Ηθική των ΜΜΕ

Βιβλιογραφία: σ. [265]-274

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Δεληγιάννη, Έλσα Ι.
Μορφή:
Γλώσσα:gre
Έκδοση: Ι. Σιδέρης 2004
Θέματα:
id OAI-LARISA:56960
spelling OAI-LARISA:569602023-08-11T11:27:17ZΗθική των ΜΜΕΔεληγιάννη, Έλσα Ι.Ι. Σιδέρης2004greΒιβλιογραφία: σ. [265]-274Ευρετήριο: σ. [275]-279Ο στόχος της μελέτης αυτής είναι διττός. Πρώτον, αν παρουσιάσει την προβληματική της κρίσης αξιοπιστίας των ΜΜΕ, όπως αυτή γίνεται αισθητή ειδικότερα στο ευρωπαϊκό πλαίσιο. Δεύτερον, να διερευνήσει στην κατεύθυνση αυτή, το μέτρο της ευθύνης των εκπροσώπων του δημοσιογραφικού επαγγέλματος. Το ζήτημα στο οποίο τοποθετείται η συγγραφέας αφορά τη συμβολή των δημοσιογράφων στην κρίση αυτή, και αν η πιστή εφαρμογή των κανόνων ηθικής/δεοντολογίας του δημοσιογραφικού επαγγέλματος, συνιστά επαρκή συνθήκη για τη διευθέτησή της. [...] (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)Μέσα μαζικής ενημέρωσηςΜέσα μαζικής ενημέρωσηςΜέσα μαζικής ενημέρωσηςΔημοσιογραφική δεοντολογίαURN:ISBN:960080338256960
institution Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας"
collection Κατάλογος
language gre
topic Μέσα μαζικής ενημέρωσης
Μέσα μαζικής ενημέρωσης
Μέσα μαζικής ενημέρωσης
Δημοσιογραφική δεοντολογία
spellingShingle Μέσα μαζικής ενημέρωσης
Μέσα μαζικής ενημέρωσης
Μέσα μαζικής ενημέρωσης
Δημοσιογραφική δεοντολογία
Δεληγιάννη, Έλσα Ι.
Ηθική των ΜΜΕ
description Βιβλιογραφία: σ. [265]-274
format
author Δεληγιάννη, Έλσα Ι.
author_facet Δεληγιάννη, Έλσα Ι.
author_sort Δεληγιάννη, Έλσα Ι.
title Ηθική των ΜΜΕ
title_short Ηθική των ΜΜΕ
title_full Ηθική των ΜΜΕ
title_fullStr Ηθική των ΜΜΕ
title_full_unstemmed Ηθική των ΜΜΕ
title_sort ηθική των μμε
publisher Ι. Σιδέρης
publishDate 2004
work_keys_str_mv AT delēgiannēelsai ēthikētōnmme
_version_ 1776686322777325568