Ηθική των ΜΜΕ
Βιβλιογραφία: σ. [265]-274
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | |
Γλώσσα: | gre |
Έκδοση: |
Ι. Σιδέρης
2004
|
Θέματα: |
id |
OAI-LARISA:56960 |
---|---|
spelling |
OAI-LARISA:569602023-08-11T11:27:17ZΗθική των ΜΜΕΔεληγιάννη, Έλσα Ι.Ι. Σιδέρης2004greΒιβλιογραφία: σ. [265]-274Ευρετήριο: σ. [275]-279Ο στόχος της μελέτης αυτής είναι διττός. Πρώτον, αν παρουσιάσει την προβληματική της κρίσης αξιοπιστίας των ΜΜΕ, όπως αυτή γίνεται αισθητή ειδικότερα στο ευρωπαϊκό πλαίσιο. Δεύτερον, να διερευνήσει στην κατεύθυνση αυτή, το μέτρο της ευθύνης των εκπροσώπων του δημοσιογραφικού επαγγέλματος. Το ζήτημα στο οποίο τοποθετείται η συγγραφέας αφορά τη συμβολή των δημοσιογράφων στην κρίση αυτή, και αν η πιστή εφαρμογή των κανόνων ηθικής/δεοντολογίας του δημοσιογραφικού επαγγέλματος, συνιστά επαρκή συνθήκη για τη διευθέτησή της. [...] (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)Μέσα μαζικής ενημέρωσηςΜέσα μαζικής ενημέρωσηςΜέσα μαζικής ενημέρωσηςΔημοσιογραφική δεοντολογίαURN:ISBN:960080338256960 |
institution |
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας" |
collection |
Κατάλογος |
language |
gre |
topic |
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Μέσα μαζικής ενημέρωσης Μέσα μαζικής ενημέρωσης Δημοσιογραφική δεοντολογία |
spellingShingle |
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Μέσα μαζικής ενημέρωσης Μέσα μαζικής ενημέρωσης Δημοσιογραφική δεοντολογία Δεληγιάννη, Έλσα Ι. Ηθική των ΜΜΕ |
description |
Βιβλιογραφία: σ. [265]-274 |
format |
|
author |
Δεληγιάννη, Έλσα Ι. |
author_facet |
Δεληγιάννη, Έλσα Ι. |
author_sort |
Δεληγιάννη, Έλσα Ι. |
title |
Ηθική των ΜΜΕ |
title_short |
Ηθική των ΜΜΕ |
title_full |
Ηθική των ΜΜΕ |
title_fullStr |
Ηθική των ΜΜΕ |
title_full_unstemmed |
Ηθική των ΜΜΕ |
title_sort |
ηθική των μμε |
publisher |
Ι. Σιδέρης |
publishDate |
2004 |
work_keys_str_mv |
AT delēgiannēelsai ēthikētōnmme |
_version_ |
1776686322777325568 |