Περίληψη: | Περιέχει: Α. Καλαντζή-Αζίζι, Η. Μπεζεβέγκης: Εισαγωγικό σημείωμα
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ
Tammie Ronen: Γνωστική εξελικτική θεραπεία στα παιδιά
ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ - ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
Χρυσή Χατζηχρήστου: Προγράμματα ψυχοκοινωνικής στήριξης μαθητών: η ελληνική εμπειρία
Μαρία Παναγιώτου: Ψυχολογική παρέμβαση σε παιδιά και εφήβους στο πλαίσιο του σχολείου: μια διεπιστημονική προσέγγιση
Γεωργία Κωνσταντινίδου: Συμβουλευτικός Σταθμός Δήμου Κερατσινίου: η συνεργασία με τα σχολεία της περιοχής
ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ
Φρόσω Μόττη-Στεφανίδη: Διάσπαση της προσοχής - υπερκινητικότητα
Ν. Πετρόπουλος, Α. Παπαστυλιανού, Π. Κατερέλος, Κ. Χρίσης: Αντικοινωνική συμπεριφορά παιδιών και εφήβων
Ευαγγελία Γαλανάκη: Παιδιά με κοινωνικές αναστολές
ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Αθηνά Ζώνιου-Σιδέρη: Ένταξη παιδιών με ειδικές ανάγκες στο γενικό σχολείο: παραδείγματα εφαρμογής προγραμμάτων ένταξης
Παναγιώτα Μιχαλοπούλου: Μετά το σχολείο τι;
Ελένη Αντζακλή: Συμβουλευτική και ψυχοκοινωνική στήριξη γονέων: ένα πρόγραμμα για γονείς παιδιών με ειδικές ανάγκες
Κατάλογος συνεργατών - συγγραφέων
|