Μαγνητισμός - Θερμότητα - Θερμοκρασία
Ο άνθρωπος χαρακτηρίζεται από έμφυτη περιέργεια, τάση για πειραματισμό, διάθεση για έρευνα, ανακάλυψη και προσπάθεια επίλυσης προβλημάτων που τον αφορούν. Αυτά τα χαρακτηριστικά προσδιόρισαν τη διαχρονική εξέλιξη και πορεία του. Παράλληλα, με την προσωπική του εξέλιξη, αναπτύχθηκαν οι επιστήμες και...
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Μορφή: | |
Γλώσσα: | gre |
Έκδοση: |
Μένανδρος
χ.χ.
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://www.biblionet.gr/main.asp?page=results&key=%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82+%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1+%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B1 |
id |
OAI-LARISA:48123 |
---|---|
spelling |
OAI-LARISA:481232021-11-17T09:37:29ZΜαγνητισμός - Θερμότητα - ΘερμοκρασίαΠαυλοπούλου-Κασιωτάκη, ΑντωνίαΚαραβίας, Διονύσης, illustratorΜένανδροςχ.χ.]greΟ άνθρωπος χαρακτηρίζεται από έμφυτη περιέργεια, τάση για πειραματισμό, διάθεση για έρευνα, ανακάλυψη και προσπάθεια επίλυσης προβλημάτων που τον αφορούν. Αυτά τα χαρακτηριστικά προσδιόρισαν τη διαχρονική εξέλιξη και πορεία του. Παράλληλα, με την προσωπική του εξέλιξη, αναπτύχθηκαν οι επιστήμες και η τεχνολογία, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε στα σημερινά θαυμαστά επιτεύγματα. Τα παραπάνω χαρακτηριστικά προσδιορίζουν και την παιδική σκέψη και ηλικία. Τα παιδιά κάνουν πολλές ερωτήσεις, παρατηρούν, περιεργάζονται, εμπλέκονται σε διαδικασίες διερεύνησης, προσπαθούν να λύσουν προβλήματα και να οδηγηθούν σε ανακαλύψεις. Αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον τους, προσπαθούν να δώσουν ερμηνείες. Όλα αυτά αποτελούν στοιχεία που καθορίζουν το σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων και καθορίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία. "Το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών είναι ένα οργανωμένο σύστημα εργασίας, το οποίο σκιαγραφεί το τι θα πρέπει να μάθουν τα παιδιά, τις διαδικασίες με τις οποίες επιτυγχάνονται οι γενικές επιδιώξεις που καθορίζονται και το τι πρέπει να κάνει ο εκπαιδευτικός και ταυτόχρονα θέτει το πλαίσιο μέσα στο οποίο πραγματοποιείται η μάθηση και η διδασκαλία. Προκειμένου δε, να είναι αναπτυξιακά κατάλληλο για όλα τα παιδιά θα πρέπει μεταξύ άλλων να ενιαιοποιεί τη γνώση και να προάγει τη διαθεματικότητα". (ΦΕΚ 304/13-03-03). [...] (Από τον πρόλογο της συγγραφέα)Φυσικές επιστήμεςhttp://www.biblionet.gr/main.asp?page=results&key=%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82+%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1+%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B1URN:ISBN:978960766164748123 |
institution |
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας" |
collection |
Κατάλογος |
language |
gre |
topic |
Φυσικές επιστήμες |
spellingShingle |
Φυσικές επιστήμες Παυλοπούλου-Κασιωτάκη, Αντωνία Καραβίας, Διονύσης, illustrator Μαγνητισμός - Θερμότητα - Θερμοκρασία |
description |
Ο άνθρωπος χαρακτηρίζεται από έμφυτη περιέργεια, τάση για πειραματισμό, διάθεση για έρευνα, ανακάλυψη και προσπάθεια επίλυσης προβλημάτων που τον αφορούν. Αυτά τα χαρακτηριστικά προσδιόρισαν τη διαχρονική εξέλιξη και πορεία του. Παράλληλα, με την προσωπική του εξέλιξη, αναπτύχθηκαν οι επιστήμες και η τεχνολογία, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε στα σημερινά θαυμαστά επιτεύγματα.
Τα παραπάνω χαρακτηριστικά προσδιορίζουν και την παιδική σκέψη και ηλικία. Τα παιδιά κάνουν πολλές ερωτήσεις, παρατηρούν, περιεργάζονται, εμπλέκονται σε διαδικασίες διερεύνησης, προσπαθούν να λύσουν προβλήματα και να οδηγηθούν σε ανακαλύψεις. Αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον τους, προσπαθούν να δώσουν ερμηνείες. Όλα αυτά αποτελούν στοιχεία που καθορίζουν το σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων και καθορίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία.
"Το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών είναι ένα οργανωμένο σύστημα εργασίας, το οποίο σκιαγραφεί το τι θα πρέπει να μάθουν τα παιδιά, τις διαδικασίες με τις οποίες επιτυγχάνονται οι γενικές επιδιώξεις που καθορίζονται και το τι πρέπει να κάνει ο εκπαιδευτικός και ταυτόχρονα θέτει το πλαίσιο μέσα στο οποίο πραγματοποιείται η μάθηση και η διδασκαλία. Προκειμένου δε, να είναι αναπτυξιακά κατάλληλο για όλα τα παιδιά θα πρέπει μεταξύ άλλων να ενιαιοποιεί τη γνώση και να προάγει τη διαθεματικότητα". (ΦΕΚ 304/13-03-03). [...] (Από τον πρόλογο της συγγραφέα) |
format |
|
author |
Παυλοπούλου-Κασιωτάκη, Αντωνία Καραβίας, Διονύσης, illustrator |
author_facet |
Παυλοπούλου-Κασιωτάκη, Αντωνία Καραβίας, Διονύσης, illustrator |
author_sort |
Παυλοπούλου-Κασιωτάκη, Αντωνία |
title |
Μαγνητισμός - Θερμότητα - Θερμοκρασία |
title_short |
Μαγνητισμός - Θερμότητα - Θερμοκρασία |
title_full |
Μαγνητισμός - Θερμότητα - Θερμοκρασία |
title_fullStr |
Μαγνητισμός - Θερμότητα - Θερμοκρασία |
title_full_unstemmed |
Μαγνητισμός - Θερμότητα - Θερμοκρασία |
title_sort |
μαγνητισμός - θερμότητα - θερμοκρασία |
publisher |
Μένανδρος |
publishDate |
χ.χ. |
url |
http://www.biblionet.gr/main.asp?page=results&key=%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82+%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1+%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B1 |
work_keys_str_mv |
AT paulopouloukasiōtakēantōnia magnētismosthermotētathermokrasia AT karabiasdionysēsillustrator magnētismosthermotētathermokrasia |
_version_ |
1735090310044712960 |