Η συμβουλευτική ψυχολογία στην εκπαίδευση
Βιβλιογραφία: σ. [253]-270
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Μορφή: | |
Γλώσσα: | gre |
Έκδοση: |
Ελληνικά Γράμματα
c200
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://biblionet.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%BF/?personid=18911 |
id |
OAI-LARISA:50626 |
---|---|
spelling |
OAI-LARISA:506262023-09-04T16:00:17ZΗ συμβουλευτική ψυχολογία στην εκπαίδευσηΜαλικιώση-Λοϊζου, M.Ξενάκη, Χρύσα, editorΕλληνικά Γράμματαc2001greΒιβλιογραφία: σ. [253]-270Ευρετήριο: σ. [271]-287Τα τελευταία χρόνια ο ρόλος του εκπαιδευτικού έχει μεταβληθεί σημαντικά. Πέρα από τη μετάδοση της ακαδημαϊκής γνώσης, ο εκπαιδευτικός σήμερα αντιμετωπίζει νέες προκλήσεις και πρωτόγνωρες καταστάσεις στην τάξη και στο χώρο του σχολείου, ενώ καλείται συχνά να εντοπίσει τα σοβαρά προβλήματα των μαθητών και να φροντίσει για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών του και για την ομαλή λειτουργία τη σχολικής ομάδας. Η κατάρτισή του σε δεξιότητες αποτελεσματικής επικοινωνίας και συμβουλευτικής αποτελεί πλέον απαραίτητη προϋπόθεση για την εκπλήρωση των παραπάνω στόχων. Αυτή την κατάρτιση επιχειρεί να προσφέρει το βιβλίο. Βασισμένο στις αρχές του ανθρωπιστικού μοντέλου, αναπτύσσει και τεκμηριώνει τη σημασία του συμβουλευτικού ρόλου του εκπαιδευτικού και της θετικής διαπροσωπικής επίδρασής του με τους μαθητές. Περιγράφει τις επικοινωνιακές και συμβουλευτικές δεξιότητες που πρέπει να κατέχει ο εκπαιδευτικός για να πετύχει στην αποστολή του, ενώ ταυτόχρονα επιχειρεί μια σύνθετη παρουσίαση των εξελικτικών και συμβουλευτικών σταδίων που ακολουθούνται και των δεξιοτήτων που πρέπει να χρησιμοποιούνται σε αυτά. Επισημαίνει τα χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτει ο εκπαιδευτικός προκειμένου να λειτουργήσει αποτελεσματικά με τους μαθητές του και προτείνει έναν τρόπο κατάρτισής του ο οποίος τεκμηριώνεται από στοιχεία σχετικών ερευνών στην Ελλάδα και διεθνώς. Η παρούσα ανανεωμένη έκδοση του βιβλίου προσπάθησε να συμπεριλάβει τα νεότερα δεδομένα της εφαρμογής του κλάδου της συμβουλευτικής ψυχολογίας στην εκπαίδευση, με τη φιλοδοξία να αποτελέσει ένα χρήσιμο βοήθημα για τους εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να μεταβάλλουν την καθημερινή εκπαιδευτική πραγματικότητα και να συμβάλλουν ουσιαστικά στην ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών του. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)Συμβουλευτική στην εκπαίδευσηhttps://biblionet.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%BF/?personid=18911URN:ISBN:960393503450626 |
institution |
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας" |
collection |
Κατάλογος |
language |
gre |
topic |
Συμβουλευτική στην εκπαίδευση |
spellingShingle |
Συμβουλευτική στην εκπαίδευση Μαλικιώση-Λοϊζου, M. Ξενάκη, Χρύσα, editor Η συμβουλευτική ψυχολογία στην εκπαίδευση |
description |
Βιβλιογραφία: σ. [253]-270 |
format |
|
author |
Μαλικιώση-Λοϊζου, M. Ξενάκη, Χρύσα, editor |
author_facet |
Μαλικιώση-Λοϊζου, M. Ξενάκη, Χρύσα, editor |
author_sort |
Μαλικιώση-Λοϊζου, M. |
title |
Η συμβουλευτική ψυχολογία στην εκπαίδευση |
title_short |
Η συμβουλευτική ψυχολογία στην εκπαίδευση |
title_full |
Η συμβουλευτική ψυχολογία στην εκπαίδευση |
title_fullStr |
Η συμβουλευτική ψυχολογία στην εκπαίδευση |
title_full_unstemmed |
Η συμβουλευτική ψυχολογία στην εκπαίδευση |
title_sort |
η συμβουλευτική ψυχολογία στην εκπαίδευση |
publisher |
Ελληνικά Γράμματα |
publishDate |
c200 |
url |
https://biblionet.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%89%CF%80%CE%BF/?personid=18911 |
work_keys_str_mv |
AT malikiōsēloïzoum ēsymbouleutikēpsychologiastēnekpaideusē AT xenakēchrysaeditor ēsymbouleutikēpsychologiastēnekpaideusē |
_version_ |
1776686249013149696 |