Παιδαγωγικές της συμπερίληψης

Περιέχει βιβλιογραφία στο τέλος κάθε άρθρου: σ. 13-14, 36-39, 64-66, 88-92, 115-118, 143-145, 169-172, 194-197, 219-224, 246-249, 271-273, 293-[296], 320-325, 340-342, 366-367, 387-389, 409-412, 443-448

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Αγγελίδης, Παναγιώτης
Μορφή:
Γλώσσα:gre
Έκδοση: Διάδραση 2019
Θέματα:
id OAI-LARISA:52485
spelling OAI-LARISA:524852022-07-27T04:28:47ZΠαιδαγωγικές της συμπερίληψηςΑγγελίδης, ΠαναγιώτηςΔιάδραση2019greΠεριέχει βιβλιογραφία στο τέλος κάθε άρθρου: σ. 13-14, 36-39, 64-66, 88-92, 115-118, 143-145, 169-172, 194-197, 219-224, 246-249, 271-273, 293-[296], 320-325, 340-342, 366-367, 387-389, 409-412, 443-448Εισαγωγή - Παιδαγωγικές της Συμπερίληψης Παναγιώτης Αγγελίδης και Λούση Αβρααμίδου Ανάπτυξη συμπεριληπτικής εκπαίδευσης μέσα από άτυπα περιβάλλοντα μάθησης Παναγιώτης Αγγελίδης Η παιδαγωγική της παροχής ίσων ευκαιριών Παναγιώτης Αγγελίδης Μορφές ηγεσίας που προωθούν τη συμπεριληπτική εκπαίδευση Παναγιώτης Αγγελίδης Η δραστικότητα των μικρών εσωτερικών δικτύων συνεργασίας για τη σχολική βελτίωση Ανθή Μυλόρδου και Παναγιώτης Αγγελίδης Ο ρόλος της μεντορικής σχέσης στην εισαγωγική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την ανάπτυξη συμπεριληπτικής εκπαίδευσης Κάκια Αγγελίδου Επιτυχημένοι ηγέτες και οι προσπάθειες παροχής ίσων εκπαιδευτικών ευκαιριών Παναγιώτης Αγγελίδης και Τασούλα Στυλιανού Η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στη συμπεριληπτική εκπαίδευση Ελίνα Γερασίμου Ενδυναμώνοντας τις "φωνές" των παιδιών στο πλαίσιο προώθησης της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης - Από την "ειδική" στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση Κούλα Σάββα και Παναγιώτης Αγγελίδης Οι "ειδικοί" εκπαιδευτικοί ως ηγέτες στην ανάπτυξη συμπεριληπτικής εκπαίδευσης Αντωνία Μιχαηλίδου και Παναγιώτης Αγγελίδης Διερεύνηση του ρόλου των "ειδικών μονάδων" στα σχολεία της Κύπρου: Η μελέτη μιας περίπτωσης Ελένη Γαβριηλίδου-Τσιελεπή Άγονο έδαφος για αλλαγή: Δυσκολία για εφαρμογή της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στην Κύπρο Παναγιώτης Αγγελίδης Από την "ειδική" στη συμπεριληπτική εκπαίδευση στην Κύπρο Ελένη Γαβριηλίδου-Τσιελεπή Η (ανα)τροπή του άγονου εδάφους και η πολιτική και πρακτική ενός σχολείου στην Κύπρο για πιο συμπεριληπτική εκπαίδευση - Η συμπεριληπτικότητα της διαπολιτισμικότητας Χριστίνα Χατζησωτηρίου "Έρποντας" προς τη διαπολιτισμικότητα: Από τη μονοπολιτισμική πολιτική στο συμπεριληπτικό σχολείο Παναγιώτης Αγγελίδης και Τασούλα Στυλιανού Προετοιμάζοντας τους μελλοντικούς εκπαιδευτικούς για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση μέσα από τη δημιουργία