Περίληψη: | [...] Τα δοκίμια αυτού του βιβλίου έχουν έναν κοινό άξονα, τη σχέση του θεατή με το έργο τέχνης. Στη συνέχεια τους προϋποθέτουν το ένα το άλλο, και όχι αποκλειστικά σε μία σειρά κατάταξής τους. Ανάμεσά τους μπαίνει κι ένα παλαιότερο, γραμμένο πριν 30 χρόνια. Αποτελεί ένα σημείο αφετηρίας, "τρόπου" κυρίως, παρά απόψεων. Αυτές τις συνιστούν αναπτύξεις, μετατροπές, ανατροπές, στην πορεία σχηματισμού τους. Τις βρίσκω εξίσου δηλωτικές με τα κείμενα, και προς τα κείμενα, σαν μία ακόμη όψη του θέματός μας. Το ρόλο ενέργειας του θεατή για τον οποίο μιλάμε, τον έχει εδώ η σκέψη η ίδια απέναντι στον εαυτό της [...]
|