Στρατηγικό μάρκετινγκ

Βιβλιογραφία: σ. 779-806

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Σιώμκος, Γεώργιος Ι.
Μορφή:
Γλώσσα:gre
Έκδοση: Σταμούλης c200
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://www.aueb.gr/el/faculty_page/%CF%83%CE%B9%CF%89%CE%BC%CE%BA%CE%BF%CF%83-%CE%B3%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%83
id OAI-LARISA:40843
spelling OAI-LARISA:408432020-07-16T07:42:29ZΣτρατηγικό μάρκετινγκΣιώμκος, Γεώργιος Ι.Σταμούληςc2004greΒιβλιογραφία: σ. 779-806Όσον αφορά την πατρότητα του όρου μάρκετινγκ (marketing) -δηλαδή το να διευθύνει κάποιος μια επιχείρηση εφαρμόζοντας πολιτικές που στοχεύουν στην ικανοποίηση των αναγκών και των τάσεων της αγοράς- δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει ότι ανήκει στην Αμερική. Την πατρότητα όμως της στρατηγικής θεώρησης της εφαρμογής του μάρκετινγκ στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων διεκδικούν πολλοί - όλοι οι σπουδαίοι στρατηλάτες στα πεδία των μαχών ή οι στρατηγιστές που χάραξαν στρατηγικές για μάχες-ορόσημα. Ναι, σωστά καταλάβατε, οι αρχές του στρατηγικού μάρκετινγκ βασίζονται στις στρατηγικές που εφαρμόστηκαν στα πεδία των μαχών και των πραγματικών πολέμων. Αυτός ήταν ο λόγος που το στρατηγικό μάρκετινγκ με γοήτευσε από νωρίς και αποτέλεσε ένα από τα βασικά πεδία των ερευνητικών, διδακτικών και επαγγελματικών ενδιαφερόντων μου. Οι στρατηγικές κινήσεις για τη νίκη, η προετοιμασία των στρατευμάτων, η ανάγνωση και η ερμηνεία των κρυφών σινιάλων του αντιπάλου, η παραπλάνηση του εχθρού, η μη αναμενόμενη περικύκλωση των στρατιωτών, η εμψύχωση στα πεδία της μάχης, η εκμετάλλευση των έμφυτων δικών μας πλεονεκτημάτων και η ανατροπή των νόμων της φυσικής είναι στοιχεία που πρωτίστως χρησιμοποιήθηκαν για να πετύχουν νίκες που έμειναν στην παγκόσμια ιστορία. Το μάρκετινγκ είναι ένας πόλεμος για τη διασφάλιση του μεριδίου της αγοράς που έχει μια επιχείρηση αφενός και τη διεύρυνσή του προσελκύοντας νέους πελάτες αφετέρου. Είναι μια αέναη προσπάθεια για την κατάκτηση μιας αγοράς που διαρκώς αλλάζει χαρακτηριστικά και συνθήκες λειτουργίας, είναι ένας συνεχής αγώνας για την ικανοποίηση καταναλωτών των οποίων οι ανάγκες είναι διαρκώς μεταβαλλόμενες όχι μόνο λόγω προσωπικών επιλογών αλλά και λόγω αλλαγών των οικονομικών, νομικών, πολιτιστικών, πολιτικών πλαισίων. Τον νικητή σε μια μάχη με τόσους συντελεστές καθορίζει τελικά η καλά σχεδιασμένη και προσεκτικά υλοποιημένη στρατηγική μάρκετινγκ, εφόσον όμως όποιος αγωνίζεται για μια τέτοια νίκη πρωτίστως κατανοήσει και υιοθετήσει την άποψη ότι το μάρκετινγκ δεν είναι απλώς μια σειρά από διοικητικές δραστηριότητες, ακόμη κι αν αποδειχθούν επιτυχημένες, αλλά τρόπος σκέψης και πάγιας επιχειρηματικής συμπεριφοράς - κυρίως αυτό! (Απόσπασμα από τον πρόλογο της έκδοσης)Μάρκετινγκhttps://www.aueb.gr/el/faculty_page/%CF%83%CE%B9%CF%89%CE%BC%CE%BA%CE%BF%CF%83-%CE%B3%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%83URN:ISBN:960351474840843
institution Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας"
collection Κατάλογος
language gre
topic Μάρκετινγκ
spellingShingle Μάρκετινγκ
Σιώμκος, Γεώργιος Ι.
Στρατηγικό μάρκετινγκ
description Βιβλιογραφία: σ. 779-806
format
author Σιώμκος, Γεώργιος Ι.
author_facet Σιώμκος, Γεώργιος Ι.
author_sort Σιώμκος, Γεώργιος Ι.
title Στρατηγικό μάρκετινγκ
title_short Στρατηγικό μάρκετινγκ
title_full Στρατηγικό μάρκετινγκ
title_fullStr Στρατηγικό μάρκετινγκ
title_full_unstemmed Στρατηγικό μάρκετινγκ
title_sort στρατηγικό μάρκετινγκ
publisher Σταμούλης
publishDate c200
url https://www.aueb.gr/el/faculty_page/%CF%83%CE%B9%CF%89%CE%BC%CE%BA%CE%BF%CF%83-%CE%B3%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%83
work_keys_str_mv AT siōmkosgeōrgiosi stratēgikomarketinnk
_version_ 1735088507651620864