Η οικονομία των μέσων μαζικής ενημέρωσης
Τίτλος πρωτοτύπου: Media Economics : Understanding Markets, Industries and Concepts
Κύριοι συγγραφείς: | , , |
---|---|
Μορφή: | |
Γλώσσα: | gre |
Έκδοση: |
University Studio Press
2004
|
Θέματα: |
id |
OAI-LARISA:56977 |
---|---|
spelling |
OAI-LARISA:569772023-08-25T08:43:43ZΗ οικονομία των μέσων μαζικής ενημέρωσηςAlbarran, Alan B.Τσουρβάκας, Γιώργος Ε., translatorΦυλακτάκη, Πένυ, translatorUniversity Studio Press2004greΤίτλος πρωτοτύπου: Media Economics : Understanding Markets, Industries and ConceptsΠεριλαμβάνει βιβλιογραφία στο τέλος κάθε ενότηταςΤο βιβλίο "Η οικονομία των ΜΜΕ: Αγορές, βιομηχανίες και οικονομικές έννοιες στο μικροσκόπιο" αποτελεί μια ολοκληρωμένη εισαγωγή στις οικονομικές έννοιες και αρχές και στην εφαρμογή τους στις βιομηχανίες των μέσων μαζικής ενημέρωσης. Το πλήρες ενημερωμένο κείμενο ασχολείται με την ανάπτυξη και επίδραση του διαδικτύου, με την παγκοσμιοποίηση των ΜΜΕ και άλλες τεχνολογικές εξελίξεις. Τα εισαγωγικά κείμενα εξετάζουν τις θεμελιώδεις αρχές της οικονομίας των ΜΜΕ, ενώ τα επόμενα επικεντρώνονται στους κύριους παίκτες της αγοράς και στις οικονομικές δυνάμεις που δρουν στο ραδιόφωνο, την τηλεόραση, την καλωδιακή και δορυφορική τηλεόραση, το διαδίκτυο, τον κινηματογράφο, τη δισκογραφία και τις εκδόσεις εφημερίδων, περιοδικών και βιβλίων. Το βιβλίο περιλαμβάνει: -ένα κεφάλαιο αφιερωμένο στο διαδίκτυο -στόχους, θέματα για συζήτηση και ασκήσεις σε κάθε κεφάλαιο -πολυάριθμους πίνακες, σχήματα και γραφικές αναπαραστάσεις. Είναι ένας απαραίτητος οδηγός για φοιτητές, ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες στον κόσμο των ΜΜΕ. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)Μέσα μαζικής ενημέρωσηςURN:ISBN:960121319856977 |
institution |
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας "Κωνσταντίνος Κούμας" |
collection |
Κατάλογος |
language |
gre |
topic |
Μέσα μαζικής ενημέρωσης |
spellingShingle |
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Albarran, Alan B. Τσουρβάκας, Γιώργος Ε., translator Φυλακτάκη, Πένυ, translator Η οικονομία των μέσων μαζικής ενημέρωσης |
description |
Τίτλος πρωτοτύπου: Media Economics : Understanding Markets, Industries and Concepts |
format |
|
author |
Albarran, Alan B. Τσουρβάκας, Γιώργος Ε., translator Φυλακτάκη, Πένυ, translator |
author_facet |
Albarran, Alan B. Τσουρβάκας, Γιώργος Ε., translator Φυλακτάκη, Πένυ, translator |
author_sort |
Albarran, Alan B. |
title |
Η οικονομία των μέσων μαζικής ενημέρωσης |
title_short |
Η οικονομία των μέσων μαζικής ενημέρωσης |
title_full |
Η οικονομία των μέσων μαζικής ενημέρωσης |
title_fullStr |
Η οικονομία των μέσων μαζικής ενημέρωσης |
title_full_unstemmed |
Η οικονομία των μέσων μαζικής ενημέρωσης |
title_sort |
η οικονομία των μέσων μαζικής ενημέρωσης |
publisher |
University Studio Press |
publishDate |
2004 |
work_keys_str_mv |
AT albarranalanb ēoikonomiatōnmesōnmazikēsenēmerōsēs AT tsourbakasgiōrgosetranslator ēoikonomiatōnmesōnmazikēsenēmerōsēs AT phylaktakēpenytranslator ēoikonomiatōnmesōnmazikēsenēmerōsēs |
_version_ |
1776686326044688384 |