δικτύων συνεργασίας Μαρία Χατζηαγγελή, Άντρη Κωστή, Χριστίνα Χατζησωτηρίου και Παναγιώτης Αγγελίδης Η συμπεριληπτικότητα της διαπολιτισμικότητας: Πρακτικές απάμβλυνσης της περιθωριοποίησης των αλλοδαπών και παλιννοστούντων παιδιών Χριστίνα Χατζησωτηρίου, Χριστιάνα Καρούσιου και Παναγιώτης Αγγελίδης Χαρτογραφώντας τον πολιτισμικό πλουραλισμό μέσα από τις φωνές των μαθητώνΤα σχολεία 21ου αιώνα χαρακτηρίζονται από την ετερότητα των μαθητών τους. Οι μαθητές διαφέρουν όσον αφορά στην φυλή, στη θρησκεία, στην εθνικότητα αλλά επίσης υπάρχουν και μαθητές με αναπηρίες ή που έχουν κριθεί ως να έχουν ειδικές ανάγκες. Η συμπεριληπτική εκπαίδευση είναι μια ιδιαίτερη πρόκληση για τα σχολεία που προσπαθούν να παρέχουν ίσες ευκαιρίες σε όλους τους μαθητές τους. Για να επιτευχθεί αυτό χρειάζεται η εμπλοκή σε αυτή τη διαδικασία των εκπαιδευτικών. Έτσι η συμπεριληπτική εκπαίδευση γίνεται πρόκληση και για τους εκπαιδευτικούς. Σε αυτό το βιβλίο κτίζεται το επιχείρημα ότι η συμπεριληπτική εκπαίδευση εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το τι κάνουν οι εκπαιδευτικοί μέσα στις τάξεις τους. Οι εκπαιδευτικοί είναι ο κρίσιμος παράγοντας, εφόσον εκείνοι είναι που εφαρμόζουν τη συμπεριληπτική εκπαίδευση στην καθημερινή πράξη. Το επιχείρημα επομένως είναι ότι οι εκπαιδευτικοί είναι μια πιθανή λύση στο θέμα της ανάπτυξης παιδαγωγικών της συμπερίληψης στα σχολεία και σε αυτό το βιβλίο, μέσα από τα διάφορα κεφάλαια, θα παρουσιαστούν μερικά από τα χαρακτηριστικά που εφόσον τα έχουν οι εκπαιδευτικοί μπορούν να προωθήσουν τη συμπερίληψη. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)ΠαιδαγωγικήΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηURN:ISBN:978960954173252485
institution Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας"
collection Κατάλογος
language gre
topic Παιδαγωγική
Διαπολιτισμική εκπαίδευση
spellingShingle Παιδαγωγική
Διαπολιτισμική εκπαίδευση
Αγγελίδης, Παναγιώτης
Παιδαγωγικές της συμπερίληψης
description Περιέχει βιβλιογραφία στο τέλος κάθε άρθρου: σ. 13-14, 36-39, 64-66, 88-92, 115-118, 143-145, 169-172, 194-197, 219-224, 246-249, 271-273, 293-[296], 320-325, 340-342, 366-367, 387-389, 409-412, 443-448
format
author Αγγελίδης, Παναγιώτης
author_facet Αγγελίδης, Παναγιώτης
author_sort Αγγελίδης, Παναγιώτης
title Παιδαγωγικές της συμπερίληψης
title_short Παιδαγωγικές της συμπερίληψης
title_full Παιδαγωγικές της συμπερίληψης
title_fullStr Παιδαγωγικές της συμπερίληψης
title_full_unstemmed Παιδαγωγικές της συμπερίληψης
title_sort παιδαγωγικές της συμπερίληψης
publisher Διάδραση
publishDate 2019
work_keys_str_mv AT angelidēspanagiōtēs paidagōgikestēssymperilēpsēs
_version_ 1739541072794615808