Η προοπτική της συνεκπαίδευσης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: στάσεις εκπαιδευτικών και μαθητών

Βιβλιογραφία: σ. [215]-229

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Πατσίδου-Ηλιάδου, Μαρίνα
Μορφή:
Γλώσσα:gre
Έκδοση: Εκδοτικός Οίκος Αδελφών Κυριακίδη c201
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://www.biblionet.gr/author/95419/%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%BD%CE%B1_%CE%A0%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%AF%CE%B4%CE%BF%CF%85_-_%CE%97%CE%BB%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CE%BF%CF%85
id OAI-LARISA:48047
spelling OAI-LARISA:480472021-12-13T11:37:48ZΗ προοπτική της συνεκπαίδευσης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: στάσεις εκπαιδευτικών και μαθητώνΠατσίδου-Ηλιάδου, ΜαρίναΕκδοτικός Οίκος Αδελφών Κυριακίδηc2011greΒιβλιογραφία: σ. [215]-229Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που συντελούν στην επιτυχία της συνεκπαίδευσης παιδιών με και χωρίς αναπηρία είναι η ύπαρξη θετικής στάσης από την πλευρά των εκπαιδευτικών και των μαθητών απέναντι στα παιδιά με ειδικές ανάγκες και τη συνεκπαίδευση. Η παρούσα διεπιστημονική προσέγγιση αποτελεί μια πρώτη διερεύνηση της στάσης των εκπαιδευτικών και των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προς τα άτομα με ειδικές ανάγκες και προς τη συνεκπαίδευσή τους με τους μαθητές χωρίς αναπηρία στη γενική εκπαίδευση. Όσον αφορά τη στάση των εκπαιδευτικών διαπιστώθηκαν διαφοροποιήσεις ως προς τρεις κυρίως παραμέτρους: α) τα έτη εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, β) την προηγούμενη εμπειρία από τη διδασκαλία σε μαθητές με ειδικές ανάγκες και γ) την κατάρτιση σε θέματα ειδικής αγωγής. Η στάση των μαθητών προς τη συνεκπαίδευση επηρεάζεται θετικά από τη στάση τους προς τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια επιτομή θεωρητικών και εμπειρικών δεδομένων που διαμορφώνουν τις εξελίξεις στην Ειδική Αγωγή και απευθύνεται σε ερευνητές, εκπαιδευτικούς, επαγγελματίες και όλους όσους εμπλέκονται στην αγωγή, εκπαίδευση και ένταξη των Αμεα. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)Συνεκπαίδευσηhttp://www.biblionet.gr/author/95419/%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%BD%CE%B1_%CE%A0%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%AF%CE%B4%CE%BF%CF%85_-_%CE%97%CE%BB%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CE%BF%CF%85URN:ISBN:978960467248648047
institution Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας"
collection Κατάλογος
language gre
topic Συνεκπαίδευση
spellingShingle Συνεκπαίδευση
Πατσίδου-Ηλιάδου, Μαρίνα
Η προοπτική της συνεκπαίδευσης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: στάσεις εκπαιδευτικών και μαθητών
description Βιβλιογραφία: σ. [215]-229
format
author Πατσίδου-Ηλιάδου, Μαρίνα
author_facet Πατσίδου-Ηλιάδου, Μαρίνα
author_sort Πατσίδου-Ηλιάδου, Μαρίνα
title Η προοπτική της συνεκπαίδευσης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: στάσεις εκπαιδευτικών και μαθητών
title_short Η προοπτική της συνεκπαίδευσης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: στάσεις εκπαιδευτικών και μαθητών
title_full Η προοπτική της συνεκπαίδευσης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: στάσεις εκπαιδευτικών και μαθητών
title_fullStr Η προοπτική της συνεκπαίδευσης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: στάσεις εκπαιδευτικών και μαθητών
title_full_unstemmed Η προοπτική της συνεκπαίδευσης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: στάσεις εκπαιδευτικών και μαθητών
title_sort η προοπτική της συνεκπαίδευσης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: στάσεις εκπαιδευτικών και μαθητών
publisher Εκδοτικός Οίκος Αδελφών Κυριακίδη
publishDate c201
url http://www.biblionet.gr/author/95419/%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%BD%CE%B1_%CE%A0%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%AF%CE%B4%CE%BF%CF%85_-_%CE%97%CE%BB%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CE%BF%CF%85
work_keys_str_mv AT patsidouēliadoumarina ēprooptikētēssynekpaideusēsstēdeuterobathmiaekpaideusēstaseisekpaideutikōnkaimathētōn
_version_ 1735090292541882368