id |
OAI-LARISA:52525 |
---|---|
spelling |
OAI-LARISA:525252022-07-29T06:07:27ZΕκπαιδευτική διοίκηση και ηγεσίαΠέτρου, Αλέξιος, editorΑγγελίδης, Παναγιώτης Α., editorΔιάδρασηc2016greΠεριέχει βιβλιογραφία στο τέλος κάθε κεφαλαίουΣυμμετέχοντες στον τόμο Προλογικό σημείωμα ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ - Μετασχηματιστική ηγεσία: Εννοιολογικές αποσαφηνίσεις, ερευνητικά δεδομένα και κριτικός αναστοχασμός Νικόλαος Παπαθωμόπουλος - Η σχολική τάξη ως βιο-ψυχοκοινωνικό σύστημα: Συστημική προσέγγιση Θωμάς Κ. Μπαμπάλης, Έλλη Σαμαρτζή και Παντελής Βουλτσίδης - Τάσεις στη σύγχρονη σχολική ηγεσία: η ηγεσία "μετά" τη μετασχηματιστική Ειρήνη Διερωνίτου - Μοντέλα εκπαιδευτικής ηγεσίας και ο ρόλος της κατανεμημένης ηγεσίας στο εκπαιδευτικό σύστημα Χρίστος Γιασεμής - Ηγεσία και διαχείριση συγκρούσεων Ειρήνη Διερωνίτου - Αυτονομία, λογοδοσία, σχολική ηγεσία: Σχέσεις με την επαγγελματική μάθηση και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών Θεόδωρος Θεοδώρου και Ανδρέας Τσιάκκιρος ΗΓΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΔΡΑΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΚΑΙ ΟΜΑΔΩΝ - Εκπαιδευτική ηγεσία και κοινωνική δικαιοσύνη Κωνσταντίνος Μιχαήλ - Διαφοροποίηση της διδασκαλίας: Η αθέατη "δύναμη" της ηγεσίας Λεύκιος Νεοφύτου και Σταυρούλα Βαλιαντή - Η συμβολή της διαπροσωπικής επικοινωνίας στην αναβάθμιση της ποιότητας του έργου του σχολείου Χριστιάνα Π. Καρούσιου - Ο διευθυντής ως παιδαγωγικός ηγέτης της σχολικής μονάδας Γεωργία Πασιαρδή και Γιάννης Σαββίδης - Για μιαν επιτυχημένη ηγεσία: Η σημασία της διαχείρισης του εργασιακού χρόνου των διευθυντών Γεωργία Κουάλη - Ηγεσία και αλλαγή στη σύγχρονη εκπαίδευση: ο ρόλος και η σημασία της δράσης του διευθυντή Χριστιάνα Μαρμαρά ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ - Η διαχείριση της αλλαγής και η ανάπτυξη συνεργατικής κουλτούρας στο σχολείο Παναγιώτα Κουρέα - Σχολικές κουλτούρες και επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών Σκεύη Γιακουμή - Αναπτύσσοντας τη συμβουλευτική σε μικρά εσωτερικά δίκτυα για την εξέλιξη των εκπαιδευτικών Διονύσης Τρικοίλης - Μετασχηματίζοντας την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών: Μια έρευνα δράσης Αλεξάνδρα Τριγγώνη και Ειρήνη Διερωνίτου - Η αυτοαξιολόγηση ως μοχλός ανάπτυξης και βελτίωσης της σχολικής μονάδας Χριστιάνα Π. ΚαρούσιουΟι σχολικοί ηγέτες και ο τρόπος διοίκησης των σχολείων γενικότερα, συνδέεται άμεσα με την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, τη βελτίωση των σχολείων, την εξέλιξη των εκπαιδευτικών και, ασφαλώς, τη μάθηση των παιδιών. Στην Κύπρο και την Ελλάδα, ωστόσο, παρά τις προσπάθειες που επιχειρούνται, η σχολική ηγεσία και διοίκηση συνεχίζει να αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα. Ποια είναι όμως η υφιστάμενη κατάσταση και ποιοι οι πιθανοί τρόποι αντιμετώπισης των προβλημάτων; Ο τόμος που κρατάτε στα χέρια σας είναι χωρισμένος σε τρεις μεγάλες -αν και αλληλοεξαρτώμενες- θεματικές ενότητες. Η πρώτη ενότητα αφορά στην οργάνωση και διοίκηση των εκπαιδευτικών μονάδων, η δεύτερη στην ηγετική συμπεριφορά και τη δράση ατόμων και ομάδων και η τρίτη στην εξέλιξη του σχολείου και την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)ΣχολείαURN:ISBN:978618505961352525 |
institution |
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας" |
collection |
Κατάλογος |
language |
gre |
topic |
Σχολεία |
spellingShingle |
Σχολεία Πέτρου, Αλέξιος, editor Αγγελίδης, Παναγιώτης Α., editor Εκπαιδευτική διοίκηση και ηγεσία |
description |
Περιέχει βιβλιογραφία στο τέλος κάθε κεφαλαίου |
format |
|
author |
Πέτρου, Αλέξιος, editor Αγγελίδης, Παναγιώτης Α., editor |
author_facet |
Πέτρου, Αλέξιος, editor Αγγελίδης, Παναγιώτης Α., editor |
author_sort |
Πέτρου, Αλέξιος, editor |
title |
Εκπαιδευτική διοίκηση και ηγεσία |
title_short |
Εκπαιδευτική διοίκηση και ηγεσία |
title_full |
Εκπαιδευτική διοίκηση και ηγεσία |
title_fullStr |
Εκπαιδευτική διοίκηση και ηγεσία |
title_full_unstemmed |
Εκπαιδευτική διοίκηση και ηγεσία |
title_sort |
εκπαιδευτική διοίκηση και ηγεσία |
publisher |
Διάδραση |
publishDate |
c201 |
work_keys_str_mv |
AT petroualexioseditor ekpaideutikēdioikēsēkaiēgesia AT angelidēspanagiōtēsaeditor ekpaideutikēdioikēsēkaiēgesia |
_version_ |
1739722243114532864 |