Θρησκευτική παιδεία καί σύγχρονη κοινωνία

Η σκοπιμότητα της θρησκευτικής παιδείας και του μαθήματος των Θρησκευτικών στο σύγχρονο σχολείο αμφισβητείται στις μέρες μας ολοένα και περισσότερο. Ο νεωτερικός άνθρωπος, έχοντας θεωρήσει τον ορθό λόγο ως το απόλυτο κριτήριο αντικειμενικότητας της αλήθειας, πιστεύει ότι, η θρησκεία και οι διάφορες...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Αγγελόπουλος, Ιωάννης, Αραβαντινός, Στέλιος, Γκανάς, π. Ευάγγελος, Ζουμπουλάκης, Σταύρος
Μορφή:
Γλώσσα:gre
Έκδοση: Έν πλω 2006
Θέματα:
id OAI-LARISA:41070
spelling OAI-LARISA:410702023-10-03T06:11:02ZΘρησκευτική παιδεία καί σύγχρονη κοινωνίαΑγγελόπουλος, ΙωάννηςΑραβαντινός, ΣτέλιοςΓκανάς, π. ΕυάγγελοςΖουμπουλάκης, ΣταύροςΈν πλω2006greΗ σκοπιμότητα της θρησκευτικής παιδείας και του μαθήματος των Θρησκευτικών στο σύγχρονο σχολείο αμφισβητείται στις μέρες μας ολοένα και περισσότερο. Ο νεωτερικός άνθρωπος, έχοντας θεωρήσει τον ορθό λόγο ως το απόλυτο κριτήριο αντικειμενικότητας της αλήθειας, πιστεύει ότι, η θρησκεία και οι διάφορες εκδηλώσεις της, συγκρούονται με τους όρους και τις κατηγορίες της σύγχρονης επιστημονικής σκέψης. Υπ' αυτό το πρίσμα, η ύπαρξη και μόνο στο σχολικό πρόγραμμα ενός τέτοιου μαθήματος - και μάλιστα υποχρεωτικού - ενοχλεί και εγείρει σοβαρές αντιρρήσεις. Ο παρών τόμος - προϊόν εισηγήσεων και συζητήσεων κατά τη διάρκεια της διημερίδας - δεν αποτελεί, παρά μια προσπάθεια συμβολής σ' αυτή τη συζήτηση, με βασική επιδίωξη την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ θεολόγων καθηγητών και συγγραφέων ή επιστημόνων από άλλες περιοχές της σκέψης. Πιστεύουμε ότι οι θεολόγοι θα βρουν ισχυρά ερεθίσματα σε όσα κατατίθενται εδώ για τη συνέχιση μιας συζήτησης που εξακολουθεί να μένει ανοιχτή.ΘρησκευτικάURN:ISBN:960-88738-9-441070
institution Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας"
collection Κατάλογος
language gre
topic Θρησκευτικά
spellingShingle Θρησκευτικά
Αγγελόπουλος, Ιωάννης
Αραβαντινός, Στέλιος
Γκανάς, π. Ευάγγελος
Ζουμπουλάκης, Σταύρος
Θρησκευτική παιδεία καί σύγχρονη κοινωνία
description Η σκοπιμότητα της θρησκευτικής παιδείας και του μαθήματος των Θρησκευτικών στο σύγχρονο σχολείο αμφισβητείται στις μέρες μας ολοένα και περισσότερο. Ο νεωτερικός άνθρωπος, έχοντας θεωρήσει τον ορθό λόγο ως το απόλυτο κριτήριο αντικειμενικότητας της αλήθειας, πιστεύει ότι, η θρησκεία και οι διάφορες εκδηλώσεις της, συγκρούονται με τους όρους και τις κατηγορίες της σύγχρονης επιστημονικής σκέψης. Υπ' αυτό το πρίσμα, η ύπαρξη και μόνο στο σχολικό πρόγραμμα ενός τέτοιου μαθήματος - και μάλιστα υποχρεωτικού - ενοχλεί και εγείρει σοβαρές αντιρρήσεις. Ο παρών τόμος - προϊόν εισηγήσεων και συζητήσεων κατά τη διάρκεια της διημερίδας - δεν αποτελεί, παρά μια προσπάθεια συμβολής σ' αυτή τη συζήτηση, με βασική επιδίωξη την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ θεολόγων καθηγητών και συγγραφέων ή επιστημόνων από άλλες περιοχές της σκέψης. Πιστεύουμε ότι οι θεολόγοι θα βρουν ισχυρά ερεθίσματα σε όσα κατατίθενται εδώ για τη συνέχιση μιας συζήτησης που εξακολουθεί να μένει ανοιχτή.
format
author Αγγελόπουλος, Ιωάννης
Αραβαντινός, Στέλιος
Γκανάς, π. Ευάγγελος
Ζουμπουλάκης, Σταύρος
author_facet Αγγελόπουλος, Ιωάννης
Αραβαντινός, Στέλιος
Γκανάς, π. Ευάγγελος
Ζουμπουλάκης, Σταύρος
author_sort Αγγελόπουλος, Ιωάννης
title Θρησκευτική παιδεία καί σύγχρονη κοινωνία
title_short Θρησκευτική παιδεία καί σύγχρονη κοινωνία
title_full Θρησκευτική παιδεία καί σύγχρονη κοινωνία
title_fullStr Θρησκευτική παιδεία καί σύγχρονη κοινωνία
title_full_unstemmed Θρησκευτική παιδεία καί σύγχρονη κοινωνία
title_sort θρησκευτική παιδεία καί σύγχρονη κοινωνία
publisher Έν πλω
publishDate 2006
work_keys_str_mv AT angelopoulosiōannēs thrēskeutikēpaideiakaisynchronēkoinōnia
AT arabantinosstelios thrēskeutikēpaideiakaisynchronēkoinōnia
AT nkanaspeuangelos thrēskeutikēpaideiakaisynchronēkoinōnia
AT zoumpoulakēsstauros thrēskeutikēpaideiakaisynchronēkoinōnia
_version_ 1778769529423265792