακάκη, Νίκη
Έκδοση: (1958) -
Η λογική του υπαρκτού σχολείου
ανά: Γκότοβος, Αθανάσιος Ε.
Έκδοση: (1990) -
Η λειτουργία του πειραματικού σχολείου κατά τα έτη 1929-1930 και 1930-1931
ανά: Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Αθηνών, publisher
Έκδοση: (1933) -
Ανάγκη προετοιμασίας και σχεδίασης του μαθήματος του σχολείου
ανά: Αλεξιάδης, Κάρολος
Έκδοση: (1989)