Μάρκετινγκ υπηρεσιών

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών και αναλύει τις διαφορές μεταξύ προϊόντων και υπηρεσιών. Τονίζει τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και τις ταξινομεί σε διάφορες κατηγορίες. Αναφέρεται στην ανάπτυξη της αγοράς των υπηρεσιών όπως: του τουρισμού, της εστίασης, της...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Γούναρης, Σπύρος
Μορφή:
Γλώσσα:gre
Έκδοση: Rosili c201
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://www.biblionet.gr/author/54316/%CE%A3%CF%80%CF%8D%CF%81%CE%BF%CF%82_%CE%93%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CE%B1%CF%81%CE%B7%CF%82
id OAI-LARISA:44027
spelling OAI-LARISA:440272021-03-17T11:52:07ZΜάρκετινγκ υπηρεσιώνΓούναρης, ΣπύροςRosilic2012greΤο βιβλίο αυτό παρουσιάζει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών και αναλύει τις διαφορές μεταξύ προϊόντων και υπηρεσιών. Τονίζει τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και τις ταξινομεί σε διάφορες κατηγορίες. Αναφέρεται στην ανάπτυξη της αγοράς των υπηρεσιών όπως: του τουρισμού, της εστίασης, της υγείας, της ασφάλισης, της εκπαίδευσης, των τραπεζών, των επιχειρήσεων παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών, των οργανισμών κοινής ωφέλειας κ.ά. Δείχνει τη σημασία που έχει για τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών η ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου των υπηρεσιών της. Εξηγεί πως οι εργαζόμενοι και η οργάνωση που διαθέτει η επιχείρηση παροχής υπηρεσιών διαμορφώνουν το τελικό της προϊόν. Αναλύει το διευρυμένο μίγμα μάρκετινγκ των υπηρεσιών. Αναφέρεται στο μάρκετινγκ των βιομηχανικών υπηρεσιών. Επιπλέον, καλύπτει ζητήματα που συνδέονται με την ποιότητα των υπηρεσιών, τη διοίκηση του προσωπικού, επαφής με τους πελάτες και αναφέρεται στους εναλλακτικούς τρόπους σχεδιασμού του συστήματος εξυπηρέτησης των πελατών. Τέλος, η πληθώρα των παραδειγμάτων, από ελληνικές επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, που συνοδεύουν όλα τα κεφάλαια του βιβλίου το κάνουν μοναδικό στο είδος του. Είναι μια ολοκληρωμένη προσπάθεια που ρίχνει φως στον τομέα του μάρκετινγκ υπηρεσιών και αποτελεί ένα χρήσιμο βοήθημα τόσο για τους φοιτητές όσο και τα στελέχη των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)Μάρκετινγκhttp://www.biblionet.gr/author/54316/%CE%A3%CF%80%CF%8D%CF%81%CE%BF%CF%82_%CE%93%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CE%B1%CF%81%CE%B7%CF%82URN:ISBN:978960774529344027
institution Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας"
collection Κατάλογος
language gre
topic Μάρκετινγκ
spellingShingle Μάρκετινγκ
Γούναρης, Σπύρος
Μάρκετινγκ υπηρεσιών
description Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών και αναλύει τις διαφορές μεταξύ προϊόντων και υπηρεσιών. Τονίζει τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και τις ταξινομεί σε διάφορες κατηγορίες. Αναφέρεται στην ανάπτυξη της αγοράς των υπηρεσιών όπως: του τουρισμού, της εστίασης, της υγείας, της ασφάλισης, της εκπαίδευσης, των τραπεζών, των επιχειρήσεων παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών, των οργανισμών κοινής ωφέλειας κ.ά. Δείχνει τη σημασία που έχει για τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών η ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου των υπηρεσιών της. Εξηγεί πως οι εργαζόμενοι και η οργάνωση που διαθέτει η επιχείρηση παροχής υπηρεσιών διαμορφώνουν το τελικό της προϊόν. Αναλύει το διευρυμένο μίγμα μάρκετινγκ των υπηρεσιών. Αναφέρεται στο μάρκετινγκ των βιομηχανικών υπηρεσιών. Επιπλέον, καλύπτει ζητήματα που συνδέονται με την ποιότητα των υπηρεσιών, τη διοίκηση του προσωπικού, επαφής με τους πελάτες και αναφέρεται στους εναλλακτικούς τρόπους σχεδιασμού του συστήματος εξυπηρέτησης των πελατών. Τέλος, η πληθώρα των παραδειγμάτων, από ελληνικές επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, που συνοδεύουν όλα τα κεφάλαια του βιβλίου το κάνουν μοναδικό στο είδος του. Είναι μια ολοκληρωμένη προσπάθεια που ρίχνει φως στον τομέα του μάρκετινγκ υπηρεσιών και αποτελεί ένα χρήσιμο βοήθημα τόσο για τους φοιτητές όσο και τα στελέχη των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)
format
author Γούναρης, Σπύρος
author_facet Γούναρης, Σπύρος
author_sort Γούναρης, Σπύρος
title Μάρκετινγκ υπηρεσιών
title_short Μάρκετινγκ υπηρεσιών
title_full Μάρκετινγκ υπηρεσιών
title_fullStr Μάρκετινγκ υπηρεσιών
title_full_unstemmed Μάρκετινγκ υπηρεσιών
title_sort μάρκετινγκ υπηρεσιών
publisher Rosili
publishDate c201
url http://www.biblionet.gr/author/54316/%CE%A3%CF%80%CF%8D%CF%81%CE%BF%CF%82_%CE%93%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CE%B1%CF%81%CE%B7%CF%82
work_keys_str_mv AT gounarēsspyros marketinnkypēresiōn
_version_ 1735089299074842624