Αποτελεσματική Διαχείριση της Συμπεριφοράς στη Σχολική Τάξη

Τίτλος πρωτοτύπου: EVIDENCE-BASED STRATEGIES FOR EFFECTIVE CLASSROOM MANAGEMENT

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Hulac, David M., Briesch, Amy M., Λυμπεροπούλου, Χαρά, translator, Διδασκάλου, Ελένη, editor
Μορφή:
Γλώσσα:gre
Έκδοση: Πεδίο c202
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://biblionet.gr/%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%89%cf%80%ce%bf/?personid=131105
id OAI-LARISA:50372
spelling OAI-LARISA:503722021-11-03T09:53:25ZΑποτελεσματική Διαχείριση της Συμπεριφοράς στη Σχολική ΤάξηHulac, David M.Briesch, Amy M.Λυμπεροπούλου, Χαρά, translatorΔιδασκάλου, Ελένη, editorΠεδίοc2021greΤίτλος πρωτοτύπου: EVIDENCE-BASED STRATEGIES FOR EFFECTIVE CLASSROOM MANAGEMENTΒιβλιογραφία: σ. [267]-287Σήμερα, η αποτελεσματική διαχείριση της συμπεριφοράς των μαθητών στη σχολική τάξη αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης σε αρκετά εθνικά εκπαιδευτικά συστήματα. Σύμφωνα με τις σύγχρονες επιστημονικές προσεγγίσεις, η διαχείριση της συμπεριφοράς των μαθητών στη σχολική τάξη περιλαμβάνει, μεταξύ πολλών άλλων βασικών επιμέρους στοιχείων: α) τη δόμηση ενός θετικού περιβάλλοντος μάθησης, το οποίο ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις διαφορετικές εκπαιδευτικές και κοινωνικές ανάγκες και χαρακτηριστικά όλων, ανεξαιρέτως, των μαθητών, β) τη διδασκαλία δόκιμων κοινωνικά συμπεριφορών που προάγουν τη μάθηση, γ) την υποστήριξη της ενεργού μαθησιακής εμπλοκής όλων των μαθητών, καθώς και την δ) παροχή υποστήριξης σε επίπεδο συμπεριφοράς για την αποτροπή κάθε ενδεχόμενης κλιμάκωσης σχετικών προβλημάτων που θα παρακωλύουν την ποιότητα της παρεχόμενης μάθησης. Όλα τα παραπάνω στοχεύουν: α) στη μεγιστοποίηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων για όλους, ανεξαιρέτως, τους μαθητές και β) στην ανάληψη, τελικώς, της ατομικής ευθύνης διαχείρισης της συμπεριφοράς τους από τους ίδιους τους μαθητές. [...] (Από τον πρόλογο της έκδοσης)Διαχείριση σχολικής τάξηςΣχολική τάξηhttps://biblionet.gr/%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%89%cf%80%ce%bf/?personid=131105URN:ISBN:978960635266950372
institution Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας"
collection Κατάλογος
language gre
topic Διαχείριση σχολικής τάξης
Σχολική τάξη
spellingShingle Διαχείριση σχολικής τάξης
Σχολική τάξη
Hulac, David M.
Briesch, Amy M.
Λυμπεροπούλου, Χαρά, translator
Διδασκάλου, Ελένη, editor
Αποτελεσματική Διαχείριση της Συμπεριφοράς στη Σχολική Τάξη
description Τίτλος πρωτοτύπου: EVIDENCE-BASED STRATEGIES FOR EFFECTIVE CLASSROOM MANAGEMENT
format
author Hulac, David M.
Briesch, Amy M.
Λυμπεροπούλου, Χαρά, translator
Διδασκάλου, Ελένη, editor
author_facet Hulac, David M.
Briesch, Amy M.
Λυμπεροπούλου, Χαρά, translator
Διδασκάλου, Ελένη, editor
author_sort Hulac, David M.
title Αποτελεσματική Διαχείριση της Συμπεριφοράς στη Σχολική Τάξη
title_short Αποτελεσματική Διαχείριση της Συμπεριφοράς στη Σχολική Τάξη
title_full Αποτελεσματική Διαχείριση της Συμπεριφοράς στη Σχολική Τάξη
title_fullStr Αποτελεσματική Διαχείριση της Συμπεριφοράς στη Σχολική Τάξη
title_full_unstemmed Αποτελεσματική Διαχείριση της Συμπεριφοράς στη Σχολική Τάξη
title_sort αποτελεσματική διαχείριση της συμπεριφοράς στη σχολική τάξη
publisher Πεδίο
publishDate c202
url https://biblionet.gr/%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%89%cf%80%ce%bf/?personid=131105
work_keys_str_mv AT hulacdavidm apotelesmatikēdiacheirisētēssymperiphorasstēscholikētaxē
AT brieschamym apotelesmatikēdiacheirisētēssymperiphorasstēscholikētaxē
AT lymperopouloucharatranslator apotelesmatikēdiacheirisētēssymperiphorasstēscholikētaxē
AT didaskalouelenēeditor apotelesmatikēdiacheirisētēssymperiphorasstēscholikētaxē
_version_ 1735090872908775424