Μαγνητισμός - Θερμότητα - Θερμοκρασία

Ο άνθρωπος χαρακτηρίζεται από έμφυτη περιέργεια, τάση για πειραματισμό, διάθεση για έρευνα, ανακάλυψη και προσπάθεια επίλυσης προβλημάτων που τον αφορούν. Αυτά τα χαρακτηριστικά προσδιόρισαν τη διαχρονική εξέλιξη και πορεία του. Παράλληλα, με την προσωπική του εξέλιξη, αναπτύχθηκαν οι επιστήμες και...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Παυλοπούλου-Κασιωτάκη, Αντωνία, Καραβίας, Διονύσης, illustrator
Μορφή:
Γλώσσα:gre
Έκδοση: Μένανδρος χ.χ.
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://www.biblionet.gr/main.asp?page=results&key=%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82+%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1+%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B1
id OAI-LARISA:48123
spelling OAI-LARISA:481232021-11-17T09:37:29ZΜαγνητισμός - Θερμότητα - ΘερμοκρασίαΠαυλοπούλου-Κασιωτάκη, ΑντωνίαΚαραβίας, Διονύσης, illustratorΜένανδροςχ.χ.]greΟ άνθρωπος χαρακτηρίζεται από έμφυτη περιέργεια, τάση για πειραματισμό, διάθεση για έρευνα, ανακάλυψη και προσπάθεια επίλυσης προβλημάτων που τον αφορούν. Αυτά τα χαρακτηριστικά προσδιόρισαν τη διαχρονική εξέλιξη και πορεία του. Παράλληλα, με την προσωπική του εξέλιξη, αναπτύχθηκαν οι επιστήμες και η τεχνολογία, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε στα σημερινά θαυμαστά επιτεύγματα. Τα παραπάνω χαρακτηριστικά προσδιορίζουν και την παιδική σκέψη και ηλικία. Τα παιδιά κάνουν πολλές ερωτήσεις, παρατηρούν, περιεργάζονται, εμπλέκονται σε διαδικασίες διερεύνησης, προσπαθούν να λύσουν προβλήματα και να οδηγηθούν σε ανακαλύψεις. Αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον τους, προσπαθούν να δώσουν ερμηνείες. Όλα αυτά αποτελούν στοιχεία που καθορίζουν το σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων και καθορίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία. "Το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών είναι ένα οργανωμένο σύστημα εργασίας, το οποίο σκιαγραφεί το τι θα πρέπει να μάθουν τα παιδιά, τις διαδικασίες με τις οποίες επιτυγχάνονται οι γενικές επιδιώξεις που καθορίζονται και το τι πρέπει να κάνει ο εκπαιδευτικός και ταυτόχρονα θέτει το πλαίσιο μέσα στο οποίο πραγματοποιείται η μάθηση και η διδασκαλία. Προκειμένου δε, να είναι αναπτυξιακά κατάλληλο για όλα τα παιδιά θα πρέπει μεταξύ άλλων να ενιαιοποιεί τη γνώση και να προάγει τη διαθεματικότητα". (ΦΕΚ 304/13-03-03). [...] (Από τον πρόλογο της συγγραφέα)Φυσικές επιστήμεςhttp://www.biblionet.gr/main.asp?page=results&key=%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82+%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1+%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B1URN:ISBN:978960766164748123
institution Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας"
collection Κατάλογος
language gre
topic Φυσικές επιστήμες
spellingShingle Φυσικές επιστήμες
Παυλοπούλου-Κασιωτάκη, Αντωνία
Καραβίας, Διονύσης, illustrator
Μαγνητισμός - Θερμότητα - Θερμοκρασία
description Ο άνθρωπος χαρακτηρίζεται από έμφυτη περιέργεια, τάση για πειραματισμό, διάθεση για έρευνα, ανακάλυψη και προσπάθεια επίλυσης προβλημάτων που τον αφορούν. Αυτά τα χαρακτηριστικά προσδιόρισαν τη διαχρονική εξέλιξη και πορεία του. Παράλληλα, με την προσωπική του εξέλιξη, αναπτύχθηκαν οι επιστήμες και η τεχνολογία, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε στα σημερινά θαυμαστά επιτεύγματα. Τα παραπάνω χαρακτηριστικά προσδιορίζουν και την παιδική σκέψη και ηλικία. Τα παιδιά κάνουν πολλές ερωτήσεις, παρατηρούν, περιεργάζονται, εμπλέκονται σε διαδικασίες διερεύνησης, προσπαθούν να λύσουν προβλήματα και να οδηγηθούν σε ανακαλύψεις. Αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον τους, προσπαθούν να δώσουν ερμηνείες. Όλα αυτά αποτελούν στοιχεία που καθορίζουν το σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων και καθορίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία. "Το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών είναι ένα οργανωμένο σύστημα εργασίας, το οποίο σκιαγραφεί το τι θα πρέπει να μάθουν τα παιδιά, τις διαδικασίες με τις οποίες επιτυγχάνονται οι γενικές επιδιώξεις που καθορίζονται και το τι πρέπει να κάνει ο εκπαιδευτικός και ταυτόχρονα θέτει το πλαίσιο μέσα στο οποίο πραγματοποιείται η μάθηση και η διδασκαλία. Προκειμένου δε, να είναι αναπτυξιακά κατάλληλο για όλα τα παιδιά θα πρέπει μεταξύ άλλων να ενιαιοποιεί τη γνώση και να προάγει τη διαθεματικότητα". (ΦΕΚ 304/13-03-03). [...] (Από τον πρόλογο της συγγραφέα)
format
author Παυλοπούλου-Κασιωτάκη, Αντωνία
Καραβίας, Διονύσης, illustrator
author_facet Παυλοπούλου-Κασιωτάκη, Αντωνία
Καραβίας, Διονύσης, illustrator
author_sort Παυλοπούλου-Κασιωτάκη, Αντωνία
title Μαγνητισμός - Θερμότητα - Θερμοκρασία
title_short Μαγνητισμός - Θερμότητα - Θερμοκρασία
title_full Μαγνητισμός - Θερμότητα - Θερμοκρασία
title_fullStr Μαγνητισμός - Θερμότητα - Θερμοκρασία
title_full_unstemmed Μαγνητισμός - Θερμότητα - Θερμοκρασία
title_sort μαγνητισμός - θερμότητα - θερμοκρασία
publisher Μένανδρος
publishDate χ.χ.
url http://www.biblionet.gr/main.asp?page=results&key=%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82+%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1+%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B1
work_keys_str_mv AT paulopouloukasiōtakēantōnia magnētismosthermotētathermokrasia
AT karabiasdionysēsillustrator magnētismosthermotētathermokrasia
_version_ 1735090310044712960