Από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση

Συγγραφείς: Η. Αβραμίδης, Α. Σ. Αντωνίου, Α. Γκαράνης, Δ. Γουδήρας, Μ. Ευσταθίου, Κ. Δαραής, Ι. Ζυμρακάκης, Γ. Καμπόλη, Α. Κούκουτα, Ν Κουσουρέτα, Γ. Λιόντου, Β. Μεσσαριτάκη, Γ. Μπακοπούλου, Α. Νάνου, Α. Ξ. Πανέρα, Μ. Πατσίδου, Σ. Σούλης, Σ. Συμεωνίδου, Σ. Τσιτούρας, Ε. Φτιάκα, Α. Χαριοπολίτου, Χ. Σ...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Νάνου, Ανδρομάχη, editor, Πατσίδου-Ηλιάδου, Μαρίνα, editor, Γκαράνης, Ανδρέας, Χαριοπολίτου, Αικατερίνη
Μορφή:
Γλώσσα:gre
Έκδοση: Γράφημα 2013
Θέματα:
id OAI-LARISA:53226
spelling OAI-LARISA:532262022-09-28T07:47:34ZΑπό την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευσηΝάνου, Ανδρομάχη, editorΠατσίδου-Ηλιάδου, Μαρίνα, editorΓκαράνης, ΑνδρέαςΧαριοπολίτου, ΑικατερίνηΓράφημα2013greΣυγγραφείς: Η. Αβραμίδης, Α. Σ. Αντωνίου, Α. Γκαράνης, Δ. Γουδήρας, Μ. Ευσταθίου, Κ. Δαραής, Ι. Ζυμρακάκης, Γ. Καμπόλη, Α. Κούκουτα, Ν Κουσουρέτα, Γ. Λιόντου, Β. Μεσσαριτάκη, Γ. Μπακοπούλου, Α. Νάνου, Α. Ξ. Πανέρα, Μ. Πατσίδου, Σ. Σούλης, Σ. Συμεωνίδου, Σ. Τσιτούρας, Ε. Φτιάκα, Α. Χαριοπολίτου, Χ. ΣαρίδουΠεριέχει βιβλιογραφία στο τέλος κάθε κεφαλαίουΕυρετήριο: σ. [349-351]Πρόλογος Εισαγωγή - Η έννοια και οι προϋποθέσεις της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης Γουδήρας Δημήτριος Η ενιαία εκπαίδευση Ιούλης, Σπυρίδων Γεώργιος Ένα Σχολείο για Όλους: Άσκηση πολιτικής για την αναπηρία Νάνου Ανδρομάχη Η διαφοροποιημένη διδασκαλία στην υπηρεσία της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης Πατσίδου - Ηλιάδου Μαρίνα Η συνεργασία εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής "κλειδί" για την επιτυχία της συνεκπαίδευσης παιδιών με και χωρίς ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες Συμεωνίδου Σιμώνη & Φτιάκα Ελένη Και πως θα τους διδάσκουμε τώρα; Ανάπτυξη επιμορφωτικών προγραμμάτων για την ένταξη των παιδιών με ειδικές ανάγκες στο γενικό σχολείο - Η Ελληνική πραγματικότητα και οι προοπτικές της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης Ζυμβακάκης Ιωάννης Επισκόπηση της διαδρομής της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα Μεσσαριτάκης Βασίλειος και Γουδήρας Δημήτριος Στάσεις και υπονοούμενες θεωρίες των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, γενικής και ειδικής αγωγής, για τη συνεκπαίδευση μαθητών με αναπηρίες σε τυπικές τάξεις Τσιπούρας Στυλιανός Η πορεία της ένταξης / ενσωμάτωσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, πραγματικότητα και προοπτική Ευσταθίου Μηνάς Κέντρα Ενταξιακής Αξιολόγησης και Παιδαγωγικής Υποστήριξης (ΚΕΑΠΥ) των ΑμΑ και των ΑμΕΕΑ στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα Δαραής Κωνσταντίνος Η φοίτηση των μαθητών με μαθησιακές ή συμπεριφορικές ιδιαιτερότητες στα Δημοτικά Σχολεία της Βόρειας Πιερίας μέσα από την οπτική γωνία του Σχολικού Συμβούλου Γενικής Αγωγής (2003 - 2010) Πανέρα Άλτα Φοιτητές με Αναπηρία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: Ανάγκες και Προτάσεις - Εκπαίδευση και κοινωνική ένταξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο Αβραμίδης Ηλίας Η κοινωνική ένταξη των παιδιών με ειδικές ανάγκες στο κανονικό σχολείο Γκαράνης Ανδρέας Αρχές και μέθοδοι διδασκαλίας των ατόμων