Επινοώντας τον χρόνο
Η επιλογή του θέματος της παρούσας διπλωματικής εργασίας, που βραβεύτηκε από το ΤΕΕ σε ειδική τελετή, αποτελεί συνέχεια της διάλεξης της Σοφίας Ε. Σίμου στο ΕΜΠ με θέμα: "Η ιδρυματική περίθαλψη στον ελλαδικό χώρο παιδιών με κοινωνικά προβλήματα". Αυτή έθετε δύο κύριους προβληματισμούς: α....
Μορφή: | |
---|---|
Γλώσσα: | gre eng |
Έκδοση: |
Εκδοτική εταιρία ΕΛΙΞ
c201
|
Θέματα: |
id |
OAI-LARISA:42713 |
---|---|
spelling |
OAI-LARISA:427132020-09-27T15:45:24ZΕπινοώντας τον χρόνοΕκδοτική εταιρία ΕΛΙΞc2017greengΗ επιλογή του θέματος της παρούσας διπλωματικής εργασίας, που βραβεύτηκε από το ΤΕΕ σε ειδική τελετή, αποτελεί συνέχεια της διάλεξης της Σοφίας Ε. Σίμου στο ΕΜΠ με θέμα: "Η ιδρυματική περίθαλψη στον ελλαδικό χώρο παιδιών με κοινωνικά προβλήματα". Αυτή έθετε δύο κύριους προβληματισμούς: α. τον τρόπο με τον οποίο επιδρά θετικά ή αρνητικά ο ιδρυματικός χώρος στα παιδιά - τροφίμους και β. τις προτάσεις των αρμόδιων φορέων. Τα συμπεράσματα αφορούσαν: 1. στην καταλυτική επίδραση των χώρων αυτών στην ορθή ψυχοσωματική ανάπτυξη των παιδιών, με αποτέλεσμα την αποδιοργάνωση της προσωπικότητάς τους, 2. στις αρνητικές παραστάσεις που παρέχουν οι στείροι, γκρίζοι, απρόσωποι χώροι τους και 3. στην τυποποίηση και τους ανελαστικούς κανόνες που διέπουν την ιδρυματική ζωή, καταπιέζοντας τα παιδιά, τα οποία, στην πλειονότητά τους, είναι μικρής ηλικίας. Την τυποποίηση αυτή έρχεται να "σπάσει" το 15ήμερο των καλοκαιρινών διακοπών, στο οποίο τα παιδιά επισκέπτονται τις κρατικές κατασκηνώσεις. [...] (Από την έκδοση)Αρχιτεκτονικό σχέδιοURN:ISBN:978960824731442713 |
institution |
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας" |
collection |
Κατάλογος |
language |
gre eng |
topic |
Αρχιτεκτονικό σχέδιο |
spellingShingle |
Αρχιτεκτονικό σχέδιο Επινοώντας τον χρόνο |
description |
Η επιλογή του θέματος της παρούσας διπλωματικής εργασίας, που βραβεύτηκε από το ΤΕΕ σε ειδική τελετή, αποτελεί συνέχεια της διάλεξης της Σοφίας Ε. Σίμου στο ΕΜΠ με θέμα: "Η ιδρυματική περίθαλψη στον ελλαδικό χώρο παιδιών με κοινωνικά προβλήματα". Αυτή έθετε δύο κύριους προβληματισμούς:
α. τον τρόπο με τον οποίο επιδρά θετικά ή αρνητικά ο ιδρυματικός χώρος στα παιδιά - τροφίμους και
β. τις προτάσεις των αρμόδιων φορέων.
Τα συμπεράσματα αφορούσαν:
1. στην καταλυτική επίδραση των χώρων αυτών στην ορθή ψυχοσωματική ανάπτυξη των παιδιών, με αποτέλεσμα την αποδιοργάνωση της προσωπικότητάς τους,
2. στις αρνητικές παραστάσεις που παρέχουν οι στείροι, γκρίζοι, απρόσωποι χώροι τους και
3. στην τυποποίηση και τους ανελαστικούς κανόνες που διέπουν την ιδρυματική ζωή, καταπιέζοντας τα παιδιά, τα οποία, στην πλειονότητά τους, είναι μικρής ηλικίας.
Την τυποποίηση αυτή έρχεται να "σπάσει" το 15ήμερο των καλοκαιρινών διακοπών, στο οποίο τα παιδιά επισκέπτονται τις κρατικές κατασκηνώσεις. [...] (Από την έκδοση) |
format |
|
title |
Επινοώντας τον χρόνο |
title_short |
Επινοώντας τον χρόνο |
title_full |
Επινοώντας τον χρόνο |
title_fullStr |
Επινοώντας τον χρόνο |
title_full_unstemmed |
Επινοώντας τον χρόνο |
title_sort |
επινοώντας τον χρόνο |
publisher |
Εκδοτική εταιρία ΕΛΙΞ |
publishDate |
c201 |
_version_ |
1735088962005893120 |