Η οικονομία των μέσων μαζικής ενημέρωσης

Τίτλος πρωτοτύπου: Media Economics : Understanding Markets, Industries and Concepts

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Albarran, Alan B., Τσουρβάκας, Γιώργος Ε., translator, Φυλακτάκη, Πένυ, translator
Μορφή:
Γλώσσα:gre
Έκδοση: University Studio Press 2004
Θέματα:
id OAI-LARISA:56977
spelling OAI-LARISA:569772023-08-25T08:43:43ZΗ οικονομία των μέσων μαζικής ενημέρωσηςAlbarran, Alan B.Τσουρβάκας, Γιώργος Ε., translatorΦυλακτάκη, Πένυ, translatorUniversity Studio Press2004greΤίτλος πρωτοτύπου: Media Economics : Understanding Markets, Industries and ConceptsΠεριλαμβάνει βιβλιογραφία στο τέλος κάθε ενότηταςΤο βιβλίο "Η οικονομία των ΜΜΕ: Αγορές, βιομηχανίες και οικονομικές έννοιες στο μικροσκόπιο" αποτελεί μια ολοκληρωμένη εισαγωγή στις οικονομικές έννοιες και αρχές και στην εφαρμογή τους στις βιομηχανίες των μέσων μαζικής ενημέρωσης. Το πλήρες ενημερωμένο κείμενο ασχολείται με την ανάπτυξη και επίδραση του διαδικτύου, με την παγκοσμιοποίηση των ΜΜΕ και άλλες τεχνολογικές εξελίξεις. Τα εισαγωγικά κείμενα εξετάζουν τις θεμελιώδεις αρχές της οικονομίας των ΜΜΕ, ενώ τα επόμενα επικεντρώνονται στους κύριους παίκτες της αγοράς και στις οικονομικές δυνάμεις που δρουν στο ραδιόφωνο, την τηλεόραση, την καλωδιακή και δορυφορική τηλεόραση, το διαδίκτυο, τον κινηματογράφο, τη δισκογραφία και τις εκδόσεις εφημερίδων, περιοδικών και βιβλίων. Το βιβλίο περιλαμβάνει: -ένα κεφάλαιο αφιερωμένο στο διαδίκτυο -στόχους, θέματα για συζήτηση και ασκήσεις σε κάθε κεφάλαιο -πολυάριθμους πίνακες, σχήματα και γραφικές αναπαραστάσεις. Είναι ένας απαραίτητος οδηγός για φοιτητές, ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες στον κόσμο των ΜΜΕ. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)Μέσα μαζικής ενημέρωσηςURN:ISBN:960121319856977
institution Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας"
collection Κατάλογος
language gre
topic Μέσα μαζικής ενημέρωσης
spellingShingle Μέσα μαζικής ενημέρωσης
Albarran, Alan B.
Τσουρβάκας, Γιώργος Ε., translator
Φυλακτάκη, Πένυ, translator
Η οικονομία των μέσων μαζικής ενημέρωσης
description Τίτλος πρωτοτύπου: Media Economics : Understanding Markets, Industries and Concepts
format
author Albarran, Alan B.
Τσουρβάκας, Γιώργος Ε., translator
Φυλακτάκη, Πένυ, translator
author_facet Albarran, Alan B.
Τσουρβάκας, Γιώργος Ε., translator
Φυλακτάκη, Πένυ, translator
author_sort Albarran, Alan B.
title Η οικονομία των μέσων μαζικής ενημέρωσης
title_short Η οικονομία των μέσων μαζικής ενημέρωσης
title_full Η οικονομία των μέσων μαζικής ενημέρωσης
title_fullStr Η οικονομία των μέσων μαζικής ενημέρωσης
title_full_unstemmed Η οικονομία των μέσων μαζικής ενημέρωσης
title_sort η οικονομία των μέσων μαζικής ενημέρωσης
publisher University Studio Press
publishDate 2004
work_keys_str_mv AT albarranalanb ēoikonomiatōnmesōnmazikēsenēmerōsēs
AT tsourbakasgiōrgosetranslator ēoikonomiatōnmesōnmazikēsenēmerōsēs
AT phylaktakēpenytranslator ēoikonomiatōnmesōnmazikēsenēmerōsēs
_version_ 1776686326044688384