Αποτελεσματική Διαχείριση της Συμπεριφοράς στη Σχολική Τάξη
Τίτλος πρωτοτύπου: EVIDENCE-BASED STRATEGIES FOR EFFECTIVE CLASSROOM MANAGEMENT
Κύριοι συγγραφείς: | Hulac, David M., Briesch, Amy M., Λυμπεροπούλου, Χαρά, translator, Διδασκάλου, Ελένη, editor |
---|---|
Μορφή: | |
Γλώσσα: | gre |
Έκδοση: |
Πεδίο
c202
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://biblionet.gr/%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%89%cf%80%ce%bf/?personid=131105 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Διαχείριση συμπεριφοράς στη σχολική τάξη
ανά: Morgan, Nicola S., κ.ά.
Έκδοση: (2019) -
Διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα
ανά: Χατζηχρήστου, Χρυσή, editor, κ.ά.
Έκδοση: (c201) -
Η σχολική τάξη ως κοινωνική ομάδα και η συνεργατική διδασκαλία και μάθηση
ανά: Κογκούλης, Ιωάννης Β
Έκδοση: (1994) -
Διαχείριση της σχολικής τάξης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
ανά: Wragg, Ted, κ.ά.
Έκδοση: (c200) -
Διαχείριση έργου
ανά: Burke, Rory, κ.ά.
Έκδοση: (2014)