Bullying: Και όμως νικιέται!
Πρόλογος Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των προγραμμάτων anti-bullying της Δήμητρας Γιαννακοπούλου Εμπειρίες αντιμετώπισης της βίας και του εκφοβισμού στο ελληνικό σχολείο του Παύλου Χαραμή Μηχανισμοί του bullying στο ελληνικό σχολείο: Η Ιστορία ως εφιάλτης Ψευτονταήδες στο σχολείο: Ο εφιάλτης ω...
Κύριοι συγγραφείς: | , , , |
---|---|
Μορφή: | |
Γλώσσα: | gre |
Έκδοση: |
Μεταίχμιο
c201
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://biblionet.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%BF/?personid=1056 |
id |
OAI-LARISA:50187 |
---|---|
spelling |
OAI-LARISA:501872023-05-29T09:55:59ZBullying: Και όμως νικιέται!Σιδέρης, ΝίκοςΓιαννακοπούλου, ΔήμητραΧαραμής, ΠαύλοςΓαλανόπουλος, ΓιάννηςΜεταίχμιοc2016greΠρόλογος Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των προγραμμάτων anti-bullying της Δήμητρας Γιαννακοπούλου Εμπειρίες αντιμετώπισης της βίας και του εκφοβισμού στο ελληνικό σχολείο του Παύλου Χαραμή Μηχανισμοί του bullying στο ελληνικό σχολείο: Η Ιστορία ως εφιάλτης Ψευτονταήδες στο σχολείο: Ο εφιάλτης ως Ιστορία Μια απλή στρατηγική ιδέα: Το γελοίο σκοτώνει Η πρώτη και η έσχατη οδηγία Σαν υστερόγραφοAνασκοπώντας την εμπειρία σχετικά με το bullying και την αντιμετώπισή του, προκύπτει μια κρίσιμη διαπίστωση: Έχουμε ακόμη πολύ δρόμο να κάνουμε για να αναχαιτίσουμε και να καταπολεμήσουμε αυτό το αρνητικότατο φαινόμενο. Άρα υπάρχει και χώρος και ανάγκη για περαιτέρω εμβάθυνση και επεξεργασία λύσεων του προβλήματος. Μια νέα συμβολή λοιπόν έχει και θέση και νόημα. Τέτοιο είναι το πνεύμα που διέπει και την παρούσα ανάλυση και πρόταση, η οποία εκτίθεται σε τέσσερα βήματα: - Επισκόπηση της βιβλιογραφίας - Η εμπειρία του bullying στο ελληνικό σχολείο - Μηχανισμοί του bullying - Για μια νέα στρατηγική καταπολέμηση του bullying (Εδώ περιλαμβάνονται και η ανάλυση και το γενικό περίγραμμα, αλλά και συγκεκριμένες, άμεσα εφαρμόσιμες προτάσεις για υλοποίηση στον σχολικό χώρο.) Ο πόλεμος ενάντια στο bullying είναι μια μάχη για το φαντασιακό των παιδιών (και όχι μόνο). Πρώτα απ' όλα, μια μάχη για τις λέξεις. Και υπάρχουν λόγοι ώστε το bullying να αποδίδεται ως "ψευτονταηλίκι". Κύριος στρατηγικός σκοπός είναι η αποδόμηση της φαντασιακής αίγλης του ψευτονταηλικιού. Κύρια μέθοδος για την επίτευξή του, η γελοιοποίησή του. Ώστε όσοι αισθάνονται τον πειρασμό να κάνουν ψευτονταηλίκια να αντιλαμβάνονται ότι δεν τους παίρνει. Το γελοίο σκοτώνει το ψευτονταηλίκι, ακόμη και σαν σκέψη. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)Σχολικός εκφοβισμόςhttps://biblionet.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%BF/?personid=1056URN:ISBN:978618030465750187 |
institution |
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας" |
collection |
Κατάλογος |
language |
gre |
topic |
Σχολικός εκφοβισμός |
spellingShingle |
Σχολικός εκφοβισμός Σιδέρης, Νίκος Γιαννακοπούλου, Δήμητρα Χαραμής, Παύλος Γαλανόπουλος, Γιάννης Bullying: Και όμως νικιέται! |
description |
Πρόλογος
Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των προγραμμάτων anti-bullying της Δήμητρας Γιαννακοπούλου
Εμπειρίες αντιμετώπισης της βίας και του εκφοβισμού στο ελληνικό σχολείο του Παύλου Χαραμή
Μηχανισμοί του bullying στο ελληνικό σχολείο: Η Ιστορία ως εφιάλτης
Ψευτονταήδες στο σχολείο: Ο εφιάλτης ως Ιστορία
Μια απλή στρατηγική ιδέα: Το γελοίο σκοτώνει
Η πρώτη και η έσχατη οδηγία
Σαν υστερόγραφο |
format |
|
author |
Σιδέρης, Νίκος Γιαννακοπούλου, Δήμητρα Χαραμής, Παύλος Γαλανόπουλος, Γιάννης |
author_facet |
Σιδέρης, Νίκος Γιαννακοπούλου, Δήμητρα Χαραμής, Παύλος Γαλανόπουλος, Γιάννης |
author_sort |
Σιδέρης, Νίκος |
title |
Bullying: Και όμως νικιέται! |
title_short |
Bullying: Και όμως νικιέται! |
title_full |
Bullying: Και όμως νικιέται! |
title_fullStr |
Bullying: Και όμως νικιέται! |
title_full_unstemmed |
Bullying: Και όμως νικιέται! |
title_sort |
bullying: και όμως νικιέται! |
publisher |
Μεταίχμιο |
publishDate |
c201 |
url |
https://biblionet.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%BF/?personid=1056 |
work_keys_str_mv |
AT siderēsnikos bullyingkaiomōsnikietai AT giannakopouloudēmētra bullyingkaiomōsnikietai AT charamēspaulos bullyingkaiomōsnikietai AT galanopoulosgiannēs bullyingkaiomōsnikietai |
_version_ |
1767263721505161216 |