Αποτελεσματική Διαχείριση της Συμπεριφοράς στη Σχολική Τάξη

Τίτλος πρωτοτύπου: EVIDENCE-BASED STRATEGIES FOR EFFECTIVE CLASSROOM MANAGEMENT

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Hulac, David M., Briesch, Amy M., Λυμπεροπούλου, Χαρά, translator, Διδασκάλου, Ελένη, editor
Μορφή:
Γλώσσα:gre
Έκδοση: Πεδίο c202
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://biblionet.gr/%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%89%cf%80%ce%bf/?personid=131105
Περιγραφή
Περίληψη:Τίτλος πρωτοτύπου: EVIDENCE-BASED STRATEGIES FOR EFFECTIVE CLASSROOM MANAGEMENT