Ληξιπρόθεσμα δάνεια

Τα "Ληξιπρόθεσμα δάνεια" αρχίζουν με ένα χαρμόσυνο γεγονός. Ο αστυνόμος Χαρίτος παντρεύει την κόρη του. Η χαρά του όμως κρατάει λίγο. Γιατί στις επόμενες μέρες εμφανίζεται ένας δολοφόνος που σκοτώνει τραπεζικούς και ανθρώπους του χρήματος. Σαν να μην έφτανε αυτό, η Αθήνα γεμίζει με αφίσες...

Πλήρης περιγραφή

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Μάρκαρης, Πέτρος
Μορφή:
Γλώσσα:gre
Έκδοση: Γαβριηλίδης 2010
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:https://biblionet.gr/%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%cf%89%cf%80%ce%bf/?personid=78
Περιγραφή
Περίληψη:Τα "Ληξιπρόθεσμα δάνεια" αρχίζουν με ένα χαρμόσυνο γεγονός. Ο αστυνόμος Χαρίτος παντρεύει την κόρη του. Η χαρά του όμως κρατάει λίγο. Γιατί στις επόμενες μέρες εμφανίζεται ένας δολοφόνος που σκοτώνει τραπεζικούς και ανθρώπους του χρήματος. Σαν να μην έφτανε αυτό, η Αθήνα γεμίζει με αφίσες που προτρέπουν όσους χρωστάνε στις τράπεζες να μην πληρώνουν τις δόσεις των δανείων τους και των πιστωτικών τους καρτών. Επειδή ο άγνωστος δολοφόνος σκοτώνει και ξένους, σε μια εποχή που το γόητρο της χώρας βρίσκεται στο ναδίρ, ο Χαρίτος και η ελληνική αστυνομία τρέχουν και δεν φτάνουν. Τα "Ληξιπρόθεσμα δάνεια" είναι το πρώτο μέρος μιας τριλογίας, της Τριλογίας της Κρίσεως. Και τα τρία μυθιστορήματα έχουν ως θέμα την κρίση που ταλανίζει σήμερα τους Έλληνες. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου) Πρόκειται για ένα είδος "μυθιστορηματικής ιστοριογραφίας", ένα αποτύπωμα του κοινωνικού γίγνεσθαι με αστυνομική πλοκή, η οποία αναπτύσσεται μεθοδικά. Παράλληλα, κάθε ήρωας έχει το δικό του μερίδιο στην υπόθεση, στην οποία, καθώς αυτή εκτυλίσσεται, προστίθεται και ένα ξεχωριστό, αλλά αναγκαίο κομμάτι στη σύνθεση της συνολικής εικόνας. [...] μας ξεναγεί με άμεσο και καλά δομημένο λόγο στον παράλογο, χαοτικό νεοελληνικό τρόπο σκέψης και συμπεριφοράς. (Χρύσα Σπυροπούλου, Ελευθεροτυπία, Βιβλιοθήκη, 13/8/2011) [...] όπως όλα τα αστυνομικά μυθιστόρημα της νέας γενιάς, βαδίζει με συνέπεια τους δρόμους του κοινωνικού και πολιτικού μυθιστορήματος, σχολιάζει προβλήματα της κοινωνίας και έχει μια ειδική σχέση με την πόλη. Σε όλες τις σελίδες και αυτού του βιβλίου υπάρχουν γωνιές, δρόμοι, τύποι και συμπεριφορές που είναι σε πολλούς γνώριμοι. Eίναι κι αυτό μέρος της οικειότητας που δημιουργεί το βιβλίο. (Όλγα Σελλά, Η Καθημερινή, 16/10/2010)