Γενική και ειδική διδακτική μεθοδολογία δραστηριοτήτων προσχολικής ηλικίας
Βιβλιογραφία: σ. 487-507
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | |
Γλώσσα: | gre |
Έκδοση: |
[χ.ο.]
2002
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://www.biblionet.gr/main.asp?page=results&key=%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B7+%CE%BA%CE%B1%CE%B9+%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B7+%CE%B4%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7+%CE%BC%CE%B5%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%B1+ |
id |
OAI-LARISA:47381 |
---|---|
spelling |
OAI-LARISA:473812023-03-01T09:23:46ZΓενική και ειδική διδακτική μεθοδολογία δραστηριοτήτων προσχολικής ηλικίαςΚόφφας, Αλέξανδρος Κ.[χ.ο.]2002greΒιβλιογραφία: σ. 487-507Με το βιβλίο αυτό, που φέρει τον τίτλο "Γενική και Ειδική Διδακτική Μεθοδολογία Δραστηριοτήτων Προσχολικής Αγωγής", μπορούμε να υποβοηθήσουμε μεθοδικά και άνετα το μικρό παιδί στις δραστηριότητές του στο νηπιαγωγείο να εκφραστεί και να παιδαγωγηθεί ολόπλευρα και ισόρροπα, ώστε να μπορέσει προοδευτικά στις επόμενες βαθμίδες της εκπαίδευσής του, να καλλιεργήσει, να τονώσει και να υψώσει το πνεύμα του. Με την ολόπλευρη και ισόρροπη έκφραση και αγωγή του νηπίου καλλιεργούνται συμμετρικά και αποκαλύπτονται ταυτόχρονα όλες οι δημιουργικές του δυνάμεις. Η υποβοήθηση αυτή του παιδιού στην προσχολική του ηλικία συμβάλλει αποφασιστικά στη δημιουργία σταθερών θεμελίων σε όλες τις μορφές της αγωγής, της ανάπτυξης, της καλλιέργειας του πνεύματος και της προόδου του μέσα στον μεταβαλλόμενο και εξελισσόμενο κόσμο της κοινωνίας μας. Γι' αυτό, το νήπιο πρέπει ήδη από το νηπιαγωγείο να αναπτύξει ολόπλευρα μέσω των οργανωμένων και μεθοδευμένων δραστηριοτήτων τη νοημοσύνη, την ευαισθησία και την αγάπη του, για δημιουργία, για καλές και ηθικές πράξεις, για επικοινωνία και συνεργασία με τους συνανθρώπους του. Αυτή η αγωγή του μικρού παιδιού έχει ένα ακόμα ειδικό προνόμιο: του δίνει χαρά, έστω και με ένα απλό χάδι, του δυναμώνει την ανθρωπιά του, του αναπτύσσει την ευαισθησία απέναντι στην ομορφιά της φύσης, της τέχνης, της ζωής και, το σημαντικότερο, το υποβοηθά ήδη "εξ απαλών ονύχων" να πάρει με χαρά και αγάπη το σωστό δρόμο προς τις μεγάλες και αιώνιες αξίες και αρετές: την Ομορφιά, την Αλήθεια, την Αρετή, την Αγάπη. [...]Εκπαίδευση, Προσχολικήhttp://www.biblionet.gr/main.asp?page=results&key=%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B7+%CE%BA%CE%B1%CE%B9+%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B7+%CE%B4%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7+%CE%BC%CE%B5%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%B1+URN:ISBN:960917330647381 |
institution |
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας" |
collection |
Κατάλογος |
language |
gre |
topic |
Εκπαίδευση, Προσχολική |
spellingShingle |
Εκπαίδευση, Προσχολική Κόφφας, Αλέξανδρος Κ. Γενική και ειδική διδακτική μεθοδολογία δραστηριοτήτων προσχολικής ηλικίας |
description |
Βιβλιογραφία: σ. 487-507 |
format |
|
author |
Κόφφας, Αλέξανδρος Κ. |
author_facet |
Κόφφας, Αλέξανδρος Κ. |
author_sort |
Κόφφας, Αλέξανδρος Κ. |
title |
Γενική και ειδική διδακτική μεθοδολογία δραστηριοτήτων προσχολικής ηλικίας |
title_short |
Γενική και ειδική διδακτική μεθοδολογία δραστηριοτήτων προσχολικής ηλικίας |
title_full |
Γενική και ειδική διδακτική μεθοδολογία δραστηριοτήτων προσχολικής ηλικίας |
title_fullStr |
Γενική και ειδική διδακτική μεθοδολογία δραστηριοτήτων προσχολικής ηλικίας |
title_full_unstemmed |
Γενική και ειδική διδακτική μεθοδολογία δραστηριοτήτων προσχολικής ηλικίας |
title_sort |
γενική και ειδική διδακτική μεθοδολογία δραστηριοτήτων προσχολικής ηλικίας |
publisher |
[χ.ο.] |
publishDate |
2002 |
url |
http://www.biblionet.gr/main.asp?page=results&key=%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B7+%CE%BA%CE%B1%CE%B9+%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B7+%CE%B4%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7+%CE%BC%CE%B5%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%B1+ |
work_keys_str_mv |
AT kophphasalexandrosk genikēkaieidikēdidaktikēmethodologiadrastēriotētōnproscholikēsēlikias |
_version_ |
1759204391516110848 |