Αποτελεσματική Διαχείριση της Συμπεριφοράς στη Σχολική Τάξη
Τίτλος πρωτοτύπου: EVIDENCE-BASED STRATEGIES FOR EFFECTIVE CLASSROOM MANAGEMENT
Κύριοι συγγραφείς: | , , , |
---|---|
Μορφή: | |
Γλώσσα: | gre |
Έκδοση: |
Πεδίο
c202
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://biblionet.gr/%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%89%cf%80%ce%bf/?personid=131105 |
id |
OAI-LARISA:50372 |
---|---|
spelling |
OAI-LARISA:503722021-11-03T09:53:25ZΑποτελεσματική Διαχείριση της Συμπεριφοράς στη Σχολική ΤάξηHulac, David M.Briesch, Amy M.Λυμπεροπούλου, Χαρά, translatorΔιδασκάλου, Ελένη, editorΠεδίοc2021greΤίτλος πρωτοτύπου: EVIDENCE-BASED STRATEGIES FOR EFFECTIVE CLASSROOM MANAGEMENTΒιβλιογραφία: σ. [267]-287Σήμερα, η αποτελεσματική διαχείριση της συμπεριφοράς των μαθητών στη σχολική τάξη αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης σε αρκετά εθνικά εκπαιδευτικά συστήματα. Σύμφωνα με τις σύγχρονες επιστημονικές προσεγγίσεις, η διαχείριση της συμπεριφοράς των μαθητών στη σχολική τάξη περιλαμβάνει, μεταξύ πολλών άλλων βασικών επιμέρους στοιχείων: α) τη δόμηση ενός θετικού περιβάλλοντος μάθησης, το οποίο ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις διαφορετικές εκπαιδευτικές και κοινωνικές ανάγκες και χαρακτηριστικά όλων, ανεξαιρέτως, των μαθητών, β) τη διδασκαλία δόκιμων κοινωνικά συμπεριφορών που προάγουν τη μάθηση, γ) την υποστήριξη της ενεργού μαθησιακής εμπλοκής όλων των μαθητών, καθώς και την δ) παροχή υποστήριξης σε επίπεδο συμπεριφοράς για την αποτροπή κάθε ενδεχόμενης κλιμάκωσης σχετικών προβλημάτων που θα παρακωλύουν την ποιότητα της παρεχόμενης μάθησης. Όλα τα παραπάνω στοχεύουν: α) στη μεγιστοποίηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων για όλους, ανεξαιρέτως, τους μαθητές και β) στην ανάληψη, τελικώς, της ατομικής ευθύνης διαχείρισης της συμπεριφοράς τους από τους ίδιους τους μαθητές. [...] (Από τον πρόλογο της έκδοσης)Διαχείριση σχολικής τάξηςΣχολική τάξηhttps://biblionet.gr/%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%89%cf%80%ce%bf/?personid=131105URN:ISBN:978960635266950372 |
institution |
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας" |
collection |
Κατάλογος |
language |
gre |
topic |
Διαχείριση σχολικής τάξης Σχολική τάξη |
spellingShingle |
Διαχείριση σχολικής τάξης Σχολική τάξη Hulac, David M. Briesch, Amy M. Λυμπεροπούλου, Χαρά, translator Διδασκάλου, Ελένη, editor Αποτελεσματική Διαχείριση της Συμπεριφοράς στη Σχολική Τάξη |
description |
Τίτλος πρωτοτύπου: EVIDENCE-BASED STRATEGIES FOR EFFECTIVE CLASSROOM MANAGEMENT |
format |
|
author |
Hulac, David M. Briesch, Amy M. Λυμπεροπούλου, Χαρά, translator Διδασκάλου, Ελένη, editor |
author_facet |
Hulac, David M. Briesch, Amy M. Λυμπεροπούλου, Χαρά, translator Διδασκάλου, Ελένη, editor |
author_sort |
Hulac, David M. |
title |
Αποτελεσματική Διαχείριση της Συμπεριφοράς στη Σχολική Τάξη |
title_short |
Αποτελεσματική Διαχείριση της Συμπεριφοράς στη Σχολική Τάξη |
title_full |
Αποτελεσματική Διαχείριση της Συμπεριφοράς στη Σχολική Τάξη |
title_fullStr |
Αποτελεσματική Διαχείριση της Συμπεριφοράς στη Σχολική Τάξη |
title_full_unstemmed |
Αποτελεσματική Διαχείριση της Συμπεριφοράς στη Σχολική Τάξη |
title_sort |
αποτελεσματική διαχείριση της συμπεριφοράς στη σχολική τάξη |
publisher |
Πεδίο |
publishDate |
c202 |
url |
https://biblionet.gr/%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%89%cf%80%ce%bf/?personid=131105 |
work_keys_str_mv |
AT hulacdavidm apotelesmatikēdiacheirisētēssymperiphorasstēscholikētaxē AT brieschamym apotelesmatikēdiacheirisētēssymperiphorasstēscholikētaxē AT lymperopouloucharatranslator apotelesmatikēdiacheirisētēssymperiphorasstēscholikētaxē AT didaskalouelenēeditor apotelesmatikēdiacheirisētēssymperiphorasstēscholikētaxē |
_version_ |
1735090872908775424 |