Διδασκαλία κωφών και βαρηκόων

Τίτλος πρωτοτύπου: Teaching deaf learners

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Knoors, Harry, Marschark, Marc, Λαμπροπούλου, Βενέττα, editor, Οκαλίδου, Αρετή, editor, Χατζηκακού, Κίκα, Λυμπεροπούλου, Χαρά, translator
Μορφή:
Γλώσσα:gre
Έκδοση: Πεδίο c201
Θέματα:
id OAI-LARISA:50268
spelling OAI-LARISA:502682023-09-29T08:32:49ZΔιδασκαλία κωφών και βαρηκόωνKnoors, HarryMarschark, MarcΛαμπροπούλου, Βενέττα, editorΟκαλίδου, Αρετή, editorΧατζηκακού, ΚίκαΛυμπεροπούλου, Χαρά, translatorΠεδίοc2015greΤίτλος πρωτοτύπου: Teaching deaf learnersΒιβλιογραφία: σ. 421-463Πώς μαθαίνουν τα κωφά παιδιά και οι κωφοί έφηβοι και υπό ποιες συνθήκες αναπτύσσουν πλήρως -ή δεν αναπτύσσουν- το γνωστικό δυναμικό τους; Το ερώτημα αυτό αποτελεί το βασικό θέμα διερεύνησης του βιβλίου. Σε αυτό το βιβλίο, το οποίο γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ έρευνας και πράξης στη διδασκαλία και αναδεικνύει τρόπους για τη βελτίωση της εκπαίδευσης των δασκάλων, οι συγγραφείς προτείνουν μια οικολογική προσέγγιση στην εκπαίδευση των κωφών, η οποία λαμβάνει υπόψη τα χαρακτηριστικά των μαθητών και του εκπαιδευτικού πλαισίου. Στηριζόμενοι σε ερευνητικά δεδομένα σχετικά με αναπτυξιακούς και ψυχολογικούς παράγοντες που επηρεάζουν τη διδασκαλία και τη μάθηση, περιγράφουν ορισμένα χαρακτηριστικά των κωφών μαθητών που δείχνουν ότι η διδασκαλία δεν είναι -ή δεν πρέπει να είναι- ίδια με αυτή των ακουόντων μαθητών. Εξετάζουν παράγοντες όπως η γλωσσική ικανότητα, οι αριθμητικές δεξιότητες, οι δεξιότητες γραμματισμού, οι γνωστικές ικανότητες και άλλες κοινωνικοσυναισθηματικές μεταβλητές, και αναδεικνύουν τη σημασία τους στην επικοινωνία και τη γλώσσα. Δεν παραλείπουν να διερευνήσουν την πολλά υποσχόμενη χρήση των πολυμέσων και του υπολογιστή για την ενίσχυση της μάθησης των κωφών, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο αυτή επηρεάζεται από το σχολικό πλαίσιο και τις συνθήκες της τάξης. Τέλος, προβάλλουν την όλο και μεγαλύτερη ποικιλία που χαρακτηρίζει τις περιπτώσεις αυτών των μαθητών και τα πλαίσια εκπαίδευσής τους, για να δείξουν πόσο σημαντική είναι η κατάλληλη εκπαίδευση των δασκάλων κωφών παιδιών. Ένα ολοκληρωμένο και σύγχρονο έργο που θα επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε σήμερα την εκπαίδευση των κωφών μαθητών και των δασκάλων τους. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)ΚωφοίΕιδική εκπαίδευσηΆτομα με ειδικές ανάγκεςΠαιδιά με ειδικές ανάγκεςURN:ISBN:978960546601550268
institution Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας"
collection Κατάλογος
language gre
topic Κωφοί
Ειδική εκπαίδευση
Άτομα με ειδικές ανάγκες
Παιδιά με ειδικές ανάγκες
spellingShingle Κωφοί
Ειδική εκπαίδευση
Άτομα με ειδικές ανάγκες
Παιδιά με ειδικές ανάγκες
Knoors, Harry
Marschark, Marc
Λαμπροπούλου, Βενέττα, editor
Οκαλίδου, Αρετή, editor
Χατζηκακού, Κίκα
Λυμπεροπούλου, Χαρά, translator
Διδασκαλία κωφών και βαρηκόων
description Τίτλος πρωτοτύπου: Teaching deaf learners
format
author Knoors, Harry
Marschark, Marc
Λαμπροπούλου, Βενέττα, editor
Οκαλίδου, Αρετή, editor
Χατζηκακού, Κίκα
Λυμπεροπούλου, Χαρά, translator
author_facet Knoors, Harry
Marschark, Marc
Λαμπροπούλου, Βενέττα, editor
Οκαλίδου, Αρετή, editor
Χατζηκακού, Κίκα
Λυμπεροπούλου, Χαρά, translator
author_sort Knoors, Harry
title Διδασκαλία κωφών και βαρηκόων
title_short Διδασκαλία κωφών και βαρηκόων
title_full Διδασκαλία κωφών και βαρηκόων
title_fullStr Διδασκαλία κωφών και βαρηκόων
title_full_unstemmed Διδασκαλία κωφών και βαρηκόων
title_sort διδασκαλία κωφών και βαρηκόων
publisher Πεδίο
publishDate c201
work_keys_str_mv AT knoorsharry didaskaliakōphōnkaibarēkoōn
AT marscharkmarc didaskaliakōphōnkaibarēkoōn
AT lampropouloubenettaeditor didaskaliakōphōnkaibarēkoōn
AT okalidouaretēeditor didaskaliakōphōnkaibarēkoōn
AT chatzēkakoukika didaskaliakōphōnkaibarēkoōn
AT lymperopouloucharatranslator didaskaliakōphōnkaibarēkoōn
_version_ 1778407157407940608