Κατά καιρούς...
Contents: Πρόλογος -- Μέρ. 1 -- Υπάρχει ελπίδα για την παιδεία; -- Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου στη βελτίωση της διδακτικής εργασίας -- Γενική και Εκκλησιαστική εκπαίδευση -- Η εκπαιδευτική Πολιτική των κυβερνήσεων την τελευταία εικοσαετία( 1974-1994) -- Ενόψει του διαλόγου για την παιδεία -- Το Π...
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | |
Γλώσσα: | gre |
Έκδοση: |
[χ.ό.]
1996
|
Θέματα: |
Περίληψη: | Contents: Πρόλογος -- Μέρ. 1 -- Υπάρχει ελπίδα για την παιδεία; -- Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου στη βελτίωση της διδακτικής εργασίας -- Γενική και Εκκλησιαστική εκπαίδευση -- Η εκπαιδευτική Πολιτική των κυβερνήσεων την τελευταία εικοσαετία( 1974-1994) -- Ενόψει του διαλόγου για την παιδεία -- Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο χθες και σήμερα. Αύριο; -- Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών -- Μέρ. 2 -- Το νέο Aναλυτικό Πρόγραμμα του θρησκευτικού μαθήματος στην Α/θμια Εκπαίδευση -- Τα νέα Aναλυτικά Προγράμματα της Ορθοδόξου χριστιανικής Αγωγής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση -- Το μάθημα των Θρησκευτικών στη Δευτεροβάθμια Εκπ/ση (Αντίλογος σε διαπιστώσεις και προτάσεις του καθηγητή π. Θεοδώρου Ζήση) -- Το Aναλυτικό Πρόγραμμα των Θρησκευτικών της Ε.Θ.Ε.Β.Ε. και της Π.Ε.Θ. (Κριτική θεώρηση) -- Τα Θρησκευτικά στα σχολεία(Η Απόφαση 3356/95 του Στ.Ε. και οι αντιδράσεις) -- Μέρ. 3 -- Χριστιανισμός και Ελληνισμός(Προσπάθεια διδακτικής προσέγγισης για το μάθημα των Θρησκευτικών και της Ιστορίας) -- Εισαγωγή -- Ελληνισμός και Ιουδαϊσμός. Δυο ασυμβίβαστα Πολιτιστικά μεγέθη -- Ο εξελληνισμός των Ιουδαίων της Παλαιστίνης και της Διασποράς κατά τους τελευταίους Προχριστιανικούς αιώνες -- Η αρχική θεολογία για το Χριστό (=Χριστολογία). (Η συμβολή της ελληνικής σκέψης στη διαμόρφωσή της) -- Η συμβολή του Απ. Παύλου στον εκχριστιανισμό του Ελληνισμού -- Η απάντηση της πρώτης Εκκλησίας στα ιδεολογικά, υπαρξιακά και κοινωνικά ερωτήματα του ελληνιστικού κόσμου -- Κοινωνικά ιδεώδη του αρχικού Χριστιανισμού -- Ο Χριστιανισμός και ο Ελληνισμός κατά το 20 μ. Χ. αιώνα -- Η στάση της πρωτοχριστιανικής κοινότητας απέναντι στο κράτος. Μ. Κων /νος |
---|