Στρατηγικό μάρκετινγκ
Βιβλιογραφία: σ. 779-806
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | |
Γλώσσα: | gre |
Έκδοση: |
Σταμούλης
c200
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://www.aueb.gr/el/faculty_page/%CF%83%CE%B9%CF%89%CE%BC%CE%BA%CE%BF%CF%83-%CE%B3%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%83 |
id |
OAI-LARISA:40843 |
---|---|
spelling |
OAI-LARISA:408432020-07-16T07:42:29ZΣτρατηγικό μάρκετινγκΣιώμκος, Γεώργιος Ι.Σταμούληςc2004greΒιβλιογραφία: σ. 779-806Όσον αφορά την πατρότητα του όρου μάρκετινγκ (marketing) -δηλαδή το να διευθύνει κάποιος μια επιχείρηση εφαρμόζοντας πολιτικές που στοχεύουν στην ικανοποίηση των αναγκών και των τάσεων της αγοράς- δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει ότι ανήκει στην Αμερική. Την πατρότητα όμως της στρατηγικής θεώρησης της εφαρμογής του μάρκετινγκ στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων διεκδικούν πολλοί - όλοι οι σπουδαίοι στρατηλάτες στα πεδία των μαχών ή οι στρατηγιστές που χάραξαν στρατηγικές για μάχες-ορόσημα. Ναι, σωστά καταλάβατε, οι αρχές του στρατηγικού μάρκετινγκ βασίζονται στις στρατηγικές που εφαρμόστηκαν στα πεδία των μαχών και των πραγματικών πολέμων. Αυτός ήταν ο λόγος που το στρατηγικό μάρκετινγκ με γοήτευσε από νωρίς και αποτέλεσε ένα από τα βασικά πεδία των ερευνητικών, διδακτικών και επαγγελματικών ενδιαφερόντων μου. Οι στρατηγικές κινήσεις για τη νίκη, η προετοιμασία των στρατευμάτων, η ανάγνωση και η ερμηνεία των κρυφών σινιάλων του αντιπάλου, η παραπλάνηση του εχθρού, η μη αναμενόμενη περικύκλωση των στρατιωτών, η εμψύχωση στα πεδία της μάχης, η εκμετάλλευση των έμφυτων δικών μας πλεονεκτημάτων και η ανατροπή των νόμων της φυσικής είναι στοιχεία που πρωτίστως χρησιμοποιήθηκαν για να πετύχουν νίκες που έμειναν στην παγκόσμια ιστορία. Το μάρκετινγκ είναι ένας πόλεμος για τη διασφάλιση του μεριδίου της αγοράς που έχει μια επιχείρηση αφενός και τη διεύρυνσή του προσελκύοντας νέους πελάτες αφετέρου. Είναι μια αέναη προσπάθεια για την κατάκτηση μιας αγοράς που διαρκώς αλλάζει χαρακτηριστικά και συνθήκες λειτουργίας, είναι ένας συνεχής αγώνας για την ικανοποίηση καταναλωτών των οποίων οι ανάγκες είναι διαρκώς μεταβαλλόμενες όχι μόνο λόγω προσωπικών επιλογών αλλά και λόγω αλλαγών των οικονομικών, νομικών, πολιτιστικών, πολιτικών πλαισίων. Τον νικητή σε μια μάχη με τόσους συντελεστές καθορίζει τελικά η καλά σχεδιασμένη και προσεκτικά υλοποιημένη στρατηγική μάρκετινγκ, εφόσον όμως όποιος αγωνίζεται για μια τέτοια νίκη πρωτίστως κατανοήσει και υιοθετήσει την άποψη ότι το μάρκετινγκ δεν είναι απλώς μια σειρά από διοικητικές δραστηριότητες, ακόμη κι αν αποδειχθούν επιτυχημένες, αλλά τρόπος σκέψης και πάγιας επιχειρηματικής συμπεριφοράς - κυρίως αυτό! (Απόσπασμα από τον πρόλογο της έκδοσης)Μάρκετινγκhttps://www.aueb.gr/el/faculty_page/%CF%83%CE%B9%CF%89%CE%BC%CE%BA%CE%BF%CF%83-%CE%B3%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%83URN:ISBN:960351474840843 |
institution |
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας" |
collection |
Κατάλογος |
language |
gre |
topic |
Μάρκετινγκ |
spellingShingle |
Μάρκετινγκ Σιώμκος, Γεώργιος Ι. Στρατηγικό μάρκετινγκ |
description |
Βιβλιογραφία: σ. 779-806 |
format |
|
author |
Σιώμκος, Γεώργιος Ι. |
author_facet |
Σιώμκος, Γεώργιος Ι. |
author_sort |
Σιώμκος, Γεώργιος Ι. |
title |
Στρατηγικό μάρκετινγκ |
title_short |
Στρατηγικό μάρκετινγκ |
title_full |
Στρατηγικό μάρκετινγκ |
title_fullStr |
Στρατηγικό μάρκετινγκ |
title_full_unstemmed |
Στρατηγικό μάρκετινγκ |
title_sort |
στρατηγικό μάρκετινγκ |
publisher |
Σταμούλης |
publishDate |
c200 |
url |
https://www.aueb.gr/el/faculty_page/%CF%83%CE%B9%CF%89%CE%BC%CE%BA%CE%BF%CF%83-%CE%B3%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%83 |
work_keys_str_mv |
AT siōmkosgeōrgiosi stratēgikomarketinnk |
_version_ |
1735088507651620864 |