Πλεύση - Βύθιση - Βαρύτητα

Ο άνθρωπος χαρακτηρίζεται από έμφυτη περιέργεια, τάση για πειραματισμό, διάθεση για έρευνα, ανακάλυψη και προσπάθεια επίλυσης προβλημάτων που τον αφορούν. Αυτά τα χαρακτηριστικά προσδιόρισαν τη διαχρονική εξέλιξη και πορεία του. Παράλληλα, με την προσωπική του εξέλιξη, αναπτύχθηκαν οι επιστήμες και...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Παυλοπούλου-Κασιωτάκη, Αντωνία, Καραβίας, Διονύσης, illustrator
Μορφή:
Γλώσσα:gre
Έκδοση: Μένανδρος [201
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://biblionet.gr/%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%89%cf%80%ce%bf/?personid=87219
id OAI-LARISA:50918
spelling OAI-LARISA:509182021-11-22T13:42:59ZΠλεύση - Βύθιση - ΒαρύτηταΠαυλοπούλου-Κασιωτάκη, ΑντωνίαΚαραβίας, Διονύσης, illustratorΜένανδρος[2010]greΟ άνθρωπος χαρακτηρίζεται από έμφυτη περιέργεια, τάση για πειραματισμό, διάθεση για έρευνα, ανακάλυψη και προσπάθεια επίλυσης προβλημάτων που τον αφορούν. Αυτά τα χαρακτηριστικά προσδιόρισαν τη διαχρονική εξέλιξη και πορεία του. Παράλληλα, με την προσωπική του εξέλιξη, αναπτύχθηκαν οι επιστήμες και η τεχνολογία, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε στα σημερινά θαυμαστά επιτεύγματα. Τα παραπάνω χαρακτηριστικά προσδιορίζουν και την παιδική σκέψη και ηλικία. Τα παιδιά κάνουν πολλές ερωτήσεις, παρατηρούν, περιεργάζονται, εμπλέκονται σε διαδικασίες διερεύνησης, προσπαθούν να λύσουν προβλήματα και να οδηγηθούν σε ανακαλύψεις. Αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον τους, προσπαθούν να δώσουν ερμηνείες. Όλα αυτά αποτελούν στοιχεία που καθορίζουν το σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων και καθορίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία. "Το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών είναι ένα οργανωμένο σύστημα εργασίας, το οποίο σκιαγραφεί το τι θα πρέπει να μάθουν τα παιδιά , τις διαδικασίες με τις οποίες επιτυγχάνονται οι γενικές επιδιώξεις που καθορίζονται και το τι πρέπει να κάνει ο εκπαιδευτικός και ταυτόχρονα θέτει το πλαίσιο μέσα στο οποίο πραγματοποιείται η μάθηση και η διδασκαλία. Προκειμένου δε, να είναι αναπτυξιακά κατάλληλο για όλα τα παιδιά θα πρέπει μεταξύ άλλων να ενιαιοποιεί τη γνώση και να προάγει τη διαθεματικότητα". (ΦΕΚ 304/13-03-03). [...] (Από τον πρόλογο της συγγραφέα)Φυσικές επιστήμεςΦυσικές επιστήμεςhttps://biblionet.gr/%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%89%cf%80%ce%bf/?personid=87219URN:ISBN:978960766165450918
institution Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας"
collection Κατάλογος
language gre
topic Φυσικές επιστήμες
Φυσικές επιστήμες
spellingShingle Φυσικές επιστήμες
Φυσικές επιστήμες
Παυλοπούλου-Κασιωτάκη, Αντωνία
Καραβίας, Διονύσης, illustrator
Πλεύση - Βύθιση - Βαρύτητα
description Ο άνθρωπος χαρακτηρίζεται από έμφυτη περιέργεια, τάση για πειραματισμό, διάθεση για έρευνα, ανακάλυψη και προσπάθεια επίλυσης προβλημάτων που τον αφορούν. Αυτά τα χαρακτηριστικά προσδιόρισαν τη διαχρονική εξέλιξη και πορεία του. Παράλληλα, με την προσωπική του εξέλιξη, αναπτύχθηκαν οι επιστήμες και η τεχνολογία, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε στα σημερινά θαυμαστά επιτεύγματα. Τα παραπάνω χαρακτηριστικά προσδιορίζουν και την παιδική σκέψη και ηλικία. Τα παιδιά κάνουν πολλές ερωτήσεις, παρατηρούν, περιεργάζονται, εμπλέκονται σε διαδικασίες διερεύνησης, προσπαθούν να λύσουν προβλήματα και να οδηγηθούν σε ανακαλύψεις. Αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον τους, προσπαθούν να δώσουν ερμηνείες. Όλα αυτά αποτελούν στοιχεία που καθορίζουν το σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων και καθορίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία. "Το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών είναι ένα οργανωμένο σύστημα εργασίας, το οποίο σκιαγραφεί το τι θα πρέπει να μάθουν τα παιδιά , τις διαδικασίες με τις οποίες επιτυγχάνονται οι γενικές επιδιώξεις που καθορίζονται και το τι πρέπει να κάνει ο εκπαιδευτικός και ταυτόχρονα θέτει το πλαίσιο μέσα στο οποίο πραγματοποιείται η μάθηση και η διδασκαλία. Προκειμένου δε, να είναι αναπτυξιακά κατάλληλο για όλα τα παιδιά θα πρέπει μεταξύ άλλων να ενιαιοποιεί τη γνώση και να προάγει τη διαθεματικότητα". (ΦΕΚ 304/13-03-03). [...] (Από τον πρόλογο της συγγραφέα)
format
author Παυλοπούλου-Κασιωτάκη, Αντωνία
Καραβίας, Διονύσης, illustrator
author_facet Παυλοπούλου-Κασιωτάκη, Αντωνία
Καραβίας, Διονύσης, illustrator
author_sort Παυλοπούλου-Κασιωτάκη, Αντωνία
title Πλεύση - Βύθιση - Βαρύτητα
title_short Πλεύση - Βύθιση - Βαρύτητα
title_full Πλεύση - Βύθιση - Βαρύτητα
title_fullStr Πλεύση - Βύθιση - Βαρύτητα
title_full_unstemmed Πλεύση - Βύθιση - Βαρύτητα
title_sort πλεύση - βύθιση - βαρύτητα
publisher Μένανδρος
publishDate [201
url https://biblionet.gr/%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%89%cf%80%ce%bf/?personid=87219
work_keys_str_mv AT paulopouloukasiōtakēantōnia pleusēbythisēbarytēta
AT karabiasdionysēsillustrator pleusēbythisēbarytēta
_version_ 1735091004691709952