με νοητική καθυστέρηση στη γενική εκπαίδευση Αντωνίου Αλέξανδρος - Σταμάτιος & Κούκουτα Αφροδίτη Ένταξη παιδιών με αυτισμό στο γενικό σχολείο Μπακοπούλου Γεωργία & Χαριοπολίτου Αικατερίνη Συμβουλευτική και επαγγελματικός προσανατολισμός σε μαθητές με διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή Νάνου Ανδρομάχη Συμπεριλαμβάνοντας τα παιδιά με διαταραχές λόγου και μάθησης στη διδασκαλία μεθόδων οργάνωσης του αφηγηματικού λόγου στην τάξη Αντωνίου Αλέξανδρος - Σταμάτιος, Καμπόλη Γεωργία & Χαριοπολίτου Αικατερίνη Τεχνικές αποτελεσματικής ένταξης των χαρισματικών παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία Λιόντου Γεωργία & Σαρίδου Χρυσάνθη Μαθητές με "Διπλή Ιδιαιτερότητα στο σχολείο" Κουσουρέτα Νίκη Εκπαιδευτικός οδηγός Α.με.Α. "S.A.L.D.A.L." Εκπαίδευση Α.με.Α. σε δεξιότητες ημιαυτόνομης διαβίωσης Αντί επιλόγου Ευρετήριο όρωνΗ συμπεριληπτική εκπαίδευση (inclusive education) αποτελεί τα τελευταία χρόνια πρωταρχική εκπαιδευτική επιλογή καθώς εναρμονίζεται με την προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και τη δημιουργία μιας πιο συνεκτικής κοινωνίας. Το βιβλίο "φιλοξενεί" τις θέσεις ερευνητών, ακαδημαϊκών, εκπαιδευτικών και επαγγελματιών της ψυχικής υγείας αναφορικά με την έννοια, την πραγματικότητα και την προοπτική της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στη χώρα μας. Περιλαμβάνει επίσης, προγράμματα παρέμβασης για παιδιά με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)Ειδική εκπαίδευσηURN:ISBN:978960686573253226
institution Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας"
collection Κατάλογος
language gre
topic Ειδική εκπαίδευση
spellingShingle Ειδική εκπαίδευση
Νάνου, Ανδρομάχη, editor
Πατσίδου-Ηλιάδου, Μαρίνα, editor
Γκαράνης, Ανδρέας
Χαριοπολίτου, Αικατερίνη
Από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση
description Συγγραφείς: Η. Αβραμίδης, Α. Σ. Αντωνίου, Α. Γκαράνης, Δ. Γουδήρας, Μ. Ευσταθίου, Κ. Δαραής, Ι. Ζυμρακάκης, Γ. Καμπόλη, Α. Κούκουτα, Ν Κουσουρέτα, Γ. Λιόντου, Β. Μεσσαριτάκη, Γ. Μπακοπούλου, Α. Νάνου, Α. Ξ. Πανέρα, Μ. Πατσίδου, Σ. Σούλης, Σ. Συμεωνίδου, Σ. Τσιτούρας, Ε. Φτιάκα, Α. Χαριοπολίτου, Χ. Σαρίδου
format
author Νάνου, Ανδρομάχη, editor
Πατσίδου-Ηλιάδου, Μαρίνα, editor
Γκαράνης, Ανδρέας
Χαριοπολίτου, Αικατερίνη
author_facet Νάνου, Ανδρομάχη, editor
Πατσίδου-Ηλιάδου, Μαρίνα, editor
Γκαράνης, Ανδρέας
Χαριοπολίτου, Αικατερίνη
author_sort Νάνου, Ανδρομάχη, editor
title Από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση
title_short Από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση
title_full Από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση
title_fullStr Από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση
title_full_unstemmed Από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση
title_sort από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση
publisher Γράφημα
publishDate 2013
work_keys_str_mv AT nanouandromachēeditor apotēneidikēagōgēstēsymperilēptikēekpaideusē
AT patsidouēliadoumarinaeditor apotēneidikēagōgēstēsymperilēptikēekpaideusē
AT nkaranēsandreas apotēneidikēagōgēstēsymperilēptikēekpaideusē
AT chariopolitouaikaterinē apotēneidikēagōgēstēsymperilēptikēekpaideusē
_version_ 1745248684457590784