Εκπαίδευση και ειδική αγωγή ατόμων με διαταραχή φάσματος αυτισμού
Περιέχει βιβλιογραφία στο τέλος κάθε κεφαλαίου: σ. 12-13, 32-35, 49-50, 62, 91, 115, 127-128, 152-153, 181-182, 208, 220-222, 233, 243-245, 262-263, 278-280. Περιέχει ευρετήριο: σ. [291-294]
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | |
Γλώσσα: | gre |
Έκδοση: |
Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας
2016
|
Θέματα: |
id |
OAI-LARISA:52467 |
---|---|
spelling |
OAI-LARISA:524672022-07-26T07:03:40ZΕκπαίδευση και ειδική αγωγή ατόμων με διαταραχή φάσματος αυτισμούΣυριοπούλου - Δελλή, Χριστίνα Κ.Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας2016greΠεριέχει βιβλιογραφία στο τέλος κάθε κεφαλαίου: σ. 12-13, 32-35, 49-50, 62, 91, 115, 127-128, 152-153, 181-182, 208, 220-222, 233, 243-245, 262-263, 278-280. Περιέχει ευρετήριο: σ. [291-294]ΕΙΣΑΓΩΓΗ - Αξιολόγηση, διαγνωστικά κριτήρια και μέσα αξιολόγησης της ΔΦΑ - Επικοινωνία και κοινωνική-πραγματολογική ανάπτυξη του λόγου των παιδιών με ΔΦΑ - Δεξιότητες μάθησης και σκέψης - ΑΠΣ για την εκπαίδευση των ατόμων με ΔΦΑ - Η διαθεματικότητα και η ευέλικτη ζώνη - Εκπαιδευτική συμπερίληψη μαθητών με ΔΦΑ - Η μέθοδος TEACCH - Η μέθοδος PECS - Το πρόγραμμα Makaton - Άλλα προγράμματα - Πρόγραμμα διαχείρισης συμπεριφοράς: STAR - Η Θεωρία του Νου σε παιδιά με ΔΦΑ - Συμβουλευτική παιδιών με ΔΦΑ και των γονέων τους - Επιληψία σε άτομα με ΔΦΑ ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟΗ Διαταραχή Φάσματος Αυτισμού (ΔΦΑ) στη σύγχρονη θεώρηση της αφορά διαταραχή στην εξέλιξη του εγκεφάλου και του νευρικού συστήματος (DSM-5; American Psychiatric Association 2013). Χαρακτηρίζεται από μειωμένη κοινωνική αλληλεπίδραση και επικοινωνία, καθώς και από περιορισμένη, επαναλαμβανόμενη και στερεότυπη συμπεριφορά (ICD-10, 2010; DSM-5; American Psychiatric Association 2013). Οι ενδείξεις ξεκινούν πριν από την ηλικία των τριών ετών ενός παιδιού. Στις περιπτώσεις ατόμων με Υψηλής Λειτουργικότητας Αυτισμό (ΥΛΑ) δεν παρατηρείται καθυστέρηση στη γνωστική ανάπτυξη και στη γλώσσα, αλλά ελλείμματα στην κοινωνική αλληλεπίδραση και στην επικοινωνία καθώς και περιορισμένα ενδιαφέροντα. Η αιτιολογία της ΔΦΑ είναι άγνωστη. Γενετικές προδιαθέσεις και περιβαλλοντικοί παράγοντες έχουν συσχετιστεί με την παθογένεια αυτής (Yeargin-Allsopp et. al., 2003; Laidler, 2005; Newschaffer, 2006; Nassar et al., 2009; Charman, 2011; Regier, Kuhl, Narrow & Kupfer, 2012). [...] (Από την εισαγωγή της έκδοσης)Ειδική εκπαίδευσηΑυτισμόςURN:ISBN:978618519616552467 |
institution |
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας" |
collection |
Κατάλογος |
language |
gre |
topic |
Ειδική εκπαίδευση Αυτισμός |
spellingShingle |
Ειδική εκπαίδευση Αυτισμός Συριοπούλου - Δελλή, Χριστίνα Κ. Εκπαίδευση και ειδική αγωγή ατόμων με διαταραχή φάσματος αυτισμού |
description |
Περιέχει βιβλιογραφία στο τέλος κάθε κεφαλαίου: σ. 12-13, 32-35, 49-50, 62, 91, 115, 127-128, 152-153, 181-182, 208, 220-222, 233, 243-245, 262-263, 278-280.
Περιέχει ευρετήριο: σ. [291-294] |
format |
|
author |
Συριοπούλου - Δελλή, Χριστίνα Κ. |
author_facet |
Συριοπούλου - Δελλή, Χριστίνα Κ. |
author_sort |
Συριοπούλου - Δελλή, Χριστίνα Κ. |
title |
Εκπαίδευση και ειδική αγωγή ατόμων με διαταραχή φάσματος αυτισμού |
title_short |
Εκπαίδευση και ειδική αγωγή ατόμων με διαταραχή φάσματος αυτισμού |
title_full |
Εκπαίδευση και ειδική αγωγή ατόμων με διαταραχή φάσματος αυτισμού |
title_fullStr |
Εκπαίδευση και ειδική αγωγή ατόμων με διαταραχή φάσματος αυτισμού |
title_full_unstemmed |
Εκπαίδευση και ειδική αγωγή ατόμων με διαταραχή φάσματος αυτισμού |
title_sort |
εκπαίδευση και ειδική αγωγή ατόμων με διαταραχή φάσματος αυτισμού |
publisher |
Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας |
publishDate |
2016 |
work_keys_str_mv |
AT syriopouloudellēchristinak ekpaideusēkaieidikēagōgēatomōnmediatarachēphasmatosautismou |
_version_ |
1739450478627913728 |