Εκπαίδευση και ειδική αγωγή ατόμων με διαταραχή φάσματος αυτισμού

Περιέχει βιβλιογραφία στο τέλος κάθε κεφαλαίου: σ. 12-13, 32-35, 49-50, 62, 91, 115, 127-128, 152-153, 181-182, 208, 220-222, 233, 243-245, 262-263, 278-280. Περιέχει ευρετήριο: σ. [291-294]

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Συριοπούλου - Δελλή, Χριστίνα Κ.
Μορφή:
Γλώσσα:gre
Έκδοση: Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας 2016
Θέματα:
id OAI-LARISA:52467
spelling OAI-LARISA:524672022-07-26T07:03:40ZΕκπαίδευση και ειδική αγωγή ατόμων με διαταραχή φάσματος αυτισμούΣυριοπούλου - Δελλή, Χριστίνα Κ.Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας2016greΠεριέχει βιβλιογραφία στο τέλος κάθε κεφαλαίου: σ. 12-13, 32-35, 49-50, 62, 91, 115, 127-128, 152-153, 181-182, 208, 220-222, 233, 243-245, 262-263, 278-280. Περιέχει ευρετήριο: σ. [291-294]ΕΙΣΑΓΩΓΗ - Αξιολόγηση, διαγνωστικά κριτήρια και μέσα αξιολόγησης της ΔΦΑ - Επικοινωνία και κοινωνική-πραγματολογική ανάπτυξη του λόγου των παιδιών με ΔΦΑ - Δεξιότητες μάθησης και σκέψης - ΑΠΣ για την εκπαίδευση των ατόμων με ΔΦΑ - Η διαθεματικότητα και η ευέλικτη ζώνη - Εκπαιδευτική συμπερίληψη μαθητών με ΔΦΑ - Η μέθοδος TEACCH - Η μέθοδος PECS - Το πρόγραμμα Makaton - Άλλα προγράμματα - Πρόγραμμα διαχείρισης συμπεριφοράς: STAR - Η Θεωρία του Νου σε παιδιά με ΔΦΑ - Συμβουλευτική παιδιών με ΔΦΑ και των γονέων τους - Επιληψία σε άτομα με ΔΦΑ ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟΗ Διαταραχή Φάσματος Αυτισμού (ΔΦΑ) στη σύγχρονη θεώρηση της αφορά διαταραχή στην εξέλιξη του εγκεφάλου και του νευρικού συστήματος (DSM-5; American Psychiatric Association 2013). Χαρακτηρίζεται από μειωμένη κοινωνική αλληλεπίδραση και επικοινωνία, καθώς και από περιορισμένη, επαναλαμβανόμενη και στερεότυπη συμπεριφορά (ICD-10, 2010; DSM-5; American Psychiatric Association 2013). Οι ενδείξεις ξεκινούν πριν από την ηλικία των τριών ετών ενός παιδιού. Στις περιπτώσεις ατόμων με Υψηλής Λειτουργικότητας Αυτισμό (ΥΛΑ) δεν παρατηρείται καθυστέρηση στη γνωστική ανάπτυξη και στη γλώσσα, αλλά ελλείμματα στην κοινωνική αλληλεπίδραση και στην επικοινωνία καθώς και περιορισμένα ενδιαφέροντα. Η αιτιολογία της ΔΦΑ είναι άγνωστη. Γενετικές προδιαθέσεις και περιβαλλοντικοί παράγοντες έχουν συσχετιστεί με την παθογένεια αυτής (Yeargin-Allsopp et. al., 2003; Laidler, 2005; Newschaffer, 2006; Nassar et al., 2009; Charman, 2011; Regier, Kuhl, Narrow & Kupfer, 2012). [...] (Από την εισαγωγή της έκδοσης)Ειδική εκπαίδευσηΑυτισμόςURN:ISBN:978618519616552467
institution Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας"
collection Κατάλογος
language gre
topic Ειδική εκπαίδευση
Αυτισμός
spellingShingle Ειδική εκπαίδευση
Αυτισμός
Συριοπούλου - Δελλή, Χριστίνα Κ.
Εκπαίδευση και ειδική αγωγή ατόμων με διαταραχή φάσματος αυτισμού
description Περιέχει βιβλιογραφία στο τέλος κάθε κεφαλαίου: σ. 12-13, 32-35, 49-50, 62, 91, 115, 127-128, 152-153, 181-182, 208, 220-222, 233, 243-245, 262-263, 278-280. Περιέχει ευρετήριο: σ. [291-294]
format
author Συριοπούλου - Δελλή, Χριστίνα Κ.
author_facet Συριοπούλου - Δελλή, Χριστίνα Κ.
author_sort Συριοπούλου - Δελλή, Χριστίνα Κ.
title Εκπαίδευση και ειδική αγωγή ατόμων με διαταραχή φάσματος αυτισμού
title_short Εκπαίδευση και ειδική αγωγή ατόμων με διαταραχή φάσματος αυτισμού
title_full Εκπαίδευση και ειδική αγωγή ατόμων με διαταραχή φάσματος αυτισμού
title_fullStr Εκπαίδευση και ειδική αγωγή ατόμων με διαταραχή φάσματος αυτισμού
title_full_unstemmed Εκπαίδευση και ειδική αγωγή ατόμων με διαταραχή φάσματος αυτισμού
title_sort εκπαίδευση και ειδική αγωγή ατόμων με διαταραχή φάσματος αυτισμού
publisher Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας
publishDate 2016
work_keys_str_mv AT syriopouloudellēchristinak ekpaideusēkaieidikēagōgēatomōnmediatarachēphasmatosautismou
_version_ 1739450478627913728