Θρησκευτική παιδεία καί σύγχρονη κοινωνία
Η σκοπιμότητα της θρησκευτικής παιδείας και του μαθήματος των Θρησκευτικών στο σύγχρονο σχολείο αμφισβητείται στις μέρες μας ολοένα και περισσότερο. Ο νεωτερικός άνθρωπος, έχοντας θεωρήσει τον ορθό λόγο ως το απόλυτο κριτήριο αντικειμενικότητας της αλήθειας, πιστεύει ότι, η θρησκεία και οι διάφορες...
Κύριοι συγγραφείς: | , , , |
---|---|
Μορφή: | |
Γλώσσα: | gre |
Έκδοση: |
Έν πλω
2006
|
Θέματα: |
id |
OAI-LARISA:41070 |
---|---|
spelling |
OAI-LARISA:410702023-10-03T06:11:02ZΘρησκευτική παιδεία καί σύγχρονη κοινωνίαΑγγελόπουλος, ΙωάννηςΑραβαντινός, ΣτέλιοςΓκανάς, π. ΕυάγγελοςΖουμπουλάκης, ΣταύροςΈν πλω2006greΗ σκοπιμότητα της θρησκευτικής παιδείας και του μαθήματος των Θρησκευτικών στο σύγχρονο σχολείο αμφισβητείται στις μέρες μας ολοένα και περισσότερο. Ο νεωτερικός άνθρωπος, έχοντας θεωρήσει τον ορθό λόγο ως το απόλυτο κριτήριο αντικειμενικότητας της αλήθειας, πιστεύει ότι, η θρησκεία και οι διάφορες εκδηλώσεις της, συγκρούονται με τους όρους και τις κατηγορίες της σύγχρονης επιστημονικής σκέψης. Υπ' αυτό το πρίσμα, η ύπαρξη και μόνο στο σχολικό πρόγραμμα ενός τέτοιου μαθήματος - και μάλιστα υποχρεωτικού - ενοχλεί και εγείρει σοβαρές αντιρρήσεις. Ο παρών τόμος - προϊόν εισηγήσεων και συζητήσεων κατά τη διάρκεια της διημερίδας - δεν αποτελεί, παρά μια προσπάθεια συμβολής σ' αυτή τη συζήτηση, με βασική επιδίωξη την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ θεολόγων καθηγητών και συγγραφέων ή επιστημόνων από άλλες περιοχές της σκέψης. Πιστεύουμε ότι οι θεολόγοι θα βρουν ισχυρά ερεθίσματα σε όσα κατατίθενται εδώ για τη συνέχιση μιας συζήτησης που εξακολουθεί να μένει ανοιχτή.ΘρησκευτικάURN:ISBN:960-88738-9-441070 |
institution |
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας" |
collection |
Κατάλογος |
language |
gre |
topic |
Θρησκευτικά |
spellingShingle |
Θρησκευτικά Αγγελόπουλος, Ιωάννης Αραβαντινός, Στέλιος Γκανάς, π. Ευάγγελος Ζουμπουλάκης, Σταύρος Θρησκευτική παιδεία καί σύγχρονη κοινωνία |
description |
Η σκοπιμότητα της θρησκευτικής παιδείας και του μαθήματος των Θρησκευτικών στο σύγχρονο σχολείο αμφισβητείται στις μέρες μας ολοένα και περισσότερο. Ο νεωτερικός άνθρωπος, έχοντας θεωρήσει τον ορθό λόγο ως το απόλυτο κριτήριο αντικειμενικότητας της αλήθειας, πιστεύει ότι, η θρησκεία και οι διάφορες εκδηλώσεις της, συγκρούονται με τους όρους και τις κατηγορίες της σύγχρονης επιστημονικής σκέψης. Υπ' αυτό το πρίσμα, η ύπαρξη και μόνο στο σχολικό πρόγραμμα ενός τέτοιου μαθήματος - και μάλιστα υποχρεωτικού - ενοχλεί και εγείρει σοβαρές αντιρρήσεις. Ο παρών τόμος - προϊόν εισηγήσεων και συζητήσεων κατά τη διάρκεια της διημερίδας - δεν αποτελεί, παρά μια προσπάθεια συμβολής σ' αυτή τη συζήτηση, με βασική επιδίωξη την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ θεολόγων καθηγητών και συγγραφέων ή επιστημόνων από άλλες περιοχές της σκέψης. Πιστεύουμε ότι οι θεολόγοι θα βρουν ισχυρά ερεθίσματα σε όσα κατατίθενται εδώ για τη συνέχιση μιας συζήτησης που εξακολουθεί να μένει ανοιχτή. |
format |
|
author |
Αγγελόπουλος, Ιωάννης Αραβαντινός, Στέλιος Γκανάς, π. Ευάγγελος Ζουμπουλάκης, Σταύρος |
author_facet |
Αγγελόπουλος, Ιωάννης Αραβαντινός, Στέλιος Γκανάς, π. Ευάγγελος Ζουμπουλάκης, Σταύρος |
author_sort |
Αγγελόπουλος, Ιωάννης |
title |
Θρησκευτική παιδεία καί σύγχρονη κοινωνία |
title_short |
Θρησκευτική παιδεία καί σύγχρονη κοινωνία |
title_full |
Θρησκευτική παιδεία καί σύγχρονη κοινωνία |
title_fullStr |
Θρησκευτική παιδεία καί σύγχρονη κοινωνία |
title_full_unstemmed |
Θρησκευτική παιδεία καί σύγχρονη κοινωνία |
title_sort |
θρησκευτική παιδεία καί σύγχρονη κοινωνία |
publisher |
Έν πλω |
publishDate |
2006 |
work_keys_str_mv |
AT angelopoulosiōannēs thrēskeutikēpaideiakaisynchronēkoinōnia AT arabantinosstelios thrēskeutikēpaideiakaisynchronēkoinōnia AT nkanaspeuangelos thrēskeutikēpaideiakaisynchronēkoinōnia AT zoumpoulakēsstauros thrēskeutikēpaideiakaisynchronēkoinōnia |
_version_ |
1778769529423265792 |