Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ και την Έρευνα Αγοράς

Βιβλιογραφία: σ. 575-581

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Τομάρας, Πέτρος Σ.
Μορφή:
Γλώσσα:gre
Έκδοση: [χ.ό.] 2014
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://www.biblionet.gr/author/57195
id OAI-LARISA:46131
spelling OAI-LARISA:461312022-01-26T07:11:22ZΕισαγωγή στο Μάρκετινγκ και την Έρευνα ΑγοράςΤομάρας, Πέτρος Σ.[χ.ό.]2014greΒιβλιογραφία: σ. 575-581 Η συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για το βιβλίο "Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ και την Έρευνα Αγοράς" από πολλά Τμήματα σε όλη τη χώρα, καθιστά αναγκαία τη νέα έκδοση η οποία μπορεί να είναι και η τελευταία σε έντυπη μορφή, αν τελικά "περάσουμε" στην ηλεκτρονική διάθεση των συγγραμμάτων. Στη νέα αυτή έκδοση ήταν ανάγκη να ληφθούν υπόψη όλες οι νέες εξελίξεις στην οικονομία στην Ελλάδα αλλά και σε όλο τον κόσμο. Η οικονομική κρίση των τελευταίων ετών, η οποία ξεκίνησε από την κρίση του χρηματοπιστωτικού τομέα της οικονομίας στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, αλλά μεταφέρθηκε στην Ευρώπη και εστιάστηκε στις χώρες του νότου και στην Ελλάδα, έχει επηρεάσει πολλές πλευρές της οικονομικής και κοινωνικής ζωής. Το πιο σημαντικό είναι ότι έχει επηρεάσει αξιακά πρότυπα και συνήθειες. Ριζικές αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις, δημόσιο και εξωτερικό χρέος, ανεργία, εσωτερική υποτίμηση, κλείσιμο πολλών μικρομεσαίων επιχειρήσεων και δημογραφικές αλλαγές, είναι μερικά από τα κυριότερα χαρακτηριστικά αυτής της κρίσης. [...] (Από τον πρόλογο της έκδοσης)ΜάρκετινγκΔιοίκηση και οργάνωσηΕρευνα αγοράςhttp://www.biblionet.gr/author/57195URN:ISBN:978960906745446131
institution Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας"
collection Κατάλογος
language gre
topic Μάρκετινγκ
Διοίκηση και οργάνωση
Ερευνα αγοράς
spellingShingle Μάρκετινγκ
Διοίκηση και οργάνωση
Ερευνα αγοράς
Τομάρας, Πέτρος Σ.
Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ και την Έρευνα Αγοράς
description Βιβλιογραφία: σ. 575-581
format
author Τομάρας, Πέτρος Σ.
author_facet Τομάρας, Πέτρος Σ.
author_sort Τομάρας, Πέτρος Σ.
title Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ και την Έρευνα Αγοράς
title_short Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ και την Έρευνα Αγοράς
title_full Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ και την Έρευνα Αγοράς
title_fullStr Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ και την Έρευνα Αγοράς
title_full_unstemmed Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ και την Έρευνα Αγοράς
title_sort εισαγωγή στο μάρκετινγκ και την έρευνα αγοράς
publisher [χ.ό.]
publishDate 2014
url http://www.biblionet.gr/author/57195
work_keys_str_mv AT tomaraspetross eisagōgēstomarketinnkkaitēnereunaagoras
_version_ 1735091393859158016