Bullying: Και όμως νικιέται!

Πρόλογος Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των προγραμμάτων anti-bullying της Δήμητρας Γιαννακοπούλου Εμπειρίες αντιμετώπισης της βίας και του εκφοβισμού στο ελληνικό σχολείο του Παύλου Χαραμή Μηχανισμοί του bullying στο ελληνικό σχολείο: Η Ιστορία ως εφιάλτης Ψευτονταήδες στο σχολείο: Ο εφιάλτης ω...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Σιδέρης, Νίκος, Γιαννακοπούλου, Δήμητρα, Χαραμής, Παύλος, Γαλανόπουλος, Γιάννης
Μορφή:
Γλώσσα:gre
Έκδοση: Μεταίχμιο c201
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://biblionet.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%BF/?personid=1056
id OAI-LARISA:50187
spelling OAI-LARISA:501872023-05-29T09:55:59ZBullying: Και όμως νικιέται!Σιδέρης, ΝίκοςΓιαννακοπούλου, ΔήμητραΧαραμής, ΠαύλοςΓαλανόπουλος, ΓιάννηςΜεταίχμιοc2016greΠρόλογος Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των προγραμμάτων anti-bullying της Δήμητρας Γιαννακοπούλου Εμπειρίες αντιμετώπισης της βίας και του εκφοβισμού στο ελληνικό σχολείο του Παύλου Χαραμή Μηχανισμοί του bullying στο ελληνικό σχολείο: Η Ιστορία ως εφιάλτης Ψευτονταήδες στο σχολείο: Ο εφιάλτης ως Ιστορία Μια απλή στρατηγική ιδέα: Το γελοίο σκοτώνει Η πρώτη και η έσχατη οδηγία Σαν υστερόγραφοAνασκοπώντας την εμπειρία σχετικά με το bullying και την αντιμετώπισή του, προκύπτει μια κρίσιμη διαπίστωση: Έχουμε ακόμη πολύ δρόμο να κάνουμε για να αναχαιτίσουμε και να καταπολεμήσουμε αυτό το αρνητικότατο φαινόμενο. Άρα υπάρχει και χώρος και ανάγκη για περαιτέρω εμβάθυνση και επεξεργασία λύσεων του προβλήματος. Μια νέα συμβολή λοιπόν έχει και θέση και νόημα. Τέτοιο είναι το πνεύμα που διέπει και την παρούσα ανάλυση και πρόταση, η οποία εκτίθεται σε τέσσερα βήματα: - Επισκόπηση της βιβλιογραφίας - Η εμπειρία του bullying στο ελληνικό σχολείο - Μηχανισμοί του bullying - Για μια νέα στρατηγική καταπολέμηση του bullying (Εδώ περιλαμβάνονται και η ανάλυση και το γενικό περίγραμμα, αλλά και συγκεκριμένες, άμεσα εφαρμόσιμες προτάσεις για υλοποίηση στον σχολικό χώρο.) Ο πόλεμος ενάντια στο bullying είναι μια μάχη για το φαντασιακό των παιδιών (και όχι μόνο). Πρώτα απ' όλα, μια μάχη για τις λέξεις. Και υπάρχουν λόγοι ώστε το bullying να αποδίδεται ως "ψευτονταηλίκι". Κύριος στρατηγικός σκοπός είναι η αποδόμηση της φαντασιακής αίγλης του ψευτονταηλικιού. Κύρια μέθοδος για την επίτευξή του, η γελοιοποίησή του. Ώστε όσοι αισθάνονται τον πειρασμό να κάνουν ψευτονταηλίκια να αντιλαμβάνονται ότι δεν τους παίρνει. Το γελοίο σκοτώνει το ψευτονταηλίκι, ακόμη και σαν σκέψη. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)Σχολικός εκφοβισμόςhttps://biblionet.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%BF/?personid=1056URN:ISBN:978618030465750187
institution Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας"
collection Κατάλογος
language gre
topic Σχολικός εκφοβισμός
spellingShingle Σχολικός εκφοβισμός
Σιδέρης, Νίκος
Γιαννακοπούλου, Δήμητρα
Χαραμής, Παύλος
Γαλανόπουλος, Γιάννης
Bullying: Και όμως νικιέται!
description Πρόλογος Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των προγραμμάτων anti-bullying της Δήμητρας Γιαννακοπούλου Εμπειρίες αντιμετώπισης της βίας και του εκφοβισμού στο ελληνικό σχολείο του Παύλου Χαραμή Μηχανισμοί του bullying στο ελληνικό σχολείο: Η Ιστορία ως εφιάλτης Ψευτονταήδες στο σχολείο: Ο εφιάλτης ως Ιστορία Μια απλή στρατηγική ιδέα: Το γελοίο σκοτώνει Η πρώτη και η έσχατη οδηγία Σαν υστερόγραφο
format
author Σιδέρης, Νίκος
Γιαννακοπούλου, Δήμητρα
Χαραμής, Παύλος
Γαλανόπουλος, Γιάννης
author_facet Σιδέρης, Νίκος
Γιαννακοπούλου, Δήμητρα
Χαραμής, Παύλος
Γαλανόπουλος, Γιάννης
author_sort Σιδέρης, Νίκος
title Bullying: Και όμως νικιέται!
title_short Bullying: Και όμως νικιέται!
title_full Bullying: Και όμως νικιέται!
title_fullStr Bullying: Και όμως νικιέται!
title_full_unstemmed Bullying: Και όμως νικιέται!
title_sort bullying: και όμως νικιέται!
publisher Μεταίχμιο
publishDate c201
url https://biblionet.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%BF/?personid=1056
work_keys_str_mv AT siderēsnikos bullyingkaiomōsnikietai
AT giannakopouloudēmētra bullyingkaiomōsnikietai
AT charamēspaulos bullyingkaiomōsnikietai
AT galanopoulosgiannēs bullyingkaiomōsnikietai
_version_ 1767263721505161216