Το νόημα της ζωής
Η εκφραστικότητα του λόγου, εύπλαστη στη χρησιμότητά του, ένα ισχυρό εργαλείο στην ανάπτυξη του ανθρώπου, είναι η ανάγκη του αυτή για επικοινωνία όπου αναπτύχθηκε η κοινωνικότητα, η συντροφικότητα στις απαρχές του πολιτισμού, στην εξάπλωση των ιδεών. Ο λόγος ήταν η απαρχή στην ανάπτυξη των θρησκειών...
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | |
Γλώσσα: | gre |
Έκδοση: |
Οσελότος
2022
|
Θέματα: |
id |
OAI-LARISA:56344 |
---|---|
spelling |
OAI-LARISA:563442023-06-09T10:57:12ZΤο νόημα της ζωήςΤάξος, ΠαναγιώτηςΟσελότος2022greΗ εκφραστικότητα του λόγου, εύπλαστη στη χρησιμότητά του, ένα ισχυρό εργαλείο στην ανάπτυξη του ανθρώπου, είναι η ανάγκη του αυτή για επικοινωνία όπου αναπτύχθηκε η κοινωνικότητα, η συντροφικότητα στις απαρχές του πολιτισμού, στην εξάπλωση των ιδεών. Ο λόγος ήταν η απαρχή στην ανάπτυξη των θρησκειών, του εμπορίου, η ανάπτυξη της τεχνολογίας, μια ανοδική πορεία ως τις μέρες μας. Στο λόγο οφείλεται η κατανόηση της ύπαρξης του ανθρώπου όπου εκεί συναντά τον εαυτό του, το νόημα της ζωής. «Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος» Αποστόλου Ιωάννη, ο Ιωάννης χρησιμοποιεί εδώ τους στίχους της Γένεσης («Ἐν ἀρχῇ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν οὐρανὸν καὶ τὴν γῆν»). Ο Θεός δεν προσωποποιείται διά μέσου του Λόγου αλλά περιγράφεται ως μία άυλη οντότητα. Είναι η έκφραση του Εαυτού Του, παραμένει μια απερίγραπτη ανεικονική προσωποποίηση στη συνείδηση των ανθρώπων. Ο Θεός είναι Λόγος, ο Λόγος του Χριστού, ο οποίος αναδιατυπώνει για τον εαυτό Του το «Ἐγὼ εἰμὶ ὁ ὤν» της Παλαιάς ΔιαθήκηςΝεοελληνική λογοτεχνίαΕλληνικά δοκίμιαΣυγγραφείς, ΈλληνεςURN:ISBN:978618205326356344 |
institution |
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας" |
collection |
Κατάλογος |
language |
gre |
topic |
Νεοελληνική λογοτεχνία Ελληνικά δοκίμια Συγγραφείς, Έλληνες |
spellingShingle |
Νεοελληνική λογοτεχνία Ελληνικά δοκίμια Συγγραφείς, Έλληνες Τάξος, Παναγιώτης Το νόημα της ζωής |
description |
Η εκφραστικότητα του λόγου, εύπλαστη στη χρησιμότητά του, ένα ισχυρό εργαλείο στην ανάπτυξη του ανθρώπου, είναι η ανάγκη του αυτή για επικοινωνία όπου αναπτύχθηκε η κοινωνικότητα, η συντροφικότητα στις απαρχές του πολιτισμού, στην εξάπλωση των ιδεών.
Ο λόγος ήταν η απαρχή στην ανάπτυξη των θρησκειών, του εμπορίου, η ανάπτυξη της τεχνολογίας, μια ανοδική πορεία ως τις μέρες μας.
Στο λόγο οφείλεται η κατανόηση της ύπαρξης του ανθρώπου όπου εκεί συναντά τον εαυτό του, το νόημα της ζωής.
«Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος» Αποστόλου Ιωάννη, ο Ιωάννης χρησιμοποιεί εδώ τους στίχους της Γένεσης («Ἐν ἀρχῇ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν οὐρανὸν καὶ τὴν γῆν»).
Ο Θεός δεν προσωποποιείται διά μέσου του Λόγου αλλά περιγράφεται ως μία άυλη οντότητα. Είναι η έκφραση του Εαυτού Του, παραμένει μια απερίγραπτη ανεικονική προσωποποίηση στη συνείδηση των ανθρώπων.
Ο Θεός είναι Λόγος, ο Λόγος του Χριστού, ο οποίος αναδιατυπώνει για τον εαυτό Του το «Ἐγὼ εἰμὶ ὁ ὤν» της Παλαιάς Διαθήκης |
format |
|
author |
Τάξος, Παναγιώτης |
author_facet |
Τάξος, Παναγιώτης |
author_sort |
Τάξος, Παναγιώτης |
title |
Το νόημα της ζωής |
title_short |
Το νόημα της ζωής |
title_full |
Το νόημα της ζωής |
title_fullStr |
Το νόημα της ζωής |
title_full_unstemmed |
Το νόημα της ζωής |
title_sort |
το νόημα της ζωής |
publisher |
Οσελότος |
publishDate |
2022 |
work_keys_str_mv |
AT taxospanagiōtēs tonoēmatēszōēs |
_version_ |
1768260284554674176 |