Συνεκπαίδευση και αναπηρία
Η πολυετής εμπειρία στο χώρο της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης καταδεικνύει περίτρανα πως οποιαδήποτε προσπάθεια χωροταξικής, κοινωνικής ή λειτουργικής ενσωμάτωσης των ατόμων με αναπηρία, τόσο στο εκπαιδευτικό σύστημα όσο και στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον, προσκρούει συχνά σε άδηλες αντιλήψεις...
Κύριοι συγγραφείς: | Μιχαηλίδης, Κωνσταντίνος Θ., Κερεστετζή, Βασιλεία, editor |
---|---|
Μορφή: | |
Γλώσσα: | gre |
Έκδοση: |
Παπασωρηρίου
c200
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://www.biblionet.gr/author/83215 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
H έρευνα στην ειδική αγωγή, στην ενταξιακή εκπαίδευση και στην αναπηρία
ανά: Θεοδώρου, Άννα, κ.ά.
Έκδοση: (c201) -
Η έρευνα στην ειδική αγωγή, στην ενταξιακή εκπαίδευση και στην αναπηρία
ανά: Δάντη, Αθηνά, κ.ά.
Έκδοση: (c201) -
Η έρευνα στην ειδική αγωγή, στην ενταξιακή εκπαίδευση και στην αναπηρία
ανά: Δημοπούλου, Ιωάννα, κ.ά.
Έκδοση: (c201) -
Η έρευνα στην ειδική αγωγή, στην ενταξιακή εκπαίδευση και στην αναπηρία
ανά: Δρακωτού, Ανθή, κ.ά.
Έκδοση: (c201) -
Η έρευνα στην ειδική αγωγή, στην ενταξιακή εκπαίδευση και στην αναπηρία
ανά: Μανούρα, Αλεξάνδρα, κ.ά.
Έκδοση: (c